Nori tapti geidžiamu finansų ekspertu? Tuomet ši programa – tau. Tau dėstys tarptautinė akademikų ir praktikų komanda, sukaupusi solidžią patirtį geriausiuose pasaulio universitetuose, tokiuose kaip Oksfordas ar Harvardas. Čia išmoksi pritaikyti matematinės statistikos metodus ir ekonometrijos modelius įmonių finansų, finansinių rinkų ir institucijų, finansų inžinerijos srities analizei.
Ši programa – geriausiai vertinama ekonomikos magistrantūros programa Lietuvoje.* Ji sudėliota taip, kad net jei prieš tai neturėjai finansinio išsilavinimo, galėtum persikvalifikuoti į šią sritį.
*Remiantis Studijų kokybės vertinimo centro duomenimis (rinkodaros, ekonomikos, verslo ir vadybos studijų kryptys).
„Mano darbas – surinkti įvairius dėstytojus ir praktikus iš viso pasaulio. Aš noriu atnešti pasaulinę studijų patirtį mūsų magistrantūros studentams, supažindinti juos su globaliomis praktikomis ir praplėsti jų horizontus.“
Tom Hashimoto
Finansų ekonomikos programos direktorius
Soc. mokslų daktaras Oksfordo universitete
vidutiniškai didesnis atlyginimas metai po studijų nei baigusių kitus LT universitetus
Vyriausybės strateginės analizės centro duomenys, ekonomikos, finansų, verslo ir vadybos krypčių studijos, 2015-2018 m.
vidutinis absolventų atlyginimas „į rankas“ 2 m. po studijų baigimo
ISM absolventų apklausa, 2019 m.
absolventų rekomenduotų studijas draugams ar šeimos nariams
absolventų dirba pagal specialybę
dėstytojų iš užsienio
turi savo verslą
Vyksta pagrindinis priėmimas į magistrantūros studijas
Stok dabar ir gauk stipendiją, dengiančią iki 57 % studijų kainos
„Dar bakalauro studijų metu naudojausi karjeros centro pagalba susirandant pirmąsias praktikas, kurių dėka pradėjau savo karjerą su finansais ir makroekonomika, o magistro studijos praplėtė žinias reikalingas analizuoti makroekonomiką bei užvedė ant kelio tolimesniems tyrinėjimams. Bendras ISM studijų lankstumas ir prisitaikymas prie dirbančio žmogaus grafiko labai palengvino gyvenimą.“
Vytenis Šimkus
„Swedbank“ vyresnysis ekonomistas
„Studijos pasižymėjo aukšto lygio dėstytojais, įdomiais mokomaisiais dalykais bei aktyviomis diskusijomis paskaitų metu. Šios studijos padėjo sustiprinti žinias finansų bei ekonomikos srityse, o magistro baigiamojo darbo temos pasirinkimas nulėmė ir tolimesnę mano karjerą.“
Justina Gaižutytė
Ekonomistė Lietuvos banke, dirbo Europos Centrinio Banko Pinigų politikos direktorate
prev next
Nori studijuoti? Registruokis konsultacijai
Šios programos absolventai dirba
Didžiausių Lietuvoje veikiančių užsienio kapitalo įmonių vadovai pagal suteikiamo išsilavinimo kokybę geriausiai vertina ISM Vadybos ir ekonomikos universitetą
2019 m. IV ketvirčio Lietuvos investuotojų pasitikėjimo indekso tyrimas
„ISM studentai mums puikiai pažįstami – BITĖJE ne vienas sėkmingai tęsia karjerą po praktikos, taip pat dalis BITĖS vadovų yra baigę ar šiuo metu mokosi vienoje iš daugelio ISM studijų programų. Vertiname studijų kokybę ir kad daugelis čia dirbančių dėstytojų – patyrę praktikai. Tai lemia, kad studentas jau ateina su gilesniu suvokimu kaip veikia verslas.“
Pranas Kuisys
„Bitė Lietuva“ Vykdomasis direktorius
„Moody’s“ organizacijoje tikime, kad kultūra, kurioje vyrauja dalijimasis žiniomis ir patirtimis, padeda i mums siekti savo tikslo – padėti žmonėms priimti geresnius sprendimus. Mes didžiuojamės, kad esame įvairialypė komanda ir investavimą į bendruomenes, kuriose dirbame, laikome svarbiu prioritetu. Čia įdedame daug pastangų. Ir tikrai ne vien genami ambicijų pritraukti ir išlaikyti geriausius talentus ateityje. Bendradarbiaudami su ISM esame pasiryžę padėti jauniems lyderiams atskleisti visą savo potencialą.
