Pamatyk iš arti, kaip iš tikrųjų veikia verslas! Studijų metu gausi stiprius vadybos pagrindus, lavinsi analitinius gebėjimus ir spręsi realias problemas, su kuriomis susiduria įmonės. Įsigilinsi į kelias verslui valdyti reikalingas sritis, tokias kaip rinkodara, žmogiškieji ištekliai, finansai ar procesų valdymas. Čia išmoksi valdyti skaitmeninės rinkodaros įrankius, socialinius tinklus, suprasi vartotojo kelionę ir jo poreikius. Visa tai tau leis pradėti karjerą šalies ar tarptautinėje įmonėje, o gal net įkurti savo nuosavą verslą.
Baigęs studijas gebėsi spręsti šias problemas:
Kokios vartotojų elgsenos tendencijos yra būdingos šiai industrijai? Kaip padidinti vartotojo vertę? Kaip pamatuoti rinkodaros kampanijos įtaką pardavimo rezultatams? Kaip motyvuoti komandas?
Tarptautinės įmonės, korporacijos, paslaugų centrai
Kaip optimizuoti procesus? Kaip sukurti reaguojančią internetinę svetainę? Kur reiktų talpinti raktinius žodžius norint padidinti internetinės svetainės reitingą?
Valstybės institucijos
Kaip sumažinti kliento pritraukimo kaštus? Kaip padidinti konversijos santykį? Kaip panaudoti socialinę mediją rinkodaros tikslais?
Nuosavas verslas, startuoliai
Kaip sukurti tvarų verslo modelį? Kokius raktinius žodžius naudoti turinio rinkodaroje? Kokius skaitmeninės rinkodaros įrankius pasirinkti? Koks geriausias būdas padidinti internetinės svetainės lankomumą?
Įvairiausios organizacijos nuo kultūros iki gamtosaugos
Išankstinis priėmimas jau prasidėjo!
„ISM studentai, dėstytojai, administracija – visi jie yra profesionalai, kurie universitete kuria darbingą ir pozityvią atmosferą. Tikiu, kad čia studijuojantys verslo organizacijų veiklos principus – nuo finansų iki rinkodaros – supranta kur kas greičiau, tad studijų metu gautos žinios man itin padėjo dirbant reklamos agentūroje.“
Konradas Kazlauskas
ISM universiteto absolventas
festivalio „Kino pavasaris” partnerysčių vystymo vadovas
„ISM universitetas yra daug daugiau nei tik profisionalios studijos Vilniuje. Studijuodamas universitete turėjau galimybę prisijungti prie daugelio studentams skirtų organizacijų, kurios stipriai prisidėjo prie mano asmeninio tobulėjimo. Studijų metu įgyjau dvigubą diploma Prancūzijoje, taip pat išvykau į mainų programą Singapūre. Universitete mano nuomonė visados buvo išgirsta, todėl čia jaučiausi svarbus ir gerbiamas. ISM universitetas tikrai yra puiki vieta augti ateities lyderiams.“
Algirdas Keršys
ISM studentas
CRO specialistas įmonėje „Kilo Health“
Studijuoja su „100 talentų“ stipendija
„ISM universiteto bendruomenė suteikia ne tik teorinių žinių, tačiau ir galimybių pritaikyti jas praktikoje – jau pirmo kurso studentams užtikrinami praktikos pasiūlymai aukšto lygio Lietuvos ir tarptautinėse įmonėse. Dėl kruopščios administracijos veiklos, atsakingo požiūrio į studentus, dauguma puikiai derina darbinę veiklą ir studijas. ISM studentai yra nekantrūs – nori kuo greičiau nerti į naujas patirtis ir tapti lyderiais. Pasirinkimas studijuoti čia yra tai, kuo aš tikiu – tai yra bendrystė žmonių, aktyviai besirūpinančių ne tik asmenine, bet ir šalies, pasaulio ateitimi.“
Milda Rimkutė
ISM studentė
Jaunesnioji projektų vadovė „We Are Marketing“ rinkodaros agentūroje
prev next
Šios programos absolventai dirba
Didžiausių Lietuvoje veikiančių užsienio kapitalo įmonių vadovai pagal suteikiamo išsilavinimo kokybę geriausiai vertina ISM Vadybos ir ekonomikos universitetą.
2019 m. IV ketvirčio Lietuvos investuotojų pasitikėjimo indekso tyrimas
Studijų turas į didžiausią technologijų konferenciją – WEBSUMMIT!
Vizito metu:
Dalyvausi didžiausioje technologijų konferencijoje WEBSUMMIT Portugalijoje
Užmegzi kontaktus su globalių įmonių vadovais
Praplėsi žinias technologijų, inovacijų ir skaitmeninės rinkodaros srityse
Susipažinsi su TOP Portugalijos startuoliais
Vizitai bus organizuojami, jei leis pandeminė situacija.
„Praktikos metu studentai susipažins, kodėl BITĖ nuolat pelno TOP darbdavio įvertinimus, įsitikins, jog startuolio principus galima išlaikyti net ir turint daugiau nei 500 darbuotojų, ir prisidės prie realių projektų, kurių naudą jaučia šimtai tūkstančių BITĖS klientų.“
Pranas Kuisys
„Bitė Lietuva“ Vykdomasis direktorius
„Moody’s“ organizacijoje tikime, kad kultūra, kurioje vyrauja dalijimasis žiniomis ir patirtimis, padeda i mums siekti savo tikslo – padėti žmonėms priimti geresnius sprendimus. Mes didžiuojamės, kad esame įvairialypė komanda ir investavimą į bendruomenes, kuriose dirbame, laikome svarbiu prioritetu. Čia įdedame daug pastangų. Ir tikrai ne vien genami ambicijų pritraukti ir išlaikyti geriausius talentus ateityje. Bendradarbiaudami su ISM esame pasiryžę padėti jauniems lyderiams atskleisti visą savo potencialą.“
Mariano Andrade Gonzalez
„Moody’s” padalinio Lietuvoje vadovas
„Veržlioje ir nuolat besimokančioje „Versli Lietuva” komadoje turime ne vieną ISM alumną tiek verslumo ir eksporto skatinimo, tiek startuolių ekosistemos stiprinimo stityse. Kviesdami prisijungti prie „Verslios Lietuvos” sakome, kad jeigu trūks specifinių žinių – išmokysime, tačiau drąsą turi atsinešti, išmintį turi būti sukaupęs, o pasiaukojimą dirbti Lietuvai reikia turėti savo širdyje. Nekantraujame susipažinti ir dirbi su nauja ISM talentų karta!”.
Valdonė Ugianskienė
„Versli Lietuva“ personalo vadovė
„ISM studentai turi reikiamas savybes: moka analizuoti problemas, aiškiai dėsto mintis, moka dirbti su skaičiais, greitai mokosi, gerai bendrauja, yra proaktyvūs, nebijo atsakomybės. Turime ne vieną pavyzdį, kaip ISM studentas per savo karjerą „Civittoje“ nuo jauno analitiko tampa patyrusiu ekspertu, kurio analizes ir patarimus vertina įmonių ir organizacijų vadovybės.“
Justė Pačkauskaitė
„Civitta“ Vadovaujanti partnerė
„ISM studentus ir absolventus vertiname ne tik mes, bet ir mūsų klientai. Svarbios yra ir kompetencijos, ir asmeninės savybės. Verslo pagrindų supratimas, pozityvus požiūris, puiki anglų kalba, sugebėjimas spręsti skirtingas situacijas yra svarbiausi dalykai, kuriais dažniausiai pasižymi ISM studentai ir absolventai“
Andrius Francas
„Alliance for Recruitment“ Partneris
„Geriausi talentai – mūsų įmonės koziris. Be stiprios komandos sunkiai būtume ten, kur esame dabar. Partnerystė su ISM yra svarbus žingsnis siekiant dalintis tiek turima mūsų sukaupta patirtimi auginant profesionalus, tiek juos vėliau įtraukiant į darbo rinką ir tampant mūsų kolegomis.“
Tomas Okmanas
Vienas „Tesonet“ įkūrėjų
„Vertiname ISM studentų ir absolventų profesinį paruošimą ir universalumą – jų turimos žinios yra aktualios, grįstos naujausiomis tarptautinėmis praktikomis ir lengvai pritaikomos realioms verslo problemoms spręsti. Džiaugiamės, kad pritraukiame energingus žmones, kurių noras tobulėti ir siekti geriausių rezultatų leidžia įgyvendinti ambicingiausias verslo idėjas.“
Monika Statulevičienė
„Ignitis grupė“ Darbdavio įvaizdžio ir talentų pritraukimo vadovė
„Mūsų grupėje veiklos yra visiems – ieškome ne tik inžinerinių studijų absolventų, bet didelį dėmesį skiriame ir projektų valdymo, finansų ar komunikacijos studijas pasirinkusiems jaunuoliams. Iniciatyvumas, kritinis mąstymas ir gebėjimas prisitaikyti greitai kintančioje aplinkoje – šios savybės mūsų organizacijoje yra būtinos, manau, tokias ir įgyja visi ISM studijuojantys žmonės.“
Vaidotas Misevičius
„Lietuvos geležinkelių“ Talentų valdymo skyriaus vadovas, ISM alumnas
„ISM studentai ir absolventai turi savo ypatybių ir išskirtinumų: jie drąsūs, pasitikintys, aktyvūs, atviri ir įvairiapusiški. Pasižymi erudicija ir žingeidumu. Jei ieškote darbuotojų, iš kurių tikitės ne tik elementaraus užduočių vykdymo, bet kūrybiškumo ir kompleksinio problemų sprendimo, nebijote inovacijų ir netradicinio požiūrio – jums turėtų būti pakeliui su ISM studentais ir absolventais.“
Rita Karavaitienė
„CV-Online“ Marketingo vadovė
„Jau keletą metų, ypač nuolat kintančioje verslo aplinkoje visame pasaulyje, mes ieškome darbuotojų, turinčių stiprias asmenines kompetencijas tokias kaip lankstumas, kūrybiškumas, gebėjimas prisitaikyti prie pokyčių ir lyderystė. Noras mokytis ir emocinis intelektas yra raktas į sėkmingą karjerą tiek SEB banke, tiek ir kitose organizacijose.“
Morta Grigaliūnaitė
„SEB banko“ Baltijos šalių talentų pritraukimo partnerė
„EY į savo komandą priima žmones, kurie yra smalsūs, gebantys dirbti komandoje ir įkvėpti kitus, turi tikslų, sugeba mąstyti plačiai bei susitelkti į detales, noriai ir drąsiai inicijuoja pokyčius. Per daugelį metų, bendradarbiaujant su ISM matome, kad ISM studentai pasižymi šiomis ir daugeliu kitų asmeninių savybių, kurios ugdomos šiame universitete per užsiėmimus, paskaitas ir įvairias papildomas studentams suteikiamas veiklas. Prisijungę prie EY, tokie studentai / absolventai labai greitai tobulėja, kyla karjeros laiptais bei tampa sėkmingi ir vertinami specialistai, vadovai, lyderiai“
Rasvydė Gustaitė
„EY“ Atrankų vadovė Lietuvoje
Bendra informacija
Mokymosi trukmė
3 m.+ bakalauro darbas
Mokymosi kalba
Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis
Verslo vadybos bakalauras
Išskirtinė galimybė – dvigubo diplomo programa prestižiniuose Europos verslo universitetuose
Studijų forma
Dalis studijų Lietuvoje – dalis Norvegijoje arba Prancūzijoje
Universitetai – partneriai
vidutiniškai didesnis atlyginimas metai po studijų nei baigusių kitus LT universitetus
Vyriausybės strateginės analizės centro duomenys, ekonomikos, finansų, verslo ir vadybos krypčių studijos, 2017 m.
vidutinis absolventų atlyginimas „į rankas“ 2-3 m. po studijų baigimo
ISM absolventų apklausa, 2019 m.
