4 pietūs_4 pokalbiai

Renginiai

Kviečiame jus į virtualius pietus – susitikimus, skirtus tiems, kurie ieško ne tik atsakymų, bet ir geresnių klausimų, kuriuos verta užduoti sau ir komandai.

Tai bus laikas sustoti vidury dienos, įsiklausyti į kitų patirtį ir pasitikrinti savo mąstymo trajektoriją.

Kartu su ISM dėstytojais ir kviestiniais savo sričių profesionalais kalbėsime apie temas, kurios taps pavasario semestro ISM Vadovų magistrantūros moduliais.

Kviečiame prisijungti. Nes prasmė dažniausiai gimsta ne iš monologo, o iš pokalbio – tokio, kuriame kalbamės ne tam, kad turėtume atsakymą, o tam, kad geriau suprastume, kokį klausimą verta užduoti.

Strategija dokumente ir realybėje: ko reikia, kad ji būtų naudinga?: ko reikia kad ji būtų naudinga?

Spalio 29 d.

Strateginio valdymo modulio vadovas Benas Adomavičius kvies pažvelgti į strategiją be iliuzijų – ne kaip į dokumentą stalčiuje, o kaip į realų veiksmų planą. Kaip užtikrinti, kad strateginiai tikslai nevirstų pažadais, o taptų kasdienės vadovų praktikos dalimi?


Diskusijoje dalyvaus ir temos ekspertas, kuris pasidalins praktine patirtimi.

 

Vadovo pareiga: iššifruoti komandos elgseną organizacijoje

Lapkričio 5 d.

Taikomosios organizacijos psichologijos modulio vadovė Birutė Ruplytė atskleis, ką komandos elgsena sako vadovui – net kai žodžiai sako ką kita. Kaip skaityti tarp eilučių, suprasti tikruosius motyvus ir kurti komandą, kuri nori, o ne privalo dirbti kartu?


Diskusijoje taip pat dalyvaus temos ekspertas, pristatysiantis realius organizacijų pavyzdžius ir vadovų sprendimus.

 

Poliarizuojantys prekės ženklai: vadovo, o ne rinkodaros sprendimas

Gruodžio 3 d.

Strateginės rinkodaros modulio vadovė doc. dr. Lineta Ramonienė kalbės apie drąsą – kurti prekės ženklus, kurie ne visiems patinka, bet niekam nelieka abejingi. Kodėl tai – strateginis, o ne tik rinkodaros sprendimas, ir kaip vadovui nebijoti poliarizuoti?


Prie diskusijos prisijungs ir temos ekspertas, pasidalinsiantis įžvalgomis apie prekės ženklų kūrimą bei reputacijos valdymą.

 

Vadovo klaida Nr.1: tikėti, kad žinutė pasiekė adresatą

Gruodžio 10 d.

Vadovo retorikos ir komunikacijos modulio vadovė prof. dr. Vita Akstinaitė primins, kad pasakyti – dar nereiškia būti išgirstam. Kaip vadovui kalbėti taip, kad žinutės pasiektų adresatą, o ne pasimestų triukšme?


Renginyje taip pat dalyvaus temos ekspertas, kuris pateiks konkrečius pavyzdžius ir patarimus, kaip vadovai gali efektyviau komunikuoti su komandomis.