Mariano Andrade Gonzalez
„Moody’s” padalinio Lietuvoje vadovas
„Veržlioje ir nuolat besimokančioje „Versli Lietuva” komadoje turime ne vieną ISM alumną tiek verslumo ir eksporto skatinimo, tiek startuolių ekosistemos stiprinimo stityse. Kviesdami prisijungti prie „Verslios Lietuvos” sakome, kad jeigu trūks specifinių žinių – išmokysime, tačiau drąsą turi atsinešti, išmintį turi būti sukaupęs, o pasiaukojimą dirbti Lietuvai reikia turėti savo širdyje. Nekantraujame susipažinti ir dirbi su nauja ISM talentų karta!”.
Valdonė Ugianskienė
„Versli Lietuva“ personalo vadovė
„ISM studentus ir absolventus vertiname ne tik mes, bet ir mūsų klientai. Svarbios yra ir kompetencijos, ir asmeninės savybės. Verslo pagrindų supratimas, pozityvus požiūris, puiki anglų kalba, sugebėjimas spręsti skirtingas situacijas yra svarbiausi dalykai, kuriais dažniausiai pasižymi ISM studentai ir absolventai“
Andrius Francas
„Alliance for Recruitment“ Partneris
„Vertiname ISM studentų ir absolventų profesinį paruošimą ir universalumą – jų turimos žinios yra aktualios, grįstos naujausiomis tarptautinėmis praktikomis ir lengvai pritaikomos realioms verslo problemoms spręsti. Džiaugiamės, kad pritraukiame energingus žmones, kurių noras tobulėti ir siekti geriausių rezultatų leidžia įgyvendinti ambicingiausias verslo idėjas.“
Monika Statulevičienė
„Ignitis grupės“ Darbdavio įvaizdžio ir talentų pritraukimo vadovė
„Iniciatyvumas, kritinis mąstymas ir gebėjimas prisitaikyti greitai kintančioje aplinkoje – šios savybės mūsų organizacijoje yra būtinos, manau, tokias ir įgyja visi ISM studijuojantys žmonės“
Vaidotas Misevičius
„Lietuvos geležinkelių“ Talentų valdymo skyriaus vadovas, ISM alumnas
„ISM studentai turi reikiamas savybes: moka analizuoti problemas, aiškiai dėsto mintis, moka dirbti su skaičiais, greitai mokosi, gerai bendrauja, yra proaktyvūs, nebijo atsakomybės. Turime ne vieną pavyzdį, kaip ISM studentas per savo karjerą „Civittoje“ nuo jauno analitiko tampa patyrusiu ekspertu, kurio analizes ir patarimus vertina įmonių ir organizacijų vadovybės.“
Justė Pačkauskaitė
„Civitta“ Vadovaujanti partnerė
„ISM studentai ir absolventai turi savo ypatybių ir išskirtinumų: jie drąsūs, pasitikintys, aktyvūs, atviri ir įvairiapusiški. Pasižymi erudicija ir žingeidumu. Jei ieškote darbuotojų, iš kurių tikitės ne tik elementaraus užduočių vykdymo, bet kūrybiškumo ir kompleksinio problemų sprendimo, nebijote inovacijų ir netradicinio požiūrio – jums turėtų būti pakeliui su ISM studentais ir absolventais.“
Rita Karavaitienė
„CV-Online“ Marketingo vadovė
„Jau keletą metų, ypač nuolat kintančioje verslo aplinkoje visame pasaulyje, mes ieškome darbuotojų, turinčių stiprias asmenines kompetencijas tokias kaip lankstumas, kūrybiškumas, gebėjimas prisitaikyti prie pokyčių ir lyderystė. Noras mokytis ir emocinis intelektas yra raktas į sėkmingą karjerą tiek SEB banke, tiek ir kitose organizacijose.“
Morta Grigaliūnaitė
„SEB banko“ Baltijos šalių talentų pritraukimo partnerė
„EY į savo komandą priima žmones, kurie yra smalsūs, gebantys dirbti komandoje ir įkvėpti kitus, turi tikslų, sugeba mąstyti plačiai bei susitelkti į detales, noriai ir drąsiai inicijuoja pokyčius. Per daugelį metų, bendradarbiaujant su ISM matome, kad ISM studentai pasižymi šiomis ir daugeliu kitų asmeninių savybių, kurios ugdomos šiame universitete per užsiėmimus, paskaitas ir įvairias papildomas studentams suteikiamas veiklas. Prisijungę prie EY, tokie studentai / absolventai labai greitai tobulėja, kyla karjeros laiptais bei tampa sėkmingi ir vertinami specialistai, vadovai, lyderiai“
Rasvydė Gustaitė
„EY“ Atrankų vadovė Lietuvoje
Bendra informacija
Mokymosi trukmė
1,5 metų + magistro darbas
Paskaitų laikas
Darbo dienomis 18:00 – 21:15 val.
