ISM Vadovų magistrantūros studijos padeda vadovams kryptingai pasiruošti pokyčiams – juos numatyti, apibrėžti, įgalinti, ir įgyvendinti. Kartu, jos yra kokybinis pokytis, kuris prasideda nuo Jūsų ir tęsiasi organizacijoje. Kiekvienas programos modulis yra žingsnis link to, kad kartu su organizacija būtumėte ir išliktumėte vienu žingsniu priekyje.
Doc. dr. Olga Štangej,
Vadovų magistrantūros direktorė
ISM Vadovų magistrantūros studijų programa aukščiausiojo ir viduriniojo lygmens vadovams teikia žinių ir praktinių įgūdžių, būtinų sėkmingai veiklai vystyti globalioje verslo aplinkoje. Vadovams padedame suformuoti tvirtas funkcinių ir integracinių verslo valdymo sričių kompetencijas, paremtas skvarbiu vadybiniu mąstymu ir vertybėmis. Kiekviena disciplina studijuojama iš vadovo-stratego pozicijų, taip ne tik išmokstant įrankius ar metodus, bet ir suderinant vadovo ar padalinio augimą su įmonės augimu.
Siūlome laiko patikrintą klasikinės ir modernios vadybos mokslo ir praktikos derinį, kuris padės atskleisti kiekvieno vadovo ir lyderio potencialą, įtrauks į visą gyvenimą trunkančio mokymosi terpę.
Tai gili bei intensyvi akademinė programa, leidžianti Jums susipažinti su tarptautine verslo ir mokslo aplinka ir taip optimaliai pasiruošti karjerai globalioje rinkoje.
Iš steigėjo – BI perimta skandinaviška patirtis
Globalios verslo mokymų tendencijos
Unikalus vadovų studijų turinys, kurį susimodeliuojate patys
Dėstytojai – temos ekspertai iš Lietuvos ir užsienio
Gausiausia Lietuvoje vadovų bendruomenė
98% vadovų rekomenduoja studijas
Norite sužinoti apie studijas plačiau?
Į ISM Vadovų magistrantūros studijas atėjau ne dėl diplomo. Buvome jau įkūrę „Vinted“ ir pamačiau, kad iš mėgėjiško projekto jis ėmė augti į verslą. Jutau, kad trūksta žinių, ypač – rinkodaros srityje, už kurią ir buvau atsakinga. Tad studijų pasirinkimas buvo visiškai praktinis – per kuo trumpesnį laiko tarpą gauti kuo kokybiškesnių, koncentruotų žinių.
Milda Mitkutė
„Vinted“ įkūrėja
2009 metais baigiau ISM, už tai jam esu amžinai dėkingas. Visada yra geras laikas, kai ateina šioks toks sulėtėjimas, atšviežinti žinias ir pasiruošti naujai konkurencinei kovai.
Mantas Katinas
„Wargaming Vilnius“ generalinis direktorius
„Strateginio valdymo“ modulį pasirinkau norėdamas susipažinti su laiko patikrintais ilgalaikio veiklos planavimo metodais bei išmokti geriau identifikuoti pagrindinius kriterijus, lemiančius strateginių pasirinkimų sėkmę. Semestro metu koncentruotai pateiktą teorinę informaciją efektyviai papildė įvairiapusiškos diskusijos su bendramoksliais paskaitose bei užmegzti vertingi kontaktai. Ieškantiems verslo ir saviugdos galimybių rekomendavau skirti laiko šiam kursui.
Vytautas Binkauskas
Strateginio planavimo direktorius
Girteka logistics
Rinkdamasi studijuoti ISM Vadovų magistrantūroje nesitikėjau, kad verslo mokykla gali pakeisti mano pasaulėžiūrą. Toks pokytis įvyko – kartu su žiniomis atsirado gebėjimas įžvelgti naujas galimybes, entuziazmas, įrankiai ir bendraminčiai naujiems sumanymams įgyvendinti. Čia supratau, kad kiekvienas turime galios pakeisti pasaulį, o mūsų profesinį kelią nulemia ne tik žinios ir patirtis, bet ir gebėjimas prisiimti atsakomybę už save ir kitus.
Lina Danienė
„Svajonių dirbtuvės“ autorė ir karjeros konsultantė
ISM studijos žmogui, iki tol nestudijavusiam vadybos mokslų, tarsi sudėlioja atskiras puzlės deteles į globalų, visapusišką, trimatį organizacijos vaizdą, skatina kritinį mąstymą, sąmoniningą vadovavmo stiliaus pasirinkimą bei suteikia drąsos ir palaikymo autentiškumui bei puikių įrankių savęs ugdymui ir pažinimui.
Prof. Džilda Veličkienė
Lietuvos sveikatos mokslų universitetinės ligoninės Kauno klinikos Endokrinologijos klinikos Ambulatorinio skyriaus vadovė
Studijų pradžioje ketinau baigti tik vieną modulį, tačiau buvau maloniai nustebinta dėstymo kultūra, čia vykstančiomis diskusijomis, atvirumu dalijimuisi patirtimis. ISM Executive School turėjau galimybę gauti vertingų žinių ir praktikos spręsdama įvairius verslo atvejus, tiriamieji darbai pasirodė itin vertingi dėl savo praktiškumo, nuolatinis mokymasis vyko bendraujant su bendramoksliais. Tad vietoje vieno modulio baigiau visą magistrantūros programą. Džiaugiuosi gavusi pritaikomų žinių ir praktikų bei užmezgusi naują vertingų santykių tinklą!
