Magistrantūros programa

Tarptautinė rinkodara ir vadyba

Tapk rinkodaros ekspertu! Tau dėstys akademikai-praktikai iš viso pasaulio. Išmoksi parengti rinkodaros strategiją nuo rinkos analizės bei pozicionavimo, iki efektyvaus rinkodaros plano. Tai geriausiai vertinama rinkodaros krypties studijų programa Lietuvoje tarp magistrantūros ir bakalauro studijų programų (SKVC, 2021 m.).

Registruotis konsultacijai
Roman Lobas, ISM tarptautines rinkodaros magistras.
ISM suteikė galimybę mokytis, keliauti ir tyrinėti savo karjeros galimybes, būnant palaikančios ir įkvepiančios bendruomenės aplinkoje.
Roman Lobas
„Deel“ verslo kanalų vadovas Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos regionui (EMEA)
Magistrantūros programa

Susipažink su studijų programa iš arčiau

Praktinių studijų metodas ISM universitete Zsofia padėjo išsiugdyti esminius projektų valdymo, turinio kūrimo vartotojams, strateginių trumpų rengimo ir kitus įgūdžius.
Anglų kalba
1,5 metų + 6 mėn. magistro darbas
Vidutiniškai tris kartus per savaitę darbo dienomis 18:00 – 21:15 val.
Verslo vadybos magistras
120 ECTS
ISM Tarptautinės rinkodaros ir vadybos magistrantūros absolventės atsiliepimas
02:04
Trumpai

Programos išskirtinumai

ISM web magistro programų icons.
Fokusas į rinkodarą
Fokusas į lyderystę rinkodaros srityje, vartotojo elgsenos supratimą, rinkodaros tyrimus ir vertės analizę bei stiprių prekių ženklų kūrimą.
ISM web magistro programų icons.
Analitinis požiūris į rinkodarą ir pardavimus
Išmoksi analitiškai vertinti įvairias marketingo ir pardavimų situacijas
ISM web magistro programų icons.
Sukurta kartu su BI Norwegian Business School
Programa sukurta kartu su BI Norwegian Business School – 2-ąja pagal dydį verslo mokykla Europoje, turinčią „Triple Crown“ akreditaciją.
ISM web magistro programų icons.
Naujausi metodai ir priemonės
Taikomi naujausi neurorinkodaros ir skaitmeninės rinkodaros metodai ir priemonės.
Dominyka Venciūtė
ISM Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos direktorė
Ši programa įgalins jus ta pačia kalba bendrauti su geriausiais rinkodaros profesionalais visame pasaulyje, jūsų ambicijas pavers realybe ir suteiks jūsų atkaklumui prasmės. Programa apima platų spektrą – nuo vartotojų elgsenos suvokimo iki jos matavimo įsisavinimo ir šių įžvalgų panaudojimo kuriant naujus produktus ir efektyvias rinkodaros kampanijas. Studijuodami Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programoje būsite industrijos priekyje.
Dominyka Venciute, ISM Verslo vadybos ir rinkodaros programos vadovė.
#SignatureCourses
Integruota rinkodaros komunikacija
Dr. Dominyka Venciūtė ir Dokt. Raminta Rimkienė
Integruotos rinkodaros komunikacijos kursas moko strategiškai jungti visus rinkodaros kampanijos elementus į galingą ir vieningą žinutę bei pasiekti didžiausią poveikį.
Dr. Dominyka Venciūtė ir Dokt. Raminta Rimkienė, ISM tarptautine rinkodara, magistras
Rinkodara socialinėje erdvėje
Assoc.prof. Vatroslav Skare
Kursas gilina studentų rinkodaros žinias, jo metu narstomos skaitmeninės ir socialinės medijos strategijos iš prekės ženklo perspektyvos. Įgyjami įgūdžiai valdyti skaitmeninį turinį, didinti socialinių medijų įtaką, naudotis native ads ir virusine rinkodara. Mokoma prekės ženklų galios perkėlimo vartotojams ir veiksmingo auditorijos įtraukimo. Analizuojama, kaip socialinės medijos dera su kitais skaitmeninės rinkodaros būdais. Kurso tikslas – suteikti jums praktinių įgūdžių sėkmingai veikti šiuolaikinės rinkodaros aplinkoje.
Vatroslav Skare, ISM tarptautine rinkodara, magistras
Paslaugų rinkodara
Dr. Ricardo Fontes Correia
Paslaugų rinkodara moko suprasti, kaip įmonės teikia paslaugas, pavyzdžiui, bankininkystės, sveikatos priežiūros ar aptarnavimo jūsų mėgstamoje kavinėje. Įdomu tai, kad paslaugų teikimas skiriasi nuo produktų pardavimo. Šio kurso metu sužinosite, kaip megzti tvirtus ryšius su klientais ar ištaisyti kylančius nemalonumus ir kaip tokiais įgūdžiais naudotis bet kur pasaulyje. Tai praktinis kursas, kuriame dirbsite su realiais verslo atvejais ir diskutuosite. Įgysite įrankius, padėsiančius sėkmingai įvaldyti paslaugų rinkodarą.
Ricardo Correia, ISM Verslo vadybos ir rinkodaros bakalauras.
Dominyka Venciute, ISM Verslo vadybos ir rinkodaros programos vadovė.Dr. Dominyka Venciūtė ir Dokt. Raminta Rimkienė, ISM tarptautine rinkodara, magistrasVatroslav Skare, ISM tarptautine rinkodara, magistrasRicardo Correia, ISM Verslo vadybos ir rinkodaros bakalauras.
Tavo studijos

Programos struktūra

Semestrai
1
2
3
4

Ką išmoksiu?