Mokymosi kalba
Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis
Socialinių mokslų magistras
Išskirtinė galimybė – dvigubas diplomas partnerio universitete (BI Norwegian Business School), viename iš 1% pasaulio verslo universitetų, turinčių „Triple Crown“ akreditaciją (AMBA, EQUIS ir AACSB)
1 metai
Studijos užsienyje
Turėsi galimybę studijuoti Norvegijoje
Universitetas – partneris
Rodyti daugiau Rodyti mažiau
Programos kodas
GRAE021
Kreditai
6
Dalyko aprašas: GRAE021 Aktyvų įkainojimas
Course Description
This course focuses on asset pricing and financial markets. The prerequisites for this course will have prepared you with an understanding of the theoretical foundations of the investment topics to be discussed. These same topics will be considered here from a more applied perspective. Course discussions will cover the following topics: risk, diversification, interest rates, valuation theories, derivative securities (futures, forwards, and options), risk management, efficient markets, and portfolio management.
Course Objectives
At the end of this course, students should be able to:
Dėstytojai
GRAE007
Dalyko aprašas: GRAE007 Makroekonomika II
Objective of the course
This is applied course in advanced macroeconomics, which aims to analyze and develop the models describing macroeconomic dynamics, explain economic growth, fluctuations, and relationship between economic policies, macroeconomic variables and financial markets. Biggest part of the course will be based on comparative analysis of different macroeconomic aspects. Discussions and analysis will focus on contemporary issues in the global economy.
Learning outcomes
On completion of this course successful students will be able to:
GRAE025
Annotation
The course will deal with the question of who is responsible for the ethical behavior in business. The dominance of US based literature, has suggested the concept of Corporate Social Responsibility as the main doctrine. However, considering the historical, economical and political context – the situation in Europe is fundamentally different. Unlike in the United States, the question of philanthropy plays only a minor role in Europe. On the other hand, the question of social, legal, environmental, and economic responsibility – within the context of a welfare state – dominates daily business life.
This course will be taught within the MSc in Financial Economics – however deals by nature more with philosophical issues. The first lectures will therefore deal with basic theories of Ethics and Capitalism. The second part deals with Corporate Social Responsibility, Stakeholder Theory and the Creating Shared Value Theory – which became important issues in the Financial Industry. Last but not least, the course will cover various issues related to ethical issues in finance. In order to add more applied content – the seminars are covering various cases studies which are relevant in the world of finance.
Course Aims and Objectives
The aim of the course is to raise awareness for the participants that corporations have a responsibility towards all stakeholders – not just towards increasing shareholder value. Moreover, it will deal with the question to what extent selfregulation and corporate responsibility can satisfy the idea of a more sustainable economy.
Learning Outcomes
GRAE012
Dalyko aprašas: GRAE012 Pinigų politika
This course aims to encourage both theoretical inquiry and practical questioning and understanding. Emphasis is placed on interpreting theoretical models of how monetary policy is formulated and implemented and placing those models in the context of real-world economic systems and practical policy-making. In addition to learning from lectures and reading, students will learn how to use a simple method to diagram monetary theories and how to use simulation models to deepen understanding of the macroeconomic dynamics of monetary policy. The students will also gain practical experience in team-structured research and organizing and delivering professional presentations.
GRAE022
Aims of the course
This course offers an overview of important results in the field of behavioural finance and the implications of these results for the traditional finance theory and practice. Using textbook readings, academic papers, classroom experiments, and case studies, the course introduces and explores the main concepts, research tools and methodologies of behavioural finance on the individual, corporate and financial market level. The course will also introduce some influential critiques of the field and explore the implication of behavioural findings for contemporary financial economics issues in the world.
