Karjera ISM

ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas – tai ypatinga vieta, keičianti žmonių gyvenimus. Tai vieta, kur esami ir būsimi lyderiai mokosi ir kuria kartu. Tai verslo, akademikų, specialistų ir studentų bendruomenė, kuriai rūpi mūsų visų ateitis. Tai vieta, kurioje Jūs galite įgyvendinti savo idėjas, dalintis patirtimi ir žiniomis. Mes ieškome talentingų žmonių, kurie nori keisti, augti ir daryti prasmingus pokyčius visuomenėje. Tad kviečiame prisijungti prie ISM bendruomenės, rašykite mums el. paštu .

Mes Jums siūlome:

 

  • įdomų, dinamišką ir prasmingą darbą švietimo srityje
  • nuolatinį mokymąsi
  • profesionalius ir ambicingus kolegas, kuriems nieko nėra neįmanomo
  • galimybę įgyvendinti savo idėjas, iniciatyvas. Kuo daugiau, tuo geriau!
  • nuolaidą studijoms ISM Vadybos ir ekonomikos universitete
  • galimybę dirbti nuotoliniu būdu
  • sveikatos draudimą
  • papildomas laisvas dienas

Laisvos pozicijos

Jūs būsite atsakingas už:

  • sklandų studijų proceso užtikrinimą,
  • studijų duomenų bazės administravimą,
  • e-mokymo sistemos administravimą,
  • vidinės studijų dokumentacijos rengimą ir tvarkymą,
  • studentų prašymų/užklausų valdymą,
  • studentų, dėstytojų ir kt. interesantų konsultavimą studijų proceso klausimais.

Mes tikimės, kad Jūs:

  • turite aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • puikiai mokate anglų kalbą;
  • išmanote raštvedybą ir dokumentacijos tvarkymą;
  • turite klientų aptarnavimo darbo patirties;
  • taikote aukštus kokybės standartus ir laikotės susitarimų;
  • esate įžvalus ir iniciatyvus, sprendžiant darbines problemas;
  • pozityviai reaguoja į iššūkius darbe.

Gyvenimo aprašymą siųskite

Būsite atsakingas už:

  • bendravimą su tarptautiniais universiteto studentais nuo pirmų jų studijų dienų universitete
  • sėkmingą tarptautinių studentų integraciją į ISM bendruomenę
  • pagalbą ir konsultacijas tarptautiniams studentams
  • grįžtamojo ryšio iš tarptautinių studentų rinkimą bei atitinkamą procesų tobulinimą
  • renginių organizavimą, bendradarbiavimą su studentų organizacijomis.

Mes tikimės, kad Jūs:

  • turite aukštąjį universitetinį išsilavinimą,
  • puikiai bendraujate anglų kalba tiek raštu, tiek žodžiu (rusų k. žinios privalumas)
  • esate iniciatyvus ir mėgstate bendrauti
  • turite idėjų, gebate savarankiškai planuoti ir įgyvendinti projektus
  • turite gerus organizavimo ir administravimo įgūdžius.

Gyvenimo aprašymą siųskite

Jūs būsite atsakingas už:

  • Vadovų magistrantūros studijų viešinimą socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje, verslo ir akademinėje bendruomenėje;
  • Aktyvius pardavimus (B2B, B2C) verslo įmonėms ir fiziniams asmenims;
  • Studentų priėmimo proceso organizavimą – paraiškų surinkimas, motyvacinių pokalbių organizavimas, sutarčių rengimas ir kt.;
  • Ilgalaikių verslo santykių su klientais kūrimą ir palaikymą;
  • Rinkos tendencijų, stojimo rezultatų, pokyčių seką švietimo sistemoje;
  • Universiteto renginių organizavimą, viešinimo planų rengimą ir įgyvendinimą.

Mes tikimės, kad Jūs:

  • turite aukštąjį universitetinį išsilavinimą ir darbo patirties pardavimų srityje;
  • turite gerus organizacinius bei planavimo įgūdžius;
  • esate komunikabilus, lankstus, diplomatiškas;
  • nevengiate iššūkių ir visada siekiate užsibrėžto tikslo.

Gyvenimo aprašymą siųskite

Būsit atsakingas/-a už:

  • nepertraukiamą IT sistemų veikimą,
  • esamų sistemų atnaujinimą ir diegimą naujų,
  • pasiūlymų teikimą dėl IT procesų tobulinimo universitete.

Mes tikimės, kad Jūs:

  • turite patirties diegiant ir administruojant sistemas, prižiūrint tinkus;
  • turite puikias MS Office žinias (Office 365 – privalumas);
  • žinote tinklus: L2/L3, firewall, VPN, ACL, WLC;
  • turite geras Windows server (2012/2016), MSSQL, Hyper-V žinias;
  • turite bazines Linux OS (Centos OS) žinias;
  • esate paslaugus ir komunikabilus.

Gyvenimo aprašymą siųskite

Jūs būsite atsakingas už:

  • studijų, mokymų ir kitų renginių koordinavimą;
  • auditorijų, techninės įrangos paruošimą bei tvarkos užtikrinimą;
  • mokymo medžiagos, užduočių kopijavimą/skenavimą;
  • renginių aprūpinimą reikalingomis priemonėmis ir inventoriumi;
  • asistavimą dėstytojui ir akademinės drausmės užtikrinimą.

Mes tikimės, kad Jūs:

  • turite gerus anglų kalbos ir kompiuterinio raštingumo įgūdžius;
  • turite puikius organizacinius, planavimo įgūdžius;
  • esate komunikabilus, kruopštus ir atsakingai žiūrite į darbą.

Gyvenimo aprašymą siųskite

Responsibilities:

  • Analyze the effectiveness and efficiency of existing processes
  • Identify process improvement possibilities and recommend alternatives for improving process
  • Prepare the plan for process improvement and digitalization ensuring compliance with other processes
  • Drive the approved projects of process improvement and digitalization and work closely with process owner
  • Cooperate with different business units, to employ internal and external resources to implement the projects
  • Ensure the smooth and continuous implementation of approved projects

Requirements for the position:

  • Successful experience in developing and implementing process improvement and digitalization projects
  • Knowledge about up-to-date technological solutions and their application
  • Experience in project management,
  • Energy, initiative, good communication and cooperation skills
  • Customer-focused mindset
  • Fluent written and oral English
  • Bachelor or higher degree

Contact: