Pradėk vadovo karjerą ir pagilink vadybos žinias! Ši programa, parengta bendradarbiaujant su Ilinojaus technologijos institutu, suteiks tau reikalingų žinių ir įgūdžių verslo strategijos vystymui, projektų ir inovacijų valdymui bei komandos motyvavimui. Išsiskirk iš kitų – studijuok ir keisk pasaulį skatindamas inovacijas ir kurdamas darnaus verslo iniciatyvas.
„Bendradarbiaudami su lyderiaujančiomis inovacijų įmonėmis bei visame pasaulyje žinomais universitetais siūlome į ateitį orientuotą išsilavinimą. Ši programa siūlo išskirtinę galimybę studentams – keliauti į inovacijų sostinę Japoniją, lankytis Nagojos prekybos ir verslo universitete (NUCB) ir pagrindinėse tarptautinėse kompanijose, tokiose kaip „Mitsubishi Aircraft“, „Brother“, „Toyota“ ir kitose.“
Vida Škudienė
Inovacijų ir technologijų vadybos programos direktorė
vidutiniškai didesnis atlyginimas metai po studijų nei baigusių kitus LT universitetus
Vyriausybės strateginės analizės centro duomenys, ekonomikos, finansų, verslo ir vadybos krypčių studijos, 2015-2018 m.
vidutinis absolventų atlyginimas „į rankas“ 2 m. po studijų baigimo
ISM absolventų apklausa, 2019 m.
absolventų rekomenduotų studijas draugams ar šeimos nariams
absolventų dirba pagal specialybę
dėstytojų iš užsienio
turi savo verslą
„Iš JAV į Lietuvą persikėliau 2017 m. ir pradėjau studijas ISM. ISM studijų programos yra neįtikėtinai gerai sudarytos ir naudingos. Ypač vertinau dėstytojų įvairovę, kas paskaitose suteikdavo unikalias perspektyvas. Mano studijų ISM akcentas buvo pažintinė kelionė į Japoniją, tai man davė daug supratimo apie taip, kaip veikia šiuolaikinis, globalus verslas.“
Michael Erixon
ISM alumnas, Western Union verslo analitikas klientų strategijos skyriuje
Priėmimas į studijas jau netrukus! Registruokis konsultacijai
Šios programos absolventai dirba
Didžiausių Lietuvoje veikiančių užsienio kapitalo įmonių vadovai pagal suteikiamo išsilavinimo kokybę geriausiai vertina ISM Vadybos ir ekonomikos universitetą
2019 m. IV ketvirčio Lietuvos investuotojų pasitikėjimo indekso tyrimas
„ISM studentai mums puikiai pažįstami – BITĖJE ne vienas sėkmingai tęsia karjerą po praktikos, taip pat dalis BITĖS vadovų yra baigę ar šiuo metu mokosi vienoje iš daugelio ISM studijų programų. Vertiname studijų kokybę ir kad daugelis čia dirbančių dėstytojų – patyrę praktikai. Tai lemia, kad studentas jau ateina su gilesniu suvokimu kaip veikia verslas.“
Pranas Kuisys
„Bitė Lietuva“ Vykdomasis direktorius
„ISM studentus ir absolventus vertiname ne tik mes, bet ir mūsų klientai. Svarbios yra ir kompetencijos, ir asmeninės savybės. Verslo pagrindų supratimas, pozityvus požiūris, puiki anglų kalba, sugebėjimas spręsti skirtingas situacijas yra svarbiausi dalykai, kuriais dažniausiai pasižymi ISM studentai ir absolventai“
Andrius Francas
„Alliance for Recruitment“ Partneris
„Vertiname ISM studentų ir absolventų profesinį paruošimą ir universalumą – jų turimos žinios yra aktualios, grįstos naujausiomis tarptautinėmis praktikomis ir lengvai pritaikomos realioms verslo problemoms spręsti. Džiaugiamės, kad pritraukiame energingus žmones, kurių noras tobulėti ir siekti geriausių rezultatų leidžia įgyvendinti ambicingiausias verslo idėjas.“
Monika Statulevičienė
„Ignitis grupės“ Darbdavio įvaizdžio ir talentų pritraukimo vadovė
„Iniciatyvumas, kritinis mąstymas ir gebėjimas prisitaikyti greitai kintančioje aplinkoje – šios savybės mūsų organizacijoje yra būtinos, manau, tokias ir įgyja visi ISM studijuojantys žmonės“
Vaidotas Misevičius
„Lietuvos geležinkelių“ Talentų valdymo skyriaus vadovas, ISM alumnas
„ISM studentai turi reikiamas savybes: moka analizuoti problemas, aiškiai dėsto mintis, moka dirbti su skaičiais, greitai mokosi, gerai bendrauja, yra proaktyvūs, nebijo atsakomybės. Turime ne vieną pavyzdį, kaip ISM studentas per savo karjerą „Civittoje“ nuo jauno analitiko tampa patyrusiu ekspertu, kurio analizes ir patarimus vertina įmonių ir organizacijų vadovybės.“
Justė Pačkauskaitė
„Civitta“ Vadovaujanti partnerė
„ISM studentai ir absolventai turi savo ypatybių ir išskirtinumų: jie drąsūs, pasitikintys, aktyvūs, atviri ir įvairiapusiški. Pasižymi erudicija ir žingeidumu. Jei ieškote darbuotojų, iš kurių tikitės ne tik elementaraus užduočių vykdymo, bet kūrybiškumo ir kompleksinio problemų sprendimo, nebijote inovacijų ir netradicinio požiūrio – jums turėtų būti pakeliui su ISM studentais ir absolventais.“
Rita Karavaitienė
„CV-Online“ Marketingo vadovė
„Jau keletą metų, ypač nuolat kintančioje verslo aplinkoje visame pasaulyje, mes ieškome darbuotojų, turinčių stiprias asmenines kompetencijas tokias kaip lankstumas, kūrybiškumas, gebėjimas prisitaikyti prie pokyčių ir lyderystė. Noras mokytis ir emocinis intelektas yra raktas į sėkmingą karjerą tiek SEB banke, tiek ir kitose organizacijose.“
Morta Grigaliūnaitė
„SEB banko“ Baltijos šalių talentų pritraukimo partnerė
„EY į savo komandą priima žmones, kurie yra smalsūs, gebantys dirbti komandoje ir įkvėpti kitus, turi tikslų, sugeba mąstyti plačiai bei susitelkti į detales, noriai ir drąsiai inicijuoja pokyčius. Per daugelį metų, bendradarbiaujant su ISM matome, kad ISM studentai pasižymi šiomis ir daugeliu kitų asmeninių savybių, kurios ugdomos šiame universitete per užsiėmimus, paskaitas ir įvairias papildomas studentams suteikiamas veiklas. Prisijungę prie EY, tokie studentai / absolventai labai greitai tobulėja, kyla karjeros laiptais bei tampa sėkmingi ir vertinami specialistai, vadovai, lyderiai“
Rasvydė Gustaitė
„EY“ Atrankų vadovė Lietuvoje
prev next
Bendra informacija
Mokymosi trukmė
1 metai + magistro darbas
Paskaitų laikas
Penktadienį (12:30-20:00 val.) ir šeštadienį (09:00-16:30 val.)
Mokymosi kalba
Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis
Verslo vadybos magistras
Pasirenkamoji programos dalis: Illinois Institute of Technology
1 metai
Nuotoliniu būdu išklausant dalykus Ilinojaus Technologijų Institute
Rodyti daugiau Rodyti mažiau
Programos kodas
GRAI016
Kreditai
6
Course description
The course Innovation and Technology Management Seminar is a unique combination of on campus classes and an international study tour to Japan. The class is offered Fall 2016 semester and is eligible for the undergraduate and graduate ISM students. This course approaches the innovation and technology management from a resource/knowledge based view, which sees innovations as a driving force of competitive advantage of organizations through a combination of internal resources and external linkages. First part (Pre-trip sessions). 16 hours of lectures on ISM campus will focus on organizational innovation and technology management issues. First exam based on the studied material and will count 30% of the final grade. Second part (Japan study tour). A ten day study tour to Japan will include visits to Toyota, Alpen, and Brother Companies. The participants will meet with executives for round-table discussions and company site visits. Additionally, the group will also visit several places of cultural interest, Kyoto and Tokyo. This part of the course covers 16 hours of the course seminars. Third part (Final). This will include the paper that students will submit two weeks after returning to Lithuania. The topic will be determined prior to departing for Japan. The paper counts for 70% of the final grade.
Program cost: 2500 EUR. This covers the total course expenses, round-trip airfare (Vilnius_Nagoya_Tokyo_Vilnius), hotels in Nagoya (Nagoya Kanko Hotel) and Tokyo (Shinagawa Prince Hotel), Shinkansen tickets to Kyoto and Tokyo, company visits (chartered buses and assistance fee), seminars in NUCB.
GRAI018
Course Description
Developing a new technology requires much more than an economical cost-benefit analysis of production and performance. Many aspects will influence the success of an emerging technology at its final use stage. In this course we study how we can assess the potentials and pitfalls of emerging technologies to optimize their development process. We define this “Sustainable Innovation process” as a directed process of balanced consideration of the influencing aspects to optimally guide the development of an emerging technology. The process involves a.o.:
– Actor network analysis of the many entities that can influence the technological field – Analysis of governance and development of regulations and legislation in the field – Life cycle check of the technology, and paths for optimizing the lifecycle to reduced footprint. – Resource supply security and forecasts of involved materials. – Toxicological aspects and ecotoxicological aspects – The historical development in the field and the fundamental limitations on performance – Competing technologies and future market analysis
Course Aim
This course aims at giving students experience in performing an analysis involving a combination of aspects in order to optimize the success of a product innovation process. Taking technologies relevant for the participants (in business or as private persons), as a case of a rapidly evolving technological field, we example cases of sustainable innovation, combined with state-of-art literature to give an overview of different methods being applied to guide the development.
Students will formulate their own project and work in groups on a selected case of emerging technology, and during the course present their analysis in a presentation and report. The aim is to account for the choice of method and then to formulate a substantiated recommendation for optimal development of the technology the students have been investigating.
The project cases will be developed by the students and may be based on an industrial collaborator, a research project, or a technology you find interesting in surveying to locate new potentials for innovation and development, maybe even in your further work after the course.
The course hence gives a functional introduction and hands-on experience for performing basic actor network analysis, life cycle screening, and technology assessments, but given the time constraints it will not give a full in-depth explanation on these methods.
Learning Outcomes
Dėstytojai
GRAI024
The course focuses on strategic aspects of implementing innovations through projects. Multiple learning formats are used throughout the course, including lectures, workshops, group work assignments and classroom presentations. During workshops, in an intensive group work environment students develop real-life innovation project plans. Results of the group work are discussed and presented in a predefined format. Learning process also includes analyzing and discussing contemporary innovation management practices described in academic and professional publications.
Course aims
The course is designed to develop the insights and skills necessary to critically analyze, assess and improve innovation-related project work in organizations. Upon successful completion of the course, students should have a solid understanding of contemporary innovation implementation management and its benefits for their professional career.
Learning outcomes
GRAI014
Aim of the course
This course is designed to provide knowledge of the new product development process. This course surveys issues related to opportunity selection, concept generation, and project evaluation, among others, from the marketing perspective. We will recognize in this course that there is no exact process that guarantees a new product’s success however, we will learn the tools that will help guide a new product development team leader an upper hand in evaluating the situation they are presented with. This course is designed to provide an understanding of the new product development process and tools that can be used, build critical thinking skills by applying this information in a course project, develop teamwork, problem solving, as well as written and oral communication skills.
GRAI021
This course provides a modern theory of process innovation management, which is a competitive weapon of any advanced organization. Students are familiarized with conceptual analyses of business processes and methods for improvement in all major areas of operations, starting with operations planning, implementation, and control, and ending with operational improvements. During this course students will address the key themes of the subject material: relationship of strategy and process architecture, process flow measures and laws governing the process performance. The course is designed to develop systems view on organizations, to build critical thinking skills by analyzing how those laws apply to current management issues, and to develop teamwork, problem solving, and written and oral academic communication skills.
Course aim
The aim of this course is to familiarize students with the principal operational issues that confront managers, and provide students with language, concepts, and tools to deal with these issues in order to gain competitive advantage through operations with a particular emphasis on innovation and change management. Also, this course aims to develop skills for modeling, analysis, and techniques for performance improvement of business processes through developing a consulting project for process improvement in the selected service or manufacturing organization.
1 semestras
2 semestras
2 metai
GRAI022
This course approaches the management of technological innovation from a resource/knowledge based view, which sees technological innovations as a driving force of competitive advantage of organizations through a combination of internal resources and external linkages. Students are introduced to the theories, models, tools and practical cases from industries by understanding what technological innovations are, why they are important, and what are needed to enable and manage technological innovations within and outside of the boundary of organizations. Although most attention will be paid to innovations made by industrial firms, relevant issues of innovations at levels of individual, team, network of organizations, and industry will be addressed as well. The weekly readings consist of a mixture of book chapters, journal articles, and cases.
The primary goal of the course is to expose students to a variety of perspectives on technological innovation, building on an active learning process and preparing for work experiences in the future.
GRAI019
This course will focus on a multidisciplinary presentation of AI as a coherent body of knowledge to acquaint the students with the key AI concepts, applications, technologies, methodologies, issues, and trends in business and management.