GRAE020
Aim of the course
This course is advanced course on Financial Intermediation institutions. The aim of this course is to develop understanding of the theories of financial intermediation and provide insights into the best practices of risk management processes and techniques used by banks and other financial intermediaries. Recent developments in regulatory framework and crisis prevention and management techniques will also be discussed.
1 semestras
2 semestras
2 metai
GRAE036
THE AIM OF THE COURSE:
The course aims to provide students with an understanding of the concepts of game theory and its application in the context of economics, especially when analysing the effects of external factors on economic systems. Students will acquire skills needed to address fundamental issues as well as to solve practical challenges in economics through a combination of lectures, seminars and hands-on use of game theory in their project work. The work will focus on first laying and understanding the foundations on game theory and then looking at specific studies to understand how game theory is applied by researchers and how it can be used in practice.
GRAE031
GRAE033
GRAE001
Dalyko aprašas: GRAE001 Tyrimų metodologija
The course provides an advanced introduction to research methodology and techniques in applied economics and finance. It covers an introduction to research and science; main issues related to research design; quantitative and qualitative research approaches and related methods; selected number of research techniques in finance, integrated with appropriate financial theory and evidence. The course is designed to provide students a solid foundation for designing and conducting their own research and to enable them to become knowledgeable consumers of prior academic research results.
On completion of this course successful students will:
GRAE030
Dalyko aprašas: GRAE030 Tyrimo projektas
Course description:
This course guides students to prepare for their thesis writing process by surveying various topics in the field of Financial Economics. The three main foci are: literature review, research methodology, and hypotheses. First, by systematically highlighting the differences between the annotated bibliography and the literature review, we emphasise the link between the existing literature and the research questions at hand. Second, by skimming through the preliminary data, we check the data availability and the feasibility of the chosen research method. Third, by articulating the hypotheses, we evaluate the proposed research design. The course lasts throughout the semester and concludes with the thesis proposal defence.
Course objectives:
Upon successful completion of this course, students will be able to:
GRAE027
Dalyko aprašas: GRAE027 Taikomieji vertinimo metodai
Applied valuation course builds on advanced corporate finance, and offers in-depth treatment of business valuation issues. It explores the main concepts, methodologies and tools of valuation through main theories, academic papers and case studies. The aim is to provide students with up-to-date knowledge of fundamental valuation techniques and its applications.
GRAE003
Course description
The course explores determinants of industrial competitiveness and successful economic development viewed from a bottom-up, microeconomic perspective. While sound macroeconomic policies and stable legal and political institutions create potential for industrial competitiveness, wealth is actually created at the microeconomic and firm levels. The sophistication and productivity of firms, the vitality of industrial clusters, and the quality of the business environment are the ultimate determinants of the productivity and innovation capacity of nations, regions and industries.
This course examines both advanced and developing economies and addresses competitiveness at multiple levels – nations, subnational units such as states or provinces, particular clusters, and neighbouring countries. The course is concerned not only with government policy but also with the roles that firms, industry associations, universities, and other institutions play in competitiveness. In modern competition, each of these institutions has an important and evolving role in economic development.
The course explores not only theory and policy but also the organizational structures, institutional structures, and change processes required for sustained improvements in competitiveness.
This is a distinctive graduate course offered in cooperation with prof. M. Porter and a team of his colleagues at Harvard Business School (HBS). It is designed to be taught to second year MBA students at HBS and affiliates of the Institute for Strategy and Competitiveness at Harvard Business School (http://www.isc.hbs.edu/moc.htm).
Course Aims
The main aim of the course is to enable the students to integrate and activate general knowledge on competitiveness in order to make analytical managerial decisions. The course focuses on the environment in which global strategy is developed at the corporate, business and operational levels. Particular attention is paid to the processes, competencies and vision of top management, competitive positioning, understanding comparative costs.
Part of the purpose of the course is to expose students to some of the most successful countries and regions. In addition to cases, there are readings, a series of lectures, and videotaped appearances by guests who are national, regional, or business leaders involved in the cases studied or experts on the issues discussed in class.
