Ieškai programos, kuri sujungia kūrybiškumą, verslumą ir inovacijas? Susipažink: tai – naujos kartos programa nebijantiems laužyti taisyklių. Ji paremta „learning by doing“ principu, tad 3 metų studijų pagrindas – tavo paties verslo projektas. Čia eksperimentuosi ir mokysiesi per savo patirtį verslo simuliacijų metu, iš arti susipažinsi su technologijų pasauliu ir išbandysi savo jėgas įvairiose verslo kūrimo rolėse. Čia pritaikysi kūrybiškumą ir kritinį mąstymą kurdamas verslo modelius, verslo planus ir rinkodaros strategijas.
Baigęs studijas gebėsi spręsti šias problemas:
Kaip panaudoti inovatyvias technologijas vartotojų problemų sprendimui? Kaip įkurti tvarius startuolius?
Nuosavas verslas ir startuoliai
Kaip identifikuoti galimybes rinkoje? Kaip analizuoti esamų įmonių procesus ir prisidėti prie jų skaitmenizacijos? Kaip sukurti naujos kartos „protingas įmones“ (angl. intelligent enterprise)?
Technologinės bendrovės
Kaip priimti sprendimus paremtus dirbtinio intelekto panaudojimu (angl. „AI augmented governments“) ir kitomis naujausiomis technologijomis? Kaip spręsti viešojo sektoriaus skaitmenizavimo iššūkius?
Valstybinės institucijos, GovTech
Kaip pritaikyti naujos kartos dirbtinio intelekto sprendimus?
Bankai ir Fintech
Išankstinis priėmimas jau prasidėjo!
„Verslumas ir inovacijos“ programa – viena pažangiausių globalaus verslo programų, padėsianti holistiškai pažinti galimybes nuo idėjų testavimo iki vienaragio plėtros.“
Jonas Karklys
„Tesonet“ bendraįkūrėjas
„Ši unikali studijų programa suteikia galimybę geriau pažinti bei pasiruošti darbui inovatyviose įmonėse. Studentai įgis unikalų pranašumą siekti karjeros aukštumų ar pradėti savo verslą.“
Gytenis Galkis
„70 Ventures“ partneris
„Nors Lietuvoje turime jau daug sėkmingai veikiančių startuolių, tačiau mokslo įstaigos iki šiol suteikia nepakankamai žinių apie inovatyvių verslų (startuolių) kūrimo specifiką bei investicijų pritraukimą. Ši programa būtent šią spragą užpildo. Prie programos kūrimo prisidėjo ir sėkmingų Lietuvos startuolių kūrėjai. Todėl tvirtai tikime, kad šios programos absolventai suteiks dar didesnį postūmį mūsų startuolių ekosistemai.“
Roberta Rudokienė
„Startup Lithuania“ vadovė
prev next
Šios programos absolventai galės kurti savo startuolius arba tvirtai žengti karjeros laiptais technologijų bendrovėse
Išskirtinė programos galimybė
„Ši programa skirta studentams, mėgstantiems neapibrėžtumą ir problemų sprendimą. Ji tiems, kurie nori panaudoti skaitmeninius įgūdžius, kuriant naujus verslus, sprendžiant įmonių problemas ir eksperimentuojant su įvairiomis idėjomis. Per paskutinius metus dar labiau įsitvirtinus technologijoms, atsirado stiprus, naviguoti inovacijų pasaulyje galinčių specialistų poreikis. Tokioje aplinkoje teisingų atsakymų nėra, todėl eksperimentuoti ypatingai svarbu. Taigi, šios programos tikslas – ugdyti inovatorius, kurie galėtų kurti verslo idėjas ir jas vystyti jau veikiančiose įmonėse.“
Eigirdas Žemaitis
„Verslumas ir inovacijos“ programos vadovas
Tarptautinė verslo mentorystės programa užsienyje!
Įgysi tarptautinės verslo patirties
Išmoksi efektyviai komunikuoti kitose rinkose ir priimti sprendimus
Gausi finansinę paramą
Mokysiesi iš tarptautinių verslo ekspertų
Susidomėjai? Užsiregistruok studijų konsultacijai!