absolventų rekomenduotų studijas draugams ar šeimos nariams
absolventų dirba pagal specialybę
dėstytojų iš užsienio
turi savo verslą
Rodyti daugiau Rodyti mažiau
Programos kodas
MNG103
Kreditai
6
Dalyko anotacija
Tai rinkodaros pagrindų kursas, kuriame nagrinėjami esminiai rinkodaros principai bei jų taikymo verslo organizacijose problematika. Kurso metu pristatomos įvairios rinkodaros strategijos bei modernios rinkodaros taktikos. Kurso metu aptariamos skirtingos verslo orientacijos, pagrindiniai rinkodaros mikro ir makroaplinkos veiksniai bei įmonės reakcija į juos. Pateikiami vartotojų elgsenos pagrindai, analizuojami rinkos segmentų identifikavimo, tikslinių rinkų parinkimo, pasiūlymo rinkai pozicionavimo bei prekės ženklo formavimo klausimai. Analizuojant rinkodaros komplekso elementus, koncentruojamasi ties prekės gyvavimo ciklo koncepcija, naujų prekių kūrimo, asortimento valdymo, kainodaros strategijomis ir metodais, paskirstymo kanalų projektavimu ir valdymu, rinkodaros komunikacijos procesu, atskirų rėmimo ir viešųjų ryšių veiksmų valdymu. Kurso pabaigoje aptariami rinkodaros veiklos organizavimo įmonėje pagrindai, pristatomi paslaugų rinkodaros ir tarptautinės rinkodaros ypatumai.
Dalyko tikslas
Suteikti studentams esminių šiuolaikinės rinkodaros teorijos žinių bei jų praktinio pritaikymo įgūdžių ir taip sukurti pagrindus formuojant į rinką orientuotą mąstymą.
Dalyko studijų siekiniai
• Suvokti rinkodaros suteikiamą pridėtinę vertę organizacijoms bei suprasti jos evoliuciją. • Gebėti analizuoti ir tirti mikro bei makro aplinkas, įžvelgiant svarbiausias rinkodaros grėsmes ir galimybes veikiančiam ar naujai kuriamam verslo vienetui, prekei ar paslaugai. • Gebėti įžvelgti rinkos galimybes ir siūlyti rinkai prekes ar paslaugas, atitinkančias vartotojų poreikius. • Nusakyti pagrindinius segmentavimo kriterijus, gebėti identifikuoti rinkos segmentą remiantis baziniais segmentų nustatymo būdais, pasirinkti tikslinę rinką bei tinkamiausią rinkos aprėpimo metodą. • Gebėti pritaikyti rinkodaros komplekso elementus tikslinei rinkai atsižvelgiant į mikro ir makro aplinką, prekės gyvavimo ciklą bei įmonės galimybes. • Gebėti sudaryti bazines rinkodaros išlaidų ir pajamų sąmatas metams. • Gebėti dirbti komandoje, efektingai ir kūrybingai spręsti praktines rinkodaros problemas, gebėti pristatyti savo darbo rezultatus raštu ir žodžiu, gebėti argumentuoti siūlomus sprendimus.
MNG234
Dalyko aprašas: MNG234 Skaitmeninė rinkodara
Course description
At the heart of marketing lies the consumer and their journey through the stages of awareness, intent, conversion and retention. In this elective course, we will learn how digital and new rules of media have transformed the interactions between businesses and consumers along this journey. The course is designed to get students to think like digital marketing professionals, to establish the habits for keeping up to date on emerging digital technologies and to provide the experience with industry-relevant assignments and exercises. Central to the hands-on orientation of the course is a client project where students will work in small groups with a company on their digital marketing efforts.
Course aim
The course aims at providing balanced and well-designed training in the principles of digital marketing. The syllabus provides a combination of theoretical knowledge and practical skills. By the end of this course, the students will be able to understand the core processes of planning, executing and measuring a digital marketing strategy by employing the major online channels.
Learning outcomes
MNG110
Dalyko aprašas: MNG110 Verslininkystė
Course Description
Entrepreneurship by Design provides a framework whereby students working in small and agile teams will (1) learn a repeatable process to successfully start a company; (2) acquire and apply skills in ideation, creativity, problem identification, and design methods, to learn to create, deliver and capture value in a startup venture context; (3) learn to successfully motivate resources such as team members, funders, advisors, and mentors; and (4) make measurable progress in taking an idea toward a real business. The course will provide students with a set of resources that will help them launch a new business venture. Where appropriate, the course will include discussions of ethics in entrepreneurship. The skills learned can be applied in a startup or in working for a company.
Aims of the course
The course aims to emulate the process of building a startup using modern startup tools and design methods. The course aims to provide students with the opportunity to identify a real, meaningful problem. The course aims to provide students with an opportunity to develop a plausible solution. The course aims to give students the opportunity to engage real prospective users and customers with their own proposed solution. Finally, the course aims to teach the students to present their new venture idea in the form of a compelling startup funding presentation.
MNG114
Currently new media and communication platforms keep emerging in an astonishing pace. Smart phones, smart watches and other portable devices go along with the incredible growth of social networks. The relevant media is today far beyond TV and this completely changes advertising and promotion. Simultaneously more and more new brands and products appear and they need to find alternative ways to be “listen” by the market.
While advertising is an integral part of our modern, media-dominated society, it is also is reinventing itself. The purpose of this course is to lead students in an exploration of fundamental advertising principles and the role advertising plays in the promotional mix.
The course provides an overview of contemporary principles and tools of marketing communications, and considers how managers develop sound communications strategies to achieve marketing objectives.
After completion of the course the students will be able to:
MNG109
Aim of the course
Strategic Management course focuses on the concept of strategy development and implementation by exploring the functions and nature of general management. Strategic management concepts and techniques are studied. The course serves as an opportunity to develop skills for strategic thinking and analysis, understanding of the major strategic problems of an organization, formulating business level strategies. The pedagogical approach includes lectures, computer simulation, practices, group and individual work by students.
This course integrates all the knowledge acquired from various functional courses, coupled with new strategic management techniques learned, to chart the future direction of different organizations into a coherent view of an organisation. As such it requires the use of materials and knowledge gained during previous studies various disciplines of management.