Learning Outcomes of the Course
On completion of this course successful students will enhance their skills for formulating strategy by developing an understanding of a firm’s operative environment. They will master a range of analytical tools and demonstrate the ability to take an integrative point of view in using these tools to perform in depth analyses of industries and competitors, predict competitive behaviour, analyse how firms develop and sustain competitive advantage over time.
GRAE017
Dalyko aprašas: GRAE017 Matematiniai finansai
This introductory course surveys various mathematical concepts utilised in financial economics. Together with Financial Econometrics, it constitutes the foundation of the ‘research’ pillar in MSc Financial Economics at ISM. As such, some of the topics will be ‘repeated’, but more in depth, in other courses. As clients’ profiles and objectives have become increasingly global and complex over the past few decades, financial institutions have come up with more sophisticated and more structured products, alternatives, and approaches, some of which are reviewed in this course from a pricing and mathematical perspective. Given the current political environments (e.g. Brexit, transpacific trade war), we pay significant attention to the assumptions behind formulae and models, while we practice not only calculations but also explanations to prepare ourselves for the contemporary regulatory environment, most notably characterised by the MiFID II.
GRAE016
30
The Master’s Thesis is a culminating experience in graduate level education for the degree candidates. It is an individual endeavour of analytical nature, which contains elements of originality and is performed in conformity with general requirements of academic papers and scholarly projects. For the students, the Master’s thesis should be a learning activity that is stimulating and engenders a sense of pride and accomplishment.
The intent of the thesis is to provide an opportunity for the Master’s degree candidates to refine, in some cases acquire, a range of skills at an appropriate level to conduct a competent research project. A successful thesis is an evidence that the candidate has acquired the minimum level of research skills required and can therefore be accredited a Master’s degree. Skills required of thesis writers are those associated with research design, data collection, information management, analysis of data, synthesis of data with existing knowledge, and critical evaluation of the writer’s own ideas and those presented in the literature reviewed. The thesis should be written in English within a given period of time and comply with commonly accepted principles of academic ethics.
Learning outcomes:
Develop communication skills both in the written form as well as in presentation to maintain attentions of the intended readers/audience and to sustain critical and constructive discussions in the field of financial economics.
GRAE019
Dalyko aprašas: GRAE019 Įmonės finansai II
The course builds on introductory corporate finance courses and provides a more in-depth treatment of several more advanced topics. The main topics covered are basic portfolio choice and asset pricing models, derivatives and the investment and financing decisions of the firm. The aim is to provide students with a good understanding of investment choices, the cost of capital, risk management strategies and the effect of financing on the value of the firm.
GRAE018
Dalyko aprašas: GRAE018 Finansų ekonometrija
The goal of the course is to provide students with basic econometric tools for the analysis of time series data for Finance, including models for stationary and non-stationary data, univariate and multivariate analysis. The course aims to improve students understanding of the main principles and concepts of applied time series analysis, selection of adequate modelling technique for a problem at hand, estimation of the model and its application for the problems in Finance: predicting returns on risky assets, forecasting volatility of bond returns, modelling exchange rates and commodity prices, testing the models in real-time and many other problems.
Programos dėstytojų branduolį sudaro tokių garsių aukštųjų mokyklų, kaip Oksfordo, Harvardo universitetų absolventai bei pasaulinį pripažinimą pelnę Lietuvos ekonomikos ir politikos ekspertai.
Studijų kaina
Semestro kaina
2601 €
Semestro kaina ISM absolventams
1820,7 €
Semestro kaina įmonių-mecenatų darbuotojams
2210,85 €
Semestro kaina su valstybės stipendija
1125 €
Pasinaudok GPM mokesčio lengvata ir susigrąžink iki 990 eur per metus!
Pagalba finansuojant studijas
Valstybės studijų stipendija
Dengia iki 60% studijų kainos
ISM bakalauro studijų absolventams
30% nuolaida studijoms
Nuolaidos įmonių-mecenatų darbuotojams
15% nuolaida studijoms
Valstybės studijų fondo paskola
Paskola lengvatinėmis sąlygomis – už studijas mokėk tik po baigimo.
GPM
Susigrąžink iki 20% nuo sumokėto studijų mokesčio
Programa „Accelerate“
Studijuok dabar, o mokėk, kai uždirbsi.
Iki pagrindinio priėmimo pabaigos liko: ?