Sužinosi, kaip parduodamos paslaugos, akcentuojant esminį skirtumą tarp paslaugų ir gaminių rinkodaros.
Sužinosi, kad korporacijos yra atsakingos už visas suinteresuotąsias šalis, o ne tik už akcijų vertės didinimą. Todėl įmonės socialinės atsakomybės (ĮSA) ir darnaus vystymosi veiksniai bus aptariami tarptautiniame ir tarpkultūriniame kontekste.
Susipažinsi su įvairiais rinkodaros tyrimų metodais ir praktikomis, taip pat sužinosi apie šios srities tendencijas kaip neurorinkodaros tyrimus ir dirbtinio intelekto naudojimą tyrimuose.
Sužinosi, kaip integruotos rinkodaros komunikacijos dera bendrame rinkodaros kontekste ir rinkodaros strategija, taip pat suprasite, kaip komunikacijos procesas dera su vartotojų elgsena ir kaip ją veikia. Didelis dėmesys bus skiriamas vartotojų sprendimų priėmimo procesui.

Ką išmoksiu?

Gilinsies į pasaulio vartotojų mąstyseną, išmoksi suprasti pagrindines vartotojų elgsenos tendencijas ir aptarsi vartotojų elgsenos ypatumus tarptautiniame kontekste.
Įgysi reikiamų žinių ir įgūdžių, padėsiančių sukurti stiprius prekių ženklus, sėkmingai juos pozicionuoti ir įgyti konkurencinį pranašumą pasaulinėje rinkoje. Daug dėmesio bus skiriama praktinei prekių ženklų analizės, vertinimo ir valdymo veiklai.
Sužinosi, kaip įvertinti ir valdyti klientui kuriamą vertę, leidžiančią padidinti pelningą verslo augimą, ir kaip pasiekti aukštesnį įmonės atsakomybės už klientui kuriamą vertę lygį.
Susipažinsi su moderniomis finansų valdymo programomis, leidžiančiomis maksimaliai padidinti įmonės vertę. Nagrinėjamos temos: vertinimas, investavimo metodai, pinigų srautų vertinimas ir įvairūs rizikos valdymo aspektai.

Ką išmoksiu?

Studijuosi skaitmeninės rinkodaros ir socialinės žiniasklaidos reiškinius. Didžiausias dėmesys bus skiriamas temoms, kurios yra itin svarbios siekiant išnaudoti socialinės žiniasklaidos poveikį, pavyzdžiui: turinio valdymas, dalyvavimas socialinėje žiniasklaidoje, rinkodara mobiliaisiais įrenginiais, ar plačioji rinkodara.
Įvertinsi esamo verslo modelio naujoviškumą ir nuoseklumą, sukursite naują įmonės verslo modelį ir pritaikysite portfelio logiką kelių įmonės naujovių projektų ištekliams paskirstyti.
Analizuosi išsivysčiusias ir besivystančias ekonomikas; nagrinėsi konkurencingumą įvairiais lygmenimis, t. y. valstybių, subnacionalinių vienetų, tokių kaip valstijos ar provincijos, konkrečių grupių ir kaimyninių šalių lygmeniu. Visa tai atliksi studijuodami konkurencingumo mikroekonomikos kursą, kuris yra išskirtinis magistrantūros studijų kursas, parengtas bendradarbiaujant su prof. M. Porteriu ir jo kolegomis iš Harvardo verslo mokyklos (angl. HBS).
Kurso metu artėsi link magistrantūros studijų kelionės pabaigos ir pradėsi rengti magistro darbą.

Ką išmoksiu?

Su ekspertų ir magistro darbo vadovo pagalba įprasminsi jau įgytas žinias ir įgūdžius, atlikdamas mokslinį tyrimą ir jo rezultatais prisidėdamas prie žinių tobulinimo ir dalijimosi studijų srityje
Tavo ateities specialybė

Kokiose srityse įgysiu ekspertiškumo baigęs šią programą?

Išmoksi įvertinti strateginį rinkodaros proceso pobūdį ir svarbą

Sužinosi, kaip kurti verslo strategiją, pasitelkiant klientų įžvalgas ir konkurentų analizę

Išmoksi sukurti prekių ženklo strategiją ir pozicionavimą

Mokydamasis pagal tikslias ir tinkamos struktūros mokymo sistemas įgysi strateginių įgūdžių, kurie padės prisitaikyti besikeičiančioje aplinkoje ir joje išlikti

Ming Yan, ISM tarptautine rinkodara, magistras
Šią tarptautinės magistrantūros programą pasirinkau dėl to, kad rinkodaros sritis itin dinamiška ir nuolat besikeičianti. Studijos ISM universitete suteikė man puikių skaitmeninės rinkodaros įgūdžių ir išmokė situaciją visada matyti iš platesnės perspektyvos.
Ming Yan
„Oxylabs” rinkodaros vadovė Kinijos rinkai
Kainos, finansavimas ir priėmimas

Studijos ISM – prieinamos kiekvienam

Kainos

  • 3225
    Eur
    Standartinė semestro kaina
  • 2258
    Eur
    Semestro kaina ISM absolventams
  • 2742
    Eur
    Semestro kaina ISM įmonių-mecenatų darbuotojams
  • ~1935
    Eur
    Semestro kaina su valstybės stipendija

Investicijos į studijas atsiperka

3982
Vidutinis magistrantūros absolventų atlyginimas su mokesčiais, 2023-2024 m. laidos duomenys*
iki 47
%
Didesnis ISM absolventų atlyginimas nei baigusių kitus Lietuvos universitetus, 2021-2024 m. laidų duomenys*
60
%
Absolventų užima aukščiausios arba vidurinės grandies vadovų pozicijas**
*ISM universiteto analizė atlikta 2024 m. vasarą, remiantis Nacionalinės švietimo agentūros pateiktais „Sodros“ duomenimis apie dirbančių pagal darbo sutartį absolventų vidutines mėnesio pajamas su mokesčiais po studijų baigimo. Buvo skaičiuotas svertinis pajamų vidurkis, atsižvelgiant į dirbančių absolventų skaičių. Analizėje lyginamos šios studijų kryptys: ekonomika, vadyba, rinkodara, finansai, apskaita, žmonių išteklių vadyba ir verslo studijos, praėjus 0 mėn. po studijų baigimo. **ISM absolventų apklausa, 2022 m., apklausti 469 respondentai.

Finansavimo galimybės

Galimybės užsienyje

Studiju turas i Dublina
Išskirtinė galimybė

Studijų turas į Dubliną

Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos studentams siūlomas studijų turas į pasaulinio garso reklamos agentūrų būstines Dubline!
ISM Universitetas, Bakalauro studijos. Dvigubas diplomas su BI Norwegian Business School.
Dvigubo diplomo programa

Dvigubas diplomas su BI Norwegian Business School

Studijos Norvegijoje, viename iš 1 procento pasaulio universitetų, turinčių “Triple Crown” akreditaciją (AMBA, EQUIS, AACSB)
ISM verslo vadybos ir rinkodaros bakalauro dvigubas diplomas KEDGE.
Dvigubo diplomo programa

Dvigubas diplomas su KEDGE Business School

Studijos Prancūzijoje, viename iš 1 procento pasaulio universitetų, turinčių “Triple Crown” akreditaciją (AMBA, EQUIS, AACSB)
Dvigubas diplomas su BBA INSEEC-ECE (Prancūzija)
Dvigubo diplomo programa

Dvigubas diplomas su BBA INSEEC-ECE (Prancūzija)

Studijos Prancūzijoje, viename iš 1 procento pasaulio universitetų, turinčių “Triple Crown” akreditaciją (AMBA, EQUIS, AACSB)
Global exchange abroad
Mainų galimybės

Pasauliniai mainai

Daugiau nei 100 mainų partnerių beveik 50 šalių visame pasaulyje

Naujienos ir renginiai

ISM bendruomenė kalba

ismuniversity
instagram reel
Dažnas klausimas: ką veikiame ISM Verslo tvarumo vadybos programoje. 📹 Tad šiek tiek paskaitų virtuvės bei pokalbis su studentais.
ismuniversity
instagram reel
Karjeros proveržio sulaukęs @lukasvaiciulis dalinasi savo sėkmės patirtimi, studijuojant magistrantūros programą ISM universitete.
ismuniversity
Mes visada stovėsime Jūsų užnugaryje 💙. Akimirkos iš ISM diplomų teikimo šventės 2024-06-21
ismuniversity
instagram reel
Su būsimais ISM magistrantūros studentais norime susimatyti dar PRIEŠ Rugsėjo 1-ąją, todėl pasikvietėme jau aplikavusiuosius praleisti šiltą vasaros vakarą kartu 💙.
Konsultacija

Svarstai apie studijas?

Registruokis konsultacijai ir atsakysime į visus tavo klausimus! O gal jau pasirinkai studijų programą? Tada pateik paraišką internetu.
Kontaktai
 Augustė Ežerskytė, Studentų priėmimo vadovė
Augustė Ežerskytė
Studentų priėmimo vadovė
+370 614 26 647 auguste.ezerskyte@ism.lt