GRAI023
The ability to formulate the right questions and choose the most efficient tools for seeking answers, as well as to intelligently interpret the information gathered and presented by others, is indispensable for those who want to succeed in today’s highly complex business environment. This course will equip students with both the understanding of principles that guide quality research and the tools of innovation and technology management needed to implement those principles in formulating a research project, selecting appropriate methods, collecting and analyzing data, and presenting their findings. We will focus on the practical application of the concepts and methods discussed in the course by conducting students’ own research projects and critically analyzing the research of others.
The main goal of this course is to impart knowledge and skills necessary for conducting and evaluating research in innovation and technology management field. The course will begin with the introduction to the fundamental principles that underlie approaches to research and the practical implications of these principles, including formulation of research questions, concepts of validity and reliability, and issues of research ethics. We will then proceed to unpack the main qualitative and quantitative methods used in business research. Conducting their own research projects will help develop students’ practical research skills, and analysis of published research and other students’ research projects will sharpen their ability to critically evaluate the information coming from research conducted by others. Presentation of their own research findings and discussion of others’ research will also serve to refine the students’ presentation and communication skills. Students who have successfully completed the course and all its assignments will be able to define the research question, formulate the research design, choose the appropriate methods for data collection and analysis, present and apply their findings, and critically evaluate other researchers’ output. Finally, the skills and knowledge gained in this course will also be employable during the preparation of their final theses.
GRAI020
The purpose of this course is to provide a basic knowledge of people management in organizations with the focus on building the innovative organization. This course surveys issues pertaining to people in the context of organizations that seek to create innovative culture, including behavior and processes related to individuals, groups, and organizational systems. During this course students will address the key themes of the subject material: an individual’s attitude and effective management of motivation, group’s behavioral dynamics, and leading for innovation via theoretical and practical discussions and HBC case analysis’ workshops.
GRAI011
30
The aim of the thesis is to provide an opportunity for Master degree candidates to refine, in some cases acquire, a range of skills at an appropriate level to do a competent research. A successful thesis is evidence that the candidate has acquired the minimum level of research skills and can therefore be accredited a Master degree.
GRAI012
Business strategy is a critical component of business success. Identifying, setting and following long-term direction for any business is essential to marshal limited resources in the most effective manner. Important aspects are not only the company’s competitive position in a market but also a many internal and external issues, that company’s management must successfully navigate. To a large extend strategic work is about understanding these factors and reinterpreting them so that they become assets rather than restrictions. Strategy management concepts and techniques are studied during this course to address these issues. The course serves as an opportunity to develop skills for environmental and market analysis, understanding of the major business strategy issues, formulating business strategies and tactics. During this course, participants not only learn about theoretical concepts but experience first-hand issues of managing a business in a competitive landscape via simulation.
Students are going to discover knowledge and apply skills enabling them to help organizations to meet and manage significant threats and challenges. Students will learn how to analyze environment and company’s resources, generate strategic alternatives and select the most appropriate strategy for particular circumstances. Students will learn and apply provide students the fundamental knowledge of strategic management concepts and techniques; to enable students to identify the key problem in complex, comprehensive situation. The major responsibility of students in this course to make objective strategic decisions and present well-supported recommendations for future action while justifying them through oral and written communication.
GRAI009
This is an introductory course created to introduce the students with no financial or accounting background to the main concepts of managerial finance. The course intends to provide students with an overview of business finance concepts, terminology, and principles. It covers both theoretical and empirical aspects of financial analysis, capital investment, valuation, and financing decisions. The course develops understanding of the business organization as a value-maximizing entity, and introduces students to the necessary theoretical models as well as practical tools for financial decision-making.
The course is designed to develop the insights and skills that are necessary to analyse and structure financial information of a business firm, to value investment projects, and to support value-adding business decisions.
Jums dėstys ekspertai ir savo srities profesionalai tiek iš Lietuvos, tiek užsienio – turėsite išskirtinę galimybę klausytis lektorių iš tokių garsių universitetų kaip Illinois Institute of Technology ar Nagoya University of Business and Commerce.