Dėstytojai
MNG111
The course aims to introduce students to the main concepts of law, ethics, corporate social responsibility and sustainable development. The recent Global Financial Crisis has increased the spotlight on ethical matters and has raised the question of how the economic and social environment have to be designed in order to contribute to the needs of the society. Whereby the idea of self-regulation and corporate social responsibility plays an important role in Anglo-Saxon Countries, regulation by the state is emphasized more in the European Context. Most business representatives prefer the idea of strengthening the concept of Corporate Social Responsibility (CSR) as it shifts decision-making power from the state towards corporations. On the other hand, NGOs and representatives by the society favour a more active role by the government. The course will not follow any ideology, but will discuss various approaches. Moreover, a focus will be put on the stakeholder theory – the role of employees, consumers and society in a globalized World. This course has a special section, which will introduce students to the ethical and professional standards set by the CFA Institute.
1 metai
1 semestras
2 semestras
2 metai
3 metai
4 metai
FUN114
This course aims to develop skills for mathematical modelling of basic economic, financial, managerial and engineering problems.
MNG245
The module analyses both traditional business models (product-to-cash) and the new models and value creation principles emerging in the networked world. To deliver a clear and transparent understanding of the marketing process, the core themes of the module correspond to the neoclassical marketing planning stages. Initially, students are given strong fundamentals of market analysis; they learn to use market information creatively
MNG244
MNG238
MNG243
This course introduces students to supply chain management, with a particular focus on its global nature and its impact on sustainability. Key functional areas of supply chain management including sourcing and procurement, production and inventory maangement, transportation, warehousing and reverse logistics are covered in an integrated framework. The course also introduces students to supply chain performance measurement and risk management, and to the role of supply chain strategies in supporting business goals.
Supply Chain Management has eveolved into a critical business function. The aim of this course is to familiarise students with the fundamental concepts of supply chain activities and the decisions managers face in sourcing, planning, making and delivering their goods and services effectively and efficiently. The course provides students with the language, concepts, and tools to deliver value to stakeholders with sustainable supply chain actions.
MNG239
The course aims to introduce students to the main concepts of law, ethics, corporate social responsibility and sustainable development. The recent Global Financial Crisis and COVID-19 pandemic increased the spotlight on ethical matters and has raised the question of how the economic and social environment have to be designed in order to contribute to the needs of the society. Whereby the idea of self-regulation and corporate social responsibility plays an important role in Anglo-Saxon Countries, regulation by the state is emphasized more in the European Context. Most business representatives prefer the idea of strengthening the concept of Corporate Social Responsibility (CSR) as it shifts decision-making power from the state towards corporations. On the other hand, NGOs and representatives by the society favor a more active role by the government. The course will not follow any ideology but will discuss various approaches. Moreover, a focus will be put on the stakeholder theory – the role of employees, consumers and society in a globalized World.
MNG240
The operations, contracts, finances, and marketing practices businesses depends on all need to be well thought out as well as fully compliant with business law regulations. These regulations are varied and complex, and different laws may apply to businesses depending on its structure.
MNG241
3
• Communicate effectively, which may include various academic, professional, or civic situations. • Construct valid/strong arguments. • Provide a solid basis for the Bachelor thesis writing process.
Learning Outcomes
MNG144
15
Tai praktinis kursas, skirtas pritaikyti žinias ir įgūdžius, įgytus studijų metu praktiniams vadybos uždaviniams spręsti. Kurse dėmesys kreipiamas į tuos praktinius vadybos momentus, kurie studentams dažnai nėra akivaizdūs dėl jų santykinai nedidelės praktinės veiklos patirties.
Praktikos metu studentai dirba pasirinktoje įmonėje. Yra galimi 2 įmonės pasirinkimo variantai:
Dirbdami įmonėje, studentai gilinasi į įmonės veiklą įtakojančius vidinius ir išorinius veiksnius. Tuo tikslu jie renka bendrą informaciją apie įmonę bei atlieka įmonės išorinių ir vidinių veiksnių strateginę analizę. Praktikos tvarkaraštyje nustatytu laiku studentas studijų skyriui pateikia praktikos ataskaitą (2 egz.) bei į e-mokymo sistemą įkelia kolegos darbo recenziją.
Bendra praktikos apimtis – 15 ECTS (405 valandos), iš kurių:
Dalyko tikslai
Verslo vadybos praktika skirta praktiniams verslo aspektams įsisavinti. Praktikos tikslai:
MNG120
Anotacija
Akademiniai darbai ir darbų pristatymas priklauso mokslo darbų sričiai, todėl turi atitikti bendruosius tokio tipo darbų reikalavimus tiek struktūros, pristatymo ir įforminimo, tiek turinio atžvilgiu. Kokybiški akademiniai darbai rašomi ir pristatomi moksliniu stiliumi, taisyklinga, aiškia ir tikslia lietuvių kalba. Akademinio rašymo ir prezentacijų kurse aptariama akademinių darbų struktūra (įvadas, dėstomoji dalis, išvados), mokslinio teksto struktūra. Studentai mokosi analizuoti mokslinį tekstą ir pristatymus, juos redaguoti ir tikslinti, įsisąmonina normas, ir mokosi kurti savo individualų mokslinį tekstą, juos įforminti pagal bendruosius darbų reikalavimus, įvertinti teksto kokybę ir išsakyti ir pagrįsti savo nuomonę. Aptariamos mokslinio stiliaus stilistinės ypatybės: abstraktumas, tikslumas, objektyvumas, logiškumas, jų lingvistiniai požymiai ir raiška tekste ir žodinėje prezentacijoje.
Kurso tikslas – įgyti žinių apie akademinių darbų struktūrą, svarbiausias mokslinio stiliaus ir rašymo ypatybes, specifines mokslinio stiliaus raiškos priemones ir tų darbų įforminimą, žodinį pateikimą, tobulinti įgūdžius kuriant individualų mokslinį tekstą, jį tinkamai įforminti ir pristatyti.