Kaip mokysies?
Ši studijų programa yra naujos kartos, paremta „flip classroom” (liet. apverstos klasės) metodu, kai studentai mokosi ir įgyja patyrimą tęstiniame verslo projekte, o klasėje kartu su dėstytoju įtvirtina savo žinias ir ieško atsakymų į tęstinio verslo projekto metu iškilusius klausimus.
Klasėje taikomos problemų sprendimu grįstos mokymosi metodikos („problem solving“), kaip pvz, diskusijos po verslo modelių ar video medžiagos pristatymų, bendrų sprendimų paieška, eksperimentavimas, refleksija ir grįžtamasis ryšys iš studentų ir verslo atstovų.
Kūrybiškumo ir inovatyvaus mąstymo ugdymui programa taikys dizaininės mąstysenos („Design thinking”) metodus, ir interaktyvias vizualaus bendradarbiavimo įrankius. Tai pirmoji tokio tipo studijų programa Lietuvoje.
Bendra informacija
Mokymosi trukmė
3 m.
Mokymosi kalba
Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis
Verslo vadybos bakalauras
vidutiniškai didesnis atlyginimas metai po baigimo nei baigusių kt. LT universitetus
Vyriausybės strateginės analizės centro duomenys, ekonomikos, finansų, verslo ir vadybos krypčių studijos, 2017 m.
vidutinis absolventų atlyginimas „į rankas“ 2-3 m. po studijų baigimo
ISM absolventų apklausa, 2019 m.
absolventų rekomenduotų studijas draugams ar šeimos nariams
absolventų dirba pagal specialybę
dėstytojų iš užsienio
turi savo verslą
Rodyti daugiau Rodyti mažiau
Programos kodas
MNG250
Kreditai
6
Aim of the course
The course focuses on understanding the Design Thinking approach and various frameworks, and the application of the design thinking approach in business development, creating services and products in order to sustain competitive advantage. After describing the concept of Design Thinking, the course will focus on three main areas: planning research, executing field research, and summarizing data for decision making.
Learning outcomes
Dėstytojai
MNG254
The main aim of the course is to provide knowledge and understanding of core elements of a business model and to explore each of them: its contents, entrepreneurial implications, real world composition. The students will be asked to fill templated enabling them to build a business model kit replicable in their real business in the future.
MNG260
3
Practice the Lean startup cycle “Ideate-build-measure-learn”. Students will learn how to pivot and test business ideas and models in a short period of time. Students will learn the two most popular Agile approach to business development Lean Startup and Google Sprint.
The course focuses on understanding of the main principles of Artificial Intelligence and its applications in business and other environments. This course is designed to provide holistic knowledge for business students about Artificial Intelligence supported decision making systems. Course is designed to create and invent future of work and intelligent working environments.
The course introduces key concept related to the topic of entrepreneurship starting with the goals and context of entrepreneurship and how it fits with innovation all the way to creating new ventures, exploiting knowledge and intellectual property and thus generating and capturing new value. The material is explicitly linked to the place of technologies and societal challenges for entrepreneurship. The course is based on numerous practical real-life cases, examples and managerial tools.
MNG251
The main aim of the course is to focus on building a solution to a specific issue, in the form of a product or service company concept. The course focuses on the practical application of theory, models, tools in the process of new ideas search and problem analysis. The course is based on Silicon Valley best practices and practical approaches. It provides basic understanding and skills needed for initial business start.
1 metai
1 semestras
2 semestras
2 metai
3 metai
MNG255
The aim of the subject – to provide students with essential knowledge of modern marketing theory as well as practical application skills thus creating a market-oriented thinking basis.
15
This final bachelor thesis/ project will require students to apply knowledge, various methods, concepts and skills they have learned in multiple disciplines during the programme and apply them to the development of new service/product/essential improvement at the approved company or to the new venture creation. Thus, students are provided with two options for writing their bachelor thesis:
Option 1: Thesis on a new service/product development/essential improvements at the approved company. Option 2: A business project: Development of own business: full business and finance plan, MVP/service, traction.