Dalia Andrulionienė
„Omberg Group“ generalinė direktorė
prev next
2022 m. rudens semestre
Vadovas:
Kristina Maikštėnienė
Kreditai
30 ETCS
Mokymosi kalba
Mokymosi valandų skaičius
1 semestras
Studentų mylima ilgametė ISM Executive School dėstytoja Kristina Maikštėnienė šių metų rudenį pakvies į ilgai brandintą Verslo vystymo ir tvarumo modulį. Lektorė aplankė garsiausius pasaulio universitetus ir konferencijas, surinko Lietuvos ir užsienio profesionalus ir kviečia magistrantus „sudėlioti į lentynas“ naujausių žinių bei praktikų sistemą apie dalyką. Modulis unikalus tuo, kad jame į tvarumą bus žvelgiama per verslo (komercinių ir nekomercinių veiklų) vystymo bei plėtros prizmę, ypatingą dėmesį skiriant sprendimų vertės pamatuojamumui. Dalyviai praktiškai išbandys tvarumo brandos diagnostikos metodikas, įvaldys tvarių transformacijų technikas ir gebės pakylėti organizacijas į aukštesnį tvarumo bei verslo suvokties lygmenį.
PILNAS MODULIO APRAŠYMAS
Modulio vadovė | Kristina Maikštėnienė
Kristina Maikštėnienė, vadybos magistrė (MBA, JAV Northwestern University Kellogg School of Management), finansų ekonomikos magistrė (Central European Univ. & Univ. of the State of New York), taikomosios matematikos magistrė (KTU). Iki ISM dirbo Procter&Gamble Rygos bei Varšuvos padaliniuose (rinkodara Baltijos šalių ir Baltarusijos rinkose). Academy of Management (AoM), Strategic Management Society (SMS), American Marketing Association (AMA), Professional Pricing Society (PPS) narė, žurnalo „Baltic Journal of Management“ (Emerald Publishing) redakcinės kolegijos narė. 19 metų konsultuoja įvairių šalių verslo įmones, veda vidinius bei išorinius verslo mokymus, kuria ilgalaikes, į rezultatus orientuotas mokymosi akademijas. Nuo 2013-ųjų metų gilinasi į tinklų ekonomikos subtilybes ir naujus verslo modelius, šiomis temomis nuolat skaito pranešimus pasaulio verslo mokyklose bei akademinėse konferencijose. 2020 m. tapo sertifikuota platforminių verslo modelių kūrimo bei inovacijų konsultante.
Gediminas Buivydas
Skaitmeninė transformacija – tai ne tik pasiruošimas ateičiai, tačiau ir ypač greitai vykstantys pokyčiai. Jos reikšmė buvo suprantama dar iki pandemijos, o remiantis įvairių tyrimų duomenimis, pandemija skaitmenizacijos lygį akseleravo 5-7 metais. Esminis skaitmeninės transformacijos bruožas – greitis. Technologijos vystosi sparčiai, keičiasi verslo ekosistema, klientų, darbuotojų, ir partnerių poreikiai, o vadovai susiduria su dilema: Kiek skaitmenizuotis yra pakankama?
Kai viskas vystosi greitai, kyla baimė praleisti kažką svarbaus (angl. „fear of missing out“ – FOMO). Juoba kad tyrimai ir praktika rodo, jog nėra nei vienintelio, nei tiesaus kelio, tinkamo visoms organizacijoms, o mus supanti informacija dažnai iššaukia daugiau neapibrėžtumo, nei sukuria aiškumo. Į dažnai vartojamą raktažodį „skaitmenizacija“ sudedama tiek skirtingų prasmių, kad iškraipoma jos esmė ir lieka neatsakyti pamatiniai klausimai:
Kas yra skaitmenizacija? Ką ji reiškia mūsų įmonei? Kas, ką, ir kokia apimtimi mūsų organizacijoje turi daryti, kad būtume teisingame kelyje ir judėtume tinkamu greičiu?
Modulio metu siekiama perprasti skaitmeninę transformaciją nuo paprasčiausių ir greičiausiai pritaikomų metodų, įrankių, sprendinių versle siekiant efektyvesnės veiklos, iki naujų galimybių verslo plėtrai bei augimui siekti. Studijų turinys yra paremtas naujausiomis žiniomis šioje srityje, o veiklos suformuotos remiantis praktine metodika, kuri įgalina vadovus identifikuoti ir įveiklinti strategines skaitmeninės transformacijos galimybes savo organizacijose.
Tematiniu atžvilgiu modulis apima visus šios transformacijos lygmenis ir įtraukia skaitmeninimą (informacijos skaitmeninimą iš analogo į skaitmeninį formatą), skaitmenizavimą (skaitmeninių duomenų ir įrankių išnaudojimą efektyviausiu būdu