FUN107
The goal of the course is to provide students with the theoretical knowledge and practical skills necessary for the analysis of economic and political data. At the end of the course the students should be able to identify and apply the key methods of data analysis, carry out the analysis using specialized software, and to interpret the results.
ECO101
Dalyko aprašas: ECO101 Mikroekonomika
Course annotation
This course provides an introduction to analysis of economic behavior. The ability to predict market outcomes is indispensable not only for a sound business strategy but also for a meaningful public policy. The main focus of the course is on optimal decision making, understanding determinants of demand and supply, market equilibrium, strategic behavior, and welfare analysis. Introduction to choice under uncertainty and the general equilibrium analysis is also covered.
The course should teach an analytical approach to the functioning of the market mechanism, economic behavior of market participants, market environment impact on competition, and business strategies. Students should acquire the skills and the ability to apply microeconomic analysis and optimization methods to a large variety of economic problems.
ECO102
Dalyko aprašas: ECO102 Makroekonomika
Annotation
The contents of the Macroeconomics course cover the basic objectives of macroeconomics, and an understanding about basic macroeconomic indicators – gross national product, gross domestic product, and national income. Topics under discussion in this course include aggregate demand and supply, Keynesian and classic views on aggregate amounts, monetary and fiscal policies, unemployment and inflation, economic growth, and issues in international trade. The major macroeconomic problems of Lithuania and EU will be discussed for the practical part of the class.
This is a course in intermediate macroeconomics, designated for students with knowledge in basic economics. Its objective is to present theoretical knowledge and practical skills required for studying the overall economic structure of a country. Students will know how to analyze the most important macroeconomic phenomena, and the impact of governmental macroeconomic policies on participants in the economy. This course trains skills in comprehension and analysis of macroeconomics policies.
To provide students the fundamental knowledge of current marketing theory and to put backgrounds for market oriented thinking, both strategically as well as tactically. It also aims to train skills in analysing business situations, written and oral presentations. the course is that students will be able to analyze various business situations.
MNG165
The main goal of this course is to impart knowledge and skills necessary for conducting and evaluating business research. The course will begin with the introduction to the fundamental principles that underlie approaches to research and the practical implications of these principles, including formulation of research questions, concepts of validity and reliability, and issues of research ethics. We will then proceed to unpack the main qualitative and quantitative methods used in business research. Conducting their own research projects will help develop students’ practical research skills, and analysis of published research and other students’ research projects will sharpen their ability to critically evaluate the information coming from research conducted by others. Presentation of their own research findings and discussion of others’ research will also serve to refine the students’ presentation and communication skills. Students who have successfully completed the course and all its assignments will be able to define the research question, formulate the research design, choose the appropriate methods for data collection and analysis, present and apply their findings, and critically evaluate other researchers’ output. Finally, the skills and knowledge gained in this course will also be employable during the preparation of BA theses.
MNG108
The course aims to introduce students to the main concepts of international business. In the new millennium, the drive of most businesses is to „go global.“ The trade and investment barriers have been easing and we are witnessing the emerging of more companies into international markets. However, with such expansion, there are opportunities as well as challenges that students of international studies need to understand. In this course, students will familiarize themselves with various controllable and uncontrollable business environments and will develop an understanding of managing international businesses in such environments. Furthermore, students through various cultural dimensions will be able to understand the multicultural aspects of international businesses as well as the ethical responsibilities of international firms.
MNG107
During this course students will address the key themes of the subject material as well as ethical dilemmas in organizations via theoretical study discussions in seminars. Organizational behavior module will be analyzed and discussed in three levels: individual, group, and organization. At individual level the elements of personality, social perception, learning, motivation and attitudes, theories and their application possibilities in the management of our own and other people’s working behavior will be analyzed. At group and organizational levels, the processes occurring in workgroup that influence the relationships of group members and their work results, personal and organizational means of improving group performance will be discussed. The last part is dedicated to show relations between organizational behavior and human resource management practices.
MNG154
The course is intended to provide knowledge for students to discuss critical issues that determine the success of e-commerce projects. Students will be able to identify different e-commerce models and apply them in practice. E-marketing and its effect on customers will be also touched during this class. Therefore by the end of the course students will be able to come up with ideas and initiatives to better plan, develop, manage and operate effective and efficient e-businesses.
This course provides a balanced analysis of e-commerce theory and business strategies. The first half of the course focuses on e-commerce models and their applicability in practice. Second half of the course aims to investigate how businesses are using e-commerce tools to achieve success. Mainly HBR articles and case studies will be used as reading materials. Students will be encouraged to apply newly developed skills to develop individual or team projects.
FIN114
The course objective is to introduce students to the main elements, methods and principles of finance. It will provide basic knowledge and skills applicable to personal and managerial finance. Course starts with the general overview of finance, introduces to financial concepts, instruments, and techniques used in financial decision making. The first part of the course focuses on basic financial data, financial statements, cash flow, also main financial concepts as time value of money, risk and return, interest rates. The second part of the course deals with financial management.
FUN118
Dalyko aprašas: FUN118 Kiekybiniai sprendimų metodai
Šio kurso turinys – matematinių modelių sudarymas ir analizė verslo, ekonomikos ir kitų socialinės bei politinės sferos sričių sprendimų priėmimo uždaviniams spręsti. Čia nagrinėjami kiekybiniai variantų atrankos, prognozavimo, optimizavimo, rizikos alternatyvų atrankos bei duomenų analizės metodai. Analizuojami pavyzdžiai apima daugelį veiklos sričių, kuriose kiekybinės analizės metodais grindžiamas veiklos alternatyvų pasirinkimas. Reikiami skaičiavimai atliekami kompiuterine skaičiuokle.
Šiuo kursu siekiama išlavinti:
• struktūrinės ir algoritminės veiklos valdymo elgsenos pagrindus; • problemos modelio sudarymo ir analizės įgūdžius: suformuluoti problemą kaip uždavinį, apibrėžti jo tikslus ir parametrus, parinkti ir sukurti tinkamą uždavinio modelį, perkelti jį į kompiuterinę skaičiuoklę ir kiekybiškai pagrįsti problemos sprendimo alternatyvas; • duomenų analizės įgūdžius; • kompiuterinių skaičiuoklių vartojimo įgūdžius.
• Gebėti sudaryti ekonomikos, finansų, verslo ir kitų socialinės sferos problemų matematinį modelį. • Gebėti pritaikyti tinkamus metodus matematiniam modeliui analizuoti, daryti kiekybiškai argumentuotas išvadas ir pasirinkti optimalią alternatyvą. • Gebėti matematinį modelį analizuoti kompiuterine skaičiuokle. • Gebėti kompiuterine skaičiuokle analizuoti didelius duomenų masyvus.
FIN101
Dalyko aprašas: FIN101 Finansų apskaita
Dalyko turinys apima ekonominių įvykių identifikavimą, analizę, registravimo apskaitoje metodikas, apskaitos procesą, finansinių ataskaitų rinkinių parengimą. Finansinės apskaitos žinios yra būtinos visiems įmonių vadybininkams, ekonomistams, analitikams, vadovams, kurie naudoja finansinės apskaitos informaciją įvairiems sprendimams priimti. Finansinės apskaitos kursas pradedamas nuo svarbiausių apskaitos terminų analizės, sampratos, finansinių ataskaitų esmės. Vėliau detaliai supažindinama su trumpalaikio ir ilgalaikio įmonės turto, savininkų nuosavybės ir įsipareigojimų apskaitos metodais. Kurso pabaigoje yra analizuojami finansinių ataskaitų rinkiniai.
Pagrindinis finansinės apskaitos dalyko tikslas – suteikti profesines žinias visiems, kurie naudoja finansinių ataskaitų rinkinių informaciją: suprasti finansinės apskaitos sąvokas, suprasti apskaitos procesą, mokėti analizuoti finansinę informaciją, išmokti identifikuoti ekonominius įvykius ir parengti finansinių ataskaitų rinkinius. Išaiškinama kaip nustatyti įmonėje atliekamų ūkinių operacijų įtaką jos finansinei būklei ir apskaičiuoti veiklos rezultatus.
• Gebėti įvardinti esminius buhalterinės apskaitos bruožus ir pagrindinius finansinės apskaitos tikslus bei juos įgyvendinti. • Suvokti apskaitos procesą ir jo organizavimą. • Gebėti apskaityti pajamas, sąnaudas, ilgalaikį turtą, trumpalaikį turtą, nuosavą kapitalą ir įsipareigojimus. Nustatyti grynųjų pardavimų ir pirkimų koregavimo veiksnius. Gebėti atskirti pobalansinius įvykius ir juos atspindėti finansinių ataskaitų rinkiniuose. • Gebėti parinkti įmonės apskaitos politiką, atskiriant tris aspektus: organizacinį, techninį ir metodinį. • Gebėti sudaryti finansinių ataskaitų rinkinius ir įgyti praktinių kasdieninio apskaitos tvarkymo ir organizavimo įmonėje žinių.
MNG101
This is an introductory course of basic micro- and macroeconomic concepts, as well as of fundamentals of management theory. Topics include supply and demand theories, market structures/ factors, the determinants of business strategy and various aspects business organization. The course will have a focus on international economics and global business behavior. It will stress on preparing students for a successful career, using economic and business concepts in a market-oriented society. It shall also serve as a foundation upon which students can build advanced studies in economics. The objective of Principles of Economics for Business and Management syllabus is to provide students with a basic understanding of how the economy as a whole works. The participants shall be exposed to basic economic concepts, to gain a framework for viewing and interpreting the economic and business world around them. This course acts as prerequisite for the Microeconomic and Macroeconomic courses.
• Define and explain how basic concepts of microeconomics (such as elasticity, scarcity or choice) can be used to explain the behaviour of individuals, household or firms. • Represent supply and demand, in graphical form, including the downward/upward slope of the curves and what shifts/moves along the curves. • To understand the importance of market structures, on the question of the stability and failure of markets. • Describe and explain how basic macroeconomic policies (such as fiscal or monetary) can be used to analyse the economy as a whole. • Explain basic management, business and marketing principles to be able to continue studies on a higher level. • To understand the role of PESTLE factors on the SWOT of corporations, in the domestic and the international business environment.
HUM108
Dalyko aprašas: HUM108 Akademinių darbų rašymas ir pristatymas
Darbo tikslas
HUM164
To reach excellence as a student and as a (future) leader, it is not only necessary to develop hard skills, but also to master soft skills through which we can develop and improve ourselves, and our relationships with others. Taking on an explicit psychological perspective, this course aims to provide students with the necessary theoretical knowhow and practical tools that should enable them to both understand and apply pathways to (inter)personal, and intellectual success and to emotional flourishing. Topics that will be covered are: “self and personality”, “creativity”, “critical thinking”, “self-presentation” and “self-branding”. At the end of this course students are expected to have become acquainted with and have mastered/applied a range of soft skills that are quintessential for personal development and that are valued by, and sought after by employers.
HUM132
Kurso tikslas
Šiame kurse supažindinama su nuoseklia meno procesų ir kultūros raida, jų analizavimu, pasitelkiant šiuolaikines menotyros, estetikos, kultūros ir meno filosofijos metodologines priemones. Meno kūrinio analizė. Šios dalies tikslas – išmokti analizuoti meno kūrinį, atskleisti jo sukūrimo prielaidas, struktūrą; apspręsti jo reikšmę bei išliekamąją vertę. Pasitelkiant analizavimo metodiką susipažįstama su meno raida nuo pirmykščio iki šiuolaikinio meno, kur europietiška kultūra lyginama su rytų. Kultūra. Kultūros ir žmogaus sąvoka tapatumo klausimas: deskripcija ir normatyvumas; šiuolaikinė kultūros samprata; kultūros kilmė: humanitariniai ir sociologiniai modeliai; visuomenės modernizacija ir postmodernizacija. Kūrybinių aktų ir kultūrų pažinimas – o vienas tų tikslų yra komunikacija – padės intensyviau integruotis į informatikos amžiaus kultūrinę erdvę.