Šiuo metu vyksta priėmimas
:
Pagrindinis priėmimas:
2022-05-01 – 2022-06-29
Greta Ilekytė
Swedbank ekonomistė
*protected email*
Kitos tarptautinės magistrantūros studijų programos
Tarp rinkodaros ekspertu! Tau dėstys akademikai-praktikai iš viso pasaulio. Išmoksi parengti rinkodaros strategiją nuo rinkos analizės bei pozicionavimo, iki efektyvaus rinkodaros plano.
Pradėk vadovo karjerą ir pagilink vadybos žinias! Ši programa suteiks tau reikalingų žinių ir įgūdžių verslo strategijos vystymui, inovacijų valdymui bei komandos motyvavimui.
Pradėk vadovo karjerą greičiau! Ši programa suteiks tau reikalingų žinių bei įgūdžių, kurių reikia norint tapti vadovu.
Pasauliui reikia tvaresnių lyderių jau šiandien! Ši novatoriška programa skirta studentams, siekiantiems kurti ir įgyvendinti naujos kartos tvarumo strategijas, skirtas mažinti neigiamą poveikį visuomenei ir aplinkai.
Tyrimo projektas (GRAV032)
Tyrimų metodologija (GRAV001)
Integruota rinkodaros komunikacija (GRAV033)
Verslo socialinė atsakomybė ir tvarumas (GRAV034)
Magistro baigiamasis darbas (GRAV016)
Vartotojo vertės analitika (GRAV031)
Tarptautinė vartotojų elgsena (GRAV010)
Tarptautinė vadyba II (GRAV028)
Rinkodaros tyrimų specifiniai klausimai (GRAV029)
Rinkodara socialinėje erdvėje (GRAV030)
Prekės ženklų valdymas (GRAV022)
Paslaugų rinkodara (GRAV020)
Naujo produkto vystymas ir paslaugų inovacija (GRAV025)
Konkurencingumo mikroekonomika (GRAV027)
Įmonės finansai II (GRAV012)
Inovacijų projektų vadyba (GRAI024)
Inovacijų procesų valdymas (GRAI021)
Technologijų ir inovacijų vadyba (GRAI022)
Dirbtinio intelekto taikymas (GRAI019)
Inovacijų ir technologijų vadybos tiriamasis projektas (GRAI023)
Žmonės, organizacija ir inovacijos (GRAI020)
Magistro baigiamasis darbas (GRAI011)
Verslo strategija (GRAI012)
Verslo finansai (GRAI009)
Inovacijų ir technologijų vadybos seminaras (GRAI016)
Naujo produkto kūrimas (GRAI014)
Darnus naujų technologijų vystymas (GRAI018)
Žaidimų teorija ir ekonominiai sukrėtimai (GRAE036)
Elgsenos ekonomika (GRAE031)
Tyrimų metodologija (GRAE001)
Tyrimo projektas (GRAE030)
Etika ir ekonomika (GRAE032)
Taikomieji vertinimo metodai (GRAE027)
Pinigų politika (GRAE012)
Tvarumo ekonomika (GRAE034)
Matematiniai finansai (GRAE017)
Makroekonomika II (GRAE007)
Magistro baigiamasis darbas (GRAE016)
Įmonės finansai II (GRAE019)
Finansų ekonometrija (GRAE018)
Finansinis tarpininkavimas ir rizikos valdymas (GRAE035)
Aktyvų įkainojimas (GRAE021)
Verslas visuomenėje: pasidalytos vertės kūrimas
Magistro baigiamasis darbas
Verslo vystymo projektas
Lyderystės įgūdžių ugdymas
Tarptautinių projektų vadyba
Strateginis finansų valdymas
Skaitmeninė transformacija ir globali strategija
Globali lyderystė
Tvaraus verslo strategija ir nauji verslo modeliai
Verslas ir visuomenė: Pasidalytosios vertės kūrimas
Pasaulinė tvarumo darbotvarkė ir ESG apskaita
Tvarus žmogiškasis kapitalas ir lyderystė
Socialinės ir tvaraus verslo inovacijos
Valdymo apskaita tvaraus verslo vystymui
Duomenų rinkimas ir tyrimo metodai tvarumo analitikai
Tvarių tiekimo grandinių valdymas
Dirbtinio intelekto sprendimai ir etikos iššūkiai
Tvarūs finansai ir investicijos
Klimato kaitos ekonomika
Makroekonomika (ECO102, VVA, SPTM)