Learning outcomes for Option 1:
Learning outcomes for Option 2:
The course focusses on strategic aspects of implementing innovations through projects, programs/products and portfolios. Multiple learning formats are used throughout the course, including lectures, workshops, group work assignments and classroom presentations. During workshops, in an intensive group work environment students develop real-life innovation project plans. Results of the group work are discussed and presented in a predefined format. Learning process also includes analysing and discussing contemporary innovation management practices described in academic and professional publications.
The course has two main aims:
The course introduces key concepts related to Emotional Intelligence and explores the different ways emotion is socially and discursively constructed, and how emotions manifest in everyday human interactions with technology and each other, and organizational life. Students will learn about emotional expressions, emotions’ control, abuse/bullying, compassion, stress, and burnout; how emotion norms are formed in teams and organizations. Students will learn and practice emotional hygiene activities including reflection and meditation; micro-practices as emotional labour, social support, compassion, and empathy, and engagement through face-to-face activities, and mediated interaction, storytelling, venting, joking, and advice-giving. The course will also deal with the role of being emotionally intelligent during the digital transformation process in the organization. The course is based on numerous practical real-life cases, examples, and managerial tools.
MNG267
The course focuses on the practical application of theory, models, tools in the process of business development. All other modules are designed to support students on their journey of understanding and practicing sustainable exponential businesses. They will follow the Lean Startup cycle BUILD-MEASURE-LEARN and apply critical thinking and creativity in defining the problems worth solving, ideating and creating solutions, prototyping them and testing, building business and monetization models, business plans, creating promotion strategy and attracting investments.
The module will introduce to the legal principles that govern various business situations and apply those principles to an issue to determine the outcome when the law is applied to the facts of a scenario. In this module, we continue our discussion of contract law by focusing on the enforcement of agreements. The module will examine who can enforce contracts, then discuss when contracts can be enforced in court, and end by looking into what types of awards courts will grant when a party has been the victim of a breach of a contract. you will learn the foundations of the laws governing employees and employers. The module will introduce on the law of agency, which underpins all employment relationships, the forms of setting up businesses, law regulating intellectual property.
The main aim of the course is to prepare students for the change management issues related with digital transformation at the strategic and organizational levels Students will be able to project and implement digital transformation changes at various organizational levels.
MNG271
The course is designed for practical application of knowledge and skills that were acquired during studies. The major focus in the course is on identification of organizational challenges related to digital transformation and application of new technologies, and roles.
During the internship students work in a selected company. There are two ways of finding a company for an internship:
1. Place of internship is found by a student 2. ISM Career Center provides support in finding an internship place.
While working in a company, students collect general information on a company and implement strategic analysis for the entire company or selected product/brand/branch. Students submit the internship report to the Study department on appointed time and present (defend) it in class on appointed time.
Overall scope of internship is 15 ECTS (405 academic hours). These consist of:
MNG262
The goal of the course is to provide students with the conceptual understanding and practical skills necessary for the collection, wrangling, handing, usage and visualisation of data and especially Big Data. At the end of the course the students should be able to identify and apply the key methods of data analysis, carry out the analysis using specialised software, and to interpret and visualise the results.
MNG261
MNG259
The course aims at providing balanced and well-designed training in the principles of digital marketing, especially focusing on inbound and outbound marketing, various online platforms, tools and techniques, such as Google, social networks, and influencers. A particular focus will be given to tracking success in digital marketing and growth hacking, as a new field in marketing focused on growth.
The syllabus is a combination of theoretical knowledge and practical skills. By the end of this course, the students will be able to understand the core processes of planning and executing a digital marketing strategy by employing the major online channels and be able to apply growth hacking techniques in developing their business ideas.
IT105
The course aims to give the students the foundations for the development of a webpage (including a mobile version) and a mobile application, using a range of technologies. A particular emphasis is placed on the usability and accessibility and the fact that one does not need to have deep technological skills and be fluent in programming language to develop an attractive and well-functioning we/app. The syllabus is strongly focused on the application of practical skills and knowledge. By the end of this course, the students will be able to put a website or a development a social media app present for the idea they are developing as part of their Complex Project as part of the overall BA programme.
MNG258
9
MNG257
FIN129
The course objective is to introduce students to the main elements, methods, and principles of finance. It will provide basic knowledge and skills applicable to personal and managerial finance. Course starts with a general overview of finance, introduces to financial concepts, instruments, and techniques used in financial decision making. The first part of the course focuses on basic financial data, financial statements, cash flows, also main financial concepts as time value of money, risk and return, interest rates. The second part of the course deals with financial management.
MNG256
The main aim of the course is to provide knowledge and understanding of group dynamics processes and principles of effective team development. The course is designed to help students in developing both intellectual and emotional understanding of many aspects of personal and group dynamics. It is designed to help you develop strategies, skills, and techniques to improve interpersonal and group dynamics in classroom settings as well as in the real world. Students will develop action plans to improve your interactions in your everyday life.
MNG249
The main aim of the course is to provide knowledge and understanding of exponential technologies and its application for the development of sustainable digital business. The course discusses various contemporary ethical issues and risks related with the exponential technology applications.
MNG248
This is one of first courses in the undergraduate programme paving the foundation of the thinking around the modern world the students will have to develop their lives and work around. The key purpose of the course is not only to present the challenges of the global world and how these are undressed in the UN Sustainable Development Goals but also to discuss how these challenges can present various opportunities for future personal and professional development and innovation.
Futures Thinking is a multidisciplinary method for thinking constructively and creatively about the future, starting from the assumption that the future is not something that will happen to us tomorrow but is being created by us today. Students will be introduced to the major changes that will occur in the next 10, 20 or more years, including global warming, inequality, global health, and the future of work, among others. In each area, students will understand how experts have created scenarios to cope with uncertainty, identify dynamics, develop policy choices, assess alternatives, and ultimately, make decisions. Students will be immersed in Futures Thinking through discussing and debating influential reports – for example, by the Intergovernmental Panel on Climate Change, the OECD, the United Nations, and McKinsey Global Institute. Students will then work collaboratively to assess the potential local impact of these global trends and evaluate local examples of Futures Thinking.
MNG241
• Communicate effectively, which may include various academic, professional, or civic situations. • Construct valid/strong arguments. • Provide a solid basis for the Bachelor thesis writing process.
Learning Outcomes
HUM108
The course aims at providing training in the principles of academic writing and presentations. The syllabus is a combination of theoretical knowledge and practical skills. By the end of this course, the students will be able to understand the core concepts and requirements of writing academic texts and apply the requirements in writing course assignments, and giving presentations.
MNG162
The course focuses on how to manage innovation in today’s competitive era and how firms should manage innovation-related activities at the strategic, organizational and managerial levels in order to sustain competitive advantage. After describing the concept of innovation and understanding why innovation is important for the competitiveness of the firm, the course will focus on three main areas: innovation strategy, organizational antecedents for innovation and the innovation management process.
IT103
The aim of the course is to learn essential programming skills and get hands-on experience by solving real-life problems. The course aims the need for leaders to understand the principles of IT products’ development for effective decision making.
MNG101
This is an introductory course of basic micro- and macroeconomic concepts, as well as of fundamentals of management theory. Topics include supply and demand theories, market structures/ factors, the determinants of business strategy and various aspects business organization. The course will have a focus on international economics and global business behavior. It will stress on preparing students for a successful career, using economic and business concepts in a market-oriented society. It shall also serve as a foundation upon which students can build advanced studies in economics. The objective of Principles of Economics for Business and Management syllabus is to provide students with a basic understanding of how the economy as a whole works. The participants shall be exposed to basic economic concepts, to gain a framework for viewing and interpreting the economic and business world around them. This course acts as prerequisite for the Microeconomic and Macroeconomic courses.
• Define and explain how basic concepts of microeconomics (such as elasticity, scarcity or choice) can be used to explain the behaviour of individuals, household or firms. • Represent supply and demand, in graphical form, including the downward/upward slope of the curves and what shifts/moves along the curves. • To understand the importance of market structures, on the question of the stability and failure of markets. • Describe and explain how basic macroeconomic policies (such as fiscal or monetary) can be used to analyse the economy as a whole. • Explain basic management, business and marketing principles to be able to continue studies on a higher level. • To understand the role of PESTLE factors on the SWOT of corporations, in the domestic and the international business environment.
HUM165
Futures Thinking is a multidisciplinary method for thinking constructively and creatively about the future, starting from the assumption that the future is not something that will happen to us tomorrow but is being created by us today. Students will be introduced to the major changes that will occur in the next 10, 20 or more years, including global warming, inequality, global health, the future of work, among others. In each area, students will undertand how experts have created scenarios to cope with uncertainty, identify dynamics, develop policy choices, assess alternatives, and ultimately, make decisions. Students will be immersed in Futures Thinking through discussing and debating influential reports – for example, by the Intergovernmental Panel on Climate Change, the OECD, the World Health Organisation, and McKinsey Global Institute. Students will then work collaboratively to assess the potential local impact of these global trends and evaluate local examples of Futures Thinking.
HUM164
To reach excellence as a student and as a (future) leader, it is not only necessary to develop hard skills, but also to master soft skills through which we can develop and improve ourselves, and our relationships with others. Taking on an explicit psychological perspective, this course aims to provide students with the necessary theoretical knowhow and practical tools that should enable them to both understand and apply pathways to (inter)personal, and intellectual success and to emotional flourishing. Topics that will be covered are: “self and personality”, “creativity”, “critical thinking”, “self-presentation” and “self-branding”. At the end of this course students are expected to have become acquainted with and have mastered/applied a range of soft skills that are quintessential for personal development and that are valued by, and sought after by employers.
During the study period, the student is free to choose subjects from the fields of finance, economics, management, marketing, communication, business, psychology.
Studijų kaina
Kreditų skaičius
180
Semestro kaina
3080 €
Semestro kaina su valstybės studijų stipendija
1766 €
Atvykite į susitikimą ir mes jums padėsie gauti maksimalų finansavimą
Pagalba finansuojant studijas
Pilnai finansuojamos studijos stojantiems į pirmą kursą
Dalinai finansuojamos studijos stojantiems į pirmą kursą
Paskola lengvatinėmis sąlygomis – už studijas mokėk tik po baigimo
Stojantiems ir studijuojantiems
Studijuojantiems
Atvykite į susitikimą ir mes jums padėsime suprasti, kaip gauti maksimalų finansavimą
Lukas Tarasevičius, Norvegija
Siekiau finansų žinias, įgytas ISM universitete, pritaikyti siauresne prasme, konkrečiai verslo sričiai – laivininkystei, todėl Dvigubo diplomo programa yra nuostabi galimybė man tai įgyvendinti.
Visos patirtys
Mariam Davituri, Kolorado valstija, JAV
Tarptautinių mainų programos galimybės yra viena svarbiausių patirčių, kurios studentai neturėtų praleisti. Buvau išrinkta dvišaliams mainams Kolorado valstijoje, JAV, ir turėjau puikią galimybę plėsti savo žinias ir kultūrų įvairovę.
Simona Rybakovaitė, Australija
Mainų programa Australijoje – geriausia, kas nutiko per visą mano gyvenimą: susipažinau su begalę skirtingų žmonių su kuriais iki šiol palaikau labai artimą ryšį, pamačiau nuostabią Australijos gamtą, miestus ir susipažinau su jų kultūra. Dalyvavau įsimintinuose vakarėliuose ir festivaliuose, kurie atrodo, kad vyksta tik TV ekrane!
Paulius Rauba, Pietų Korėja
Studijų metu su mainų programa išvykau į Pietų Korėją, reprezentavau ISM Japonijoje bei dalyvavau įvairiuose debatų ir verslo konkursuose užsienyje. Tai buvo puiki proga gauti tarptautinės patirties gyvenant ir studijuojant Vilniuje.
Po studijų gebėsite
Technologijų panaudojimo svarbą ir būtinybę, sprendžiant vartotojų problemas, modeliuojant naujos kartos įmonių procesus
Paaiškinti
Įmonių procesus, skaitmenizuojant veiklas
Tobulinti
Naujausias technologijų žinias sprendžiant aktualias socialines, ekonomines ir aplinkosaugines vartotojų problemas
Taikyti
Naujų eksponentinių technologijų ir tendencijų poveikį naujo verslo kūrimui, įmonės sprendimams
Prognozuoti
Naujas technologines idėjas, kuriant startuolius
Vystyti
Išankstinis priėmimas: ?
Šiuo metu vyksta priėmimas
:
Iki išankstinio priėmimo pabaigos liko:
2022-04-30 – 2022-04-30
Silvija Butkutė
Studentų priėmimo vadovė
*protected email*
Registruokis į konsultaciją!
Kitos bakalauro studijų programos
Gausi stiprius vadybos pagrindus, lavinsi analitinius gebėjimus ir spręsi realias problemas, su kuriomis susiduria įmonės. Įsigilinsi į rinkodarą, žmogiškuosius išteklius, finansus ir procesus.
Susipažinsi su pasaulio ekonomika, politinių lyderių sprendimais ir jų poveikiu ekonomikai bei verslo procesams. Pasiruoši karjerai tarptautinėse kompanijose komunikacijos, viešųjų ryšių, pardavimų, personalo pozicijose.
Dėstytojai iš garsiausių Amerikos ir Europos universitetų padės tau suprasti, kokią įtaką viena kitai daro ekonomika, politika ir verslas. Po mokslų tavęs lauks analitiko, vadovo arba mokslininko karjera.
Įgysi žinių, kurios spartėjant darbo vietų automatizavimui bus itin paklausios. Būsi pasiruošęs vadovauti technikų, programuotojų ir inžinierių komandoms įgyvendinant inovacijų projektus.
Tapk finansų ekspertu! Įgysi įgūdžius, atliepiančius technologinius pokyčius ir pasaulinės rinkos tendencijas. Būsi geidžiamas ekspertas bet kurioje pasaulio šalyje bei įmonėje.
Suprasi ir analizuosi ekonomikos procesus visais lygiais – nuo vartotojo elgsenos iki pasaulinių ekonomikos tendencijų. Studijos tau atvers kelią į bankus, tarptautines investicinės, audito, draudimo bendroves bei ministerijas.
Asmenybės ir karjeros vystymas (HUM164)
Reklama ir pardavimų skatinimas (MNG245)
Klientų santykių valdymas (MNG244)
Neurorinkodara (MNG238)
Globalios tiekimo grandinės valdymas (MNG243)
Verslo etika ir tvarumas (MNG239)
Bendrovių valdysena ir verslo teisė (MNG240)
Loginė argumentacija (MNG241)
Praktika (MNG144)
Bakalauro baigiamasis darbas (MNG120)
Statistinė duomenų analizė (FUN107, TVK, ITV, VVA)
Mikroekonomika (ECO101, E, VVR)
Makroekonomika (ECO102)
Rinkodaros principai (MNG103)
Verslo tyrimų metodai (MNG165)
Skaitmeninė rinkodara (MNG234)
Organizacijų elgsena (MNG107)
E-komercija (MNG154)
Finansų pagrindai (FIN114)
Strateginis valdymas (MNG109)
Matematinė analizė (FUN101, LT)
Kiekybiniai sprendimų metodai (FUN118, LT)
Finansų apskaita (FIN101, LT)
Ekonomikos, verslo ir vadybos pagrindai (MNG101)
Akademinių darbų rašymas ir pristatymas (HUM108, LT)
Globalūs iššūkiai ir ateities mąstymas (HUM165)
Komunikacijos teorijos (MNG242)
Akademinių darbų rašymas ir pristatymas (HUM108, EN)
Taikomoji matematika socialiniuose moksluose (FUN114, EN)
Praktika (MNG155)
Mikroekonomika (ECO101, TVK)
Makroekonomika (ECO102, TVK)
Bakalauro baigiamasis darbas (MNG157)
Finansų apskaita (FIN101, EN)
Matematinė analizė (FUN101, EN)
Kiekybiniai sprendimų metodai (FUN118, EN)
Tarptautinės derybos (MNG173)
Tarptautinė verslo komunikacija (MNG140)
Tarptautinė rinkodara (MNG124)
B2B rinkodara (MNG228)
Tarptautinė ekonomika ir prekyba (ECO121)
Simuliacijų kūrimas ir taikymas (POL142)
Taikomoji žaidimų teorija: politikos ir verslo modeliavimas (POL121)
Finansų pagrindai (FIN114, EN)
Formalioji logika (FUN133, EN)
Praktika (POL116)
Matematiniai metodai ekonomikoje (FUN105, EN)
Diskrečioji matematika (FUN122)
Bakalauro baigiamasis darbas (POL117)
Lyginamoji politika (POL103)
Tarptautiniai santykiai (POL104)
Politinių idėjų istorija (POL137)
Politikos įvadas (POL101)
Valstybės finansai (FIN104)
Statistinė duomenų analizė (FUN107, E, EP, F)
Socialinių tyrimų metodai (FUN108)
Politinė ekonomija (POL138)
Organizacijų ekonomika (ECO107)
Mikroekonomika (ECO101, F, EP, ITV)
Makroekonomika (ECO102, E, EP, ITV)
Makroekonomika II (ECO129)
Gerovės ekonomika (ECO122)
Ekonominių teorijų istorija (ECO103)
Ekonometrija (ECO105)
Techninė grafika (FUN134)
Praktika (MNG213)
Duomenų valdymas (FUN119, EN)
Bakalauro baigiamasis darbas (MNG214)
Valdymo apskaita (FIN103, EN)
Technologinis projektas (MNG211)
Inovacijų valdymas (MNG162)
Gamybos technologijų pagrindai (FUN126)
Fizika (FUN131)
Programavimas (IT103)
Finansų ir verslo etika (MNG237)
Praktika (FIN119)
Įmonių finansai (FIN117)
Finansų apskaita II (FIN118)
Diskrečioji matematika (FUN103, EN)
Bakalauro baigiamasis darbas (FIN120)
Asmeniniai finansai (FIN115)
Investicijų valdymas (FIN107)
Finansų rinkos ir institucijos (FIN105)
Duomenų gavybos metodai verslo analitikai (IT101)
Dirbtinis intelektas (IT102)
Formalioji logika (FUN133, LT)
Matematiniai metodai ekonomikoje (FUN105, LT)
Ekonominis prognozavimas (ECO108)
Diskrečioji matematika (FUN103, LT)
Bakalauro baigiamasis darbas (ECO116)
Verslumo rinkodara (MNG255)
Baigiamasis bakalauro darbas
Projektų vadybos pagrindai
Emocinis intelektas
Tęstinis verslo vystymo projektas V (MNG267)
Dirbtinio intelekto pagrindai
Teisiniai verslo vystymo aspektai
Verslumas ir technologijomis grįsto verslo vystymas
Skaitmeninių transformacijų vadyba
Praktika (MNG271)
Tęstinis verslo vystymo projektas IV (MNG262)
Tęstinis verslo vystymo projektas III (MNG261)
Google Sprint ir Lean Startup metodologijos (MNG260)
Skaitmeninė rinkodara ir tikslinės auditorijos sparčioji plėtra (MNG259)
Web ir mobiliųjų aplikacijų dizaino pagrindai (IT105)
Vartotojų patyrimo projektavimas ir prototipų kūrimas (MNG258)
Tęstinis verslo vystymo projektas II (MNG257)
Finansų pagrindai startuoliams (FIN129)
Grupės dinamika ir efektyvios komandos vystymas (MNG256)
Skaitmeninio verslo modeliai (MNG254)
Tęstinis verslo vystymo projektas I (MNG251)
Dizaino mąstysena ir socialiniai tyrimai (MNG250)
Eksponentinės technologijos ir etika (MNG249)
Globalūs iššūkiai ir tvari plėtra (MNG248)