Dalyko studijų siekiniai:
• Gebėti teoriškai ir praktiškai identifikuoti, tipologizuoti ir palyginti meno kūrinius. • Gebėti nagrinėti meno procesų raidą. • Gebėti palyginti europietiška kultūrą su rytų kultūra. • Gebėti analizuoti meno kūrinį, atskleisti jo sukūrimo prielaidas, struktūrą; apspręsti jo reikšmę bei išliekamąją vertę. • Gebėti dirbti komandoje, gebėti pristatyti savo darbo rezultatus, gebėti argumentuoti priimtus sprendimus
MNG169
The course presents the impact of the knowledge-based environment on the management process through its fundamental functions of leading and controlling in a new era organization. At the turn of the 21st century, organizations are facing the internet revolution, which imposes on top management new and different conceptual requirements. In the age of the knowledge-based economy, the process of management is undergoing radical changes in all dimensions of basic management functions. Learning organizations build their sustainable competitive advantages on knowledge and intellectual capital, which also represents the only economic source of the modern organization.
MNG156
AIMS OF THE COURSE
What does the Italian mob organization called “Mafia” have in common with reputable businesses such as IKEA, BMW or Samsung?
Well, in this course we will discover some of the underlying dynamics rooted in the familial structures, just as you might have seen them in the famous movie “The Godfather” ™.
Recognizing and understanding such dynamics is important as family-owned and -run organizations dominate the world’s economies. According to latest figures, worldwide family-influenced businesses account for around 70 to 90 percent of all businesses. In the US, family businesses constitute 85 percent of private sector employment and one-third of the S&P 500. The probability is high that many ISM students will pursuit careers in or with businesses that are controlled by a family. Jobs in investment banking, wealth management, consulting, and management all relate to some extent to family businesses.
However, few understand this special type of business as family-influenced organizations (both private and publicly-traded) face unique challenges in their desire to preserve its influence and control from generation to generation. *Goal of the course is therefore to familiarize students with the notion of familial influence on business and its challenges, as well as to provide more specific exposure to such firms in Europe and worldwide.
„Studijos ISM universitete – neabejotinai geriausias pasirinkimas norintiems įgyti tarptautinio lygio išsilavinimą verslo, vadybos, ekonomikos ir fi nansų srityse Lietuvoje. ISM universitetas, glaudžiai bendradarbiaudamas su verslu, geba studentams suteikti ne tik teorinių, bet ir praktinių žinių. Didžiuojuosi, kad galiu priklausyti dėstytojų bendruomenei, buriančiai geriausius savo sričių specialistus, bei dėstyti studentams, kurie po studijų ar jau net studijų metu maloniai stebina savo pasiekimais ir garsina ISM vardą ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje.“
Dr. Dominyka Venciūtė
Verslo vadybos ir rinkodaros programos vadovė
Studijų kaina
Kreditų skaičius
240
Semestro kaina
2640 €
Metinė studijų kaina su valstybės studijų stipendija
1326 €
Pagalba finansuojant studijas
(8 galimybės)
Pilnai finansuojamos studijos stojantiems į pirmą kursą
Dalinai finansuojamos studijos stojantiems į pirmą kursą
Paskola lengvatinėmis sąlygomis – už studijas mokėk tik po baigimo
Stojantiems ir studijuojantiems
Studijuojantiems
Atvykite į susitikimą ir mes jums padėsime suprasti, kaip gauti maksimalų finansavimą
Algirdas Keršys, Prancūzija
Pirmą sykį atvykus į Kedge Business School mane nustebino inovatyvi ir pramogų kupina studijų aplinka, milžiniškas universiteto kiemas, studentų organizacijų ir užklasinių veiklų gausa bei kompetentingi užsienio dėstytojai. Kiekvienas semestras mainuose, tai tarsi naujai išgyventas pirmas kursas.
Visos patirtys
Mariam Davituri, Kolorado valstija, JAV
Tarptautinių mainų programos galimybės yra viena svarbiausių patirčių, kurios studentai neturėtų praleisti. Buvau išrinkta dvišaliams mainams Kolorado valstijoje, JAV, ir turėjau puikią galimybę plėsti savo žinias ir kultūrų įvairovę.
Simona Rybakovaitė, Australija
Mainų programa Australijoje – geriausia, kas nutiko per visą mano gyvenimą: susipažinau su begalę skirtingų žmonių su kuriais iki šiol palaikau labai artimą ryšį, pamačiau nuostabią Australijos gamtą, miestus ir susipažinau su jų kultūra. Dalyvavau įsimintinuose vakarėliuose ir festivaliuose, kurie atrodo, kad vyksta tik TV ekrane!
Ugnė Kerševičiūtė, Pietų Korėja
Gyvenimas toli nuo sau artimos aplinkos gali padaryti milžinišką įtaką, kadangi neretai tenka išlipti iš komforto zonos, pavyzdžiui Seulo gyventojai ganėtinai uždari, angliškai kalba retas, tad pradėjau mokytis korėjiečių kalbos. Studijų metu susipažinau su žmonėmis iš įvairių šalių, keliavau po aplinkines Pietryčių Azijos šalis, pradėjau labiau pasitikėti savimi, nebebijau iššūkių.
Po studijų gebėsite
Paaiškinti vidinės ir išorinės aplinkos įtaką verslo organizacijoms. Rinkti, analizuoti ir interpretuoti duomenis, reikalingus verslo problemoms spręsti
Paaiškinti
Tobulinti, planuoti, organizuoti ir vertinti organizacijų vadybos ir rinkodaros veiklas. Identifikuoti, analizuoti ir vertinti naujų startuolių ir jau veikiančių įmonių verslo galimybes nacionalinėse ir tarptautinėse rinkose
Tobulinti
Taikyti vadybos, rinkodaros, organizacijų elgsenos, ekonomikos, finansų žinias bei etikos principus verslo praktikoje. Komunikuoti ir efektyviai dirbti tarpkultūrinėse ir tarpdisciplininėse komandose
Taikyti
Prognozuoti skaitmeninės rinkodaros trendus, parengti skaitmeninės rinkodaros strategiją ir rinkodaros komunikacijos planą
Prognozuoti
Vystyti savarankiško mokymosi gebėjimus būtinus tęsti studijas aukštesnėje studijų pakopoje ir profesinėje veikloje
Vystyti
Išankstinis priėmimas: ?
Šiuo metu vyksta priėmimas
:
Iki išankstinio priėmimo pabaigos liko:
2022-04-30 – 2022-04-30
Augustinas Dikša
Verslo vadyba ir rinkodara
*protected email*
Kitos bakalauro studijų programos
Susipažinsi su pasaulio ekonomika, politinių lyderių sprendimais ir jų poveikiu ekonomikai bei verslo procesams. Pasiruoši karjerai tarptautinėse kompanijose komunikacijos, viešųjų ryšių, pardavimų, personalo pozicijose.
Dėstytojai iš garsiausių Amerikos ir Europos universitetų padės tau suprasti, kokią įtaką viena kitai daro ekonomika, politika ir verslas. Po mokslų tavęs lauks analitiko, vadovo arba mokslininko karjera.
Įgysi žinių, kurios spartėjant darbo vietų automatizavimui bus itin paklausios. Būsi pasiruošęs vadovauti technikų, programuotojų ir inžinierių komandoms įgyvendinant inovacijų projektus.
Tapk finansų ekspertu! Įgysi įgūdžius, atliepiančius technologinius pokyčius ir pasaulinės rinkos tendencijas. Būsi geidžiamas ekspertas bet kurioje pasaulio šalyje bei įmonėje.
Suprasi ir analizuosi ekonomikos procesus visais lygiais – nuo vartotojo elgsenos iki pasaulinių ekonomikos tendencijų. Studijos tau atvers kelią į bankus, tarptautines investicinės, audito, draudimo bendroves bei ministerijas.
Komunikacijos teorijos (MNG242)
Globalios tiekimo grandinės valdymas (MNG243)
Verslo etika ir tvarumas (MNG239)
Bendrovių valdysena ir verslo teisė (MNG240)
Loginė argumentacija (MNG241)
Akademinių darbų rašymas ir pristatymas (HUM108, EN)
Taikomoji matematika socialiniuose moksluose (FUN114, EN)
Praktika (MNG155)
Mikroekonomika (ECO101, TVK)
Makroekonomika (ECO102, TVK)
Bakalauro baigiamasis darbas (MNG157)
Statistinė duomenų analizė (FUN107, TVK, ITV, VVA)
Finansų apskaita (FIN101, EN)
Rinkodaros principai (MNG103)
Matematinė analizė (FUN101, EN)
Kiekybiniai sprendimų metodai (FUN118, EN)
Verslo tyrimų metodai (MNG165)
Tarptautinės derybos (MNG173)
Tarptautinė verslo komunikacija (MNG140)
Tarptautinė rinkodara (MNG124)
Organizacijų elgsena (MNG107)
E-komercija (MNG154)
B2B rinkodara (MNG228)
Finansų pagrindai (FIN114)
Tarptautinė ekonomika ir prekyba (ECO121)
Strateginis valdymas (MNG109)
Ekonomikos, verslo ir vadybos pagrindai (MNG101)
Simuliacijų kūrimas ir taikymas (POL142)
Taikomoji žaidimų teorija: politikos ir verslo modeliavimas (POL121)
Finansų pagrindai (FIN114, EN)
Formalioji logika (FUN133, EN)
Praktika (POL116)
Matematiniai metodai ekonomikoje (FUN105, EN)
Diskrečioji matematika (FUN122)
Bakalauro baigiamasis darbas (POL117)
Lyginamoji politika (POL103)
Tarptautiniai santykiai (POL104)
Politinių idėjų istorija (POL137)
Politikos įvadas (POL101)
Valstybės finansai (FIN104)
Statistinė duomenų analizė (FUN107, E, EP, F)
Socialinių tyrimų metodai (FUN108)
Politinė ekonomija (POL138)
Organizacijų ekonomika (ECO107)
Mikroekonomika (ECO101, F, EP, ITV)
Makroekonomika (ECO102, E, EP, ITV)
Makroekonomika II (ECO129)
Gerovės ekonomika (ECO122)
Ekonominių teorijų istorija (ECO103)
Ekonometrija (ECO105)
Techninė grafika (FUN134)
Praktika (MNG213)
Duomenų valdymas (FUN119, EN)
Bakalauro baigiamasis darbas (MNG214)
Valdymo apskaita (FIN103, EN)
Technologinis projektas (MNG211)
Gamybos technologijų pagrindai (FUN126)
Fizika (FUN131)
Programavimas (IT103)
Finansų ir verslo etika (MNG237)
Praktika (FIN119)
Mikroekonomika (ECO101, E, VVR)
Makroekonomika (ECO102)
Įmonių finansai (FIN117)
Finansų apskaita II (FIN118)
Diskrečioji matematika (FUN103, EN)
Bakalauro baigiamasis darbas (FIN120)
Asmeniniai finansai (FIN115)
Investicijų valdymas (FIN107)
Finansų rinkos ir institucijos (FIN105)
Duomenų gavybos metodai verslo analitikai (IT101)
Dirbtinis intelektas (IT102)
Formalioji logika (FUN133, LT)
Matematiniai metodai ekonomikoje (FUN105, LT)
Matematinė analizė (FUN101, LT)
Kiekybiniai sprendimų metodai (FUN118, LT)
Ekonominis prognozavimas (ECO108)
Diskrečioji matematika (FUN103, LT)
Bakalauro baigiamasis darbas (ECO116)
Akademinių darbų rašymas ir pristatymas (HUM108, LT)
Reklama ir pardavimų skatinimas (MNG245)
Klientų santykių valdymas (MNG244)
Neurorinkodara (MNG238)
Praktika (MNG144)
Bakalauro baigiamasis darbas (MNG120)
Skaitmeninė rinkodara (MNG234)
Finansų apskaita (FIN101, LT)