10 dienų trunkanti programa Japonijoje
Išskirtinė programos galimybė
Studijų turas į Japoniją (6 ETCS kreditai)
10 dienų vizitas inovacijų sostinėjė
Seminarai Nagojos prekybos ir vadybos universitete
Vizito metu aplankysite Toyota, Mitsubishi Aircraft ir kt. įmones
„ISM universitetas yra itin atviras ir remiasi tarptautiškumo filosofija. Čia dėsto akademikai iš viso pasaulio, tad studentai turi galimybę susipažinti su įvairiomis kultūromis ir filosofijomis. ISM taip pat dalyvauja „Erasmus“ programoje, kurios dėka čia atvažiuoja studentai iš kitų valstybių. Tad šiame universitete vyrauja itin tarptautiška atmosfera, o studentai gali vieni iš kitų mokytis, daugiau sužinoti apie kitas kultūras ir patirtis.“
Dr. Gurram Gopal
dėstytojas
Studijų kaina
Semestro kaina
3300 €
Semestro kaina ISM absolventams
2310 €
Semestro kaina ISM įmonių-mecenatų darbuotojams
2805 €
Semestro kaina su valstybės stipendija
1824 €
Pasinaudok GPM mokesčio lengvata ir susigrąžink iki 1320 eur per metus!
Pagalba finansuojant studijas
Valstybės studijų stipendija
Vienas iš trijų magistrantūros studentų studijuoja nemokamai! Pretenduoki į valstybės nefinansuojamas (mokamas) studijų vietas ir valstybės nefinansuojamas studijų vietas su studijų stipendija.
Nuolaida ISM bakalauro studijų absolventams
ISM absolventams suteikiama 30 % nuolaida magistrantūros studijoms.
Nuolaidos įmonių-mecenatų darbuotojams
Įmonių-mecenatų darbuotojams skiriama 15% nuolaida studijoms kainai.
Valstybinio studijų fondo paskolos
Paskola lengvatinėmis sąlygomis – už studijas mokėk tik po baigimo. Daugiau informacijos rasite čia.
Išankstinis priėmimas: ?
Šiuo metu vyksta priėmimas
:
Paulius Vėželis
Verslininkas, „Greitas dronas“ įkūrėjas
*protected email*
Kitos magistrantūros studijų programos
Tapk geidžiamu finansų ekspertu. Išmok pritaikyti matematinės statistikos metodus ir ekonometrijos modelius įmonių finansų, finansinių rinkų ir institucijų analizei.
Tarp rinkodaros ekspertu! Tau dėstys akademikai-praktikai iš viso pasaulio. Išmoksi parengti rinkodaros strategiją nuo rinkos analizės bei pozicionavimo, iki efektyvaus rinkodaros plano.
Elgsenos ekonomika (GRAE031)
Vystymosi ekonomika (GRAE029)
Tyrimų metodologija (GRAE001)
Tyrimo projektas (GRAE030)
Etika ir ekonomika (GRAE032)
Taikomieji vertinimo metodai (GRAE027)
Pinigų politika (GRAE012)
Mikroekonomikos analizė (GRAE003)
Matematiniai finansai (GRAE017)
Makroekonomika II (GRAE007)
Magistro baigiamasis darbas (GRAE016)
Įmonės finansai II (GRAE019)
Finansų ekonometrija (GRAE018)
Finansinis tarpininkavimas (GRAE020)
Aktyvų įkainojimas (GRAE021)
Tyrimo projektas (GRAV032)
Tyrimų metodologija (GRAV001)
Integruota rinkodaros komunikacija (GRAV033)
Verslo socialinė atsakomybė ir tvarumas (GRAV034)
Magistro baigiamasis darbas (GRAV016)
Vartotojo vertės analitika (GRAV031)
Tarptautinė vartotojų elgsena (GRAV010)
Tarptautinė vadyba II (GRAV028)
Rinkodaros tyrimų specifiniai klausimai (GRAV029)
Rinkodara socialinėje erdvėje (GRAV030)
Prekės ženklų valdymas (GRAV022)
Paslaugų rinkodara (GRAV020)
Naujo produkto vystymas ir paslaugų inovacija (GRAV025)
Konkurencingumo mikroekonomika (GRAV027)
Įmonės finansai II (GRAV012)
Inovacijų projektų vadyba (GRAI024)
Inovacijų procesų valdymas (GRAI021)
Technologijų ir inovacijų vadyba (GRAI022)
Dirbtinio intelekto taikymas (GRAI019)
Inovacijų ir technologijų vadybos tiriamasis projektas (GRAI023)
Žmonės, organizacija ir inovacijos (GRAI020)
Magistro baigiamasis darbas (GRAI011)
Verslo strategija (GRAI012)
Verslo finansai (GRAI009)
Inovacijų ir technologijų vadybos seminaras (GRAI016)
Naujo produkto kūrimas (GRAI014)
Darnus naujų technologijų vystymas (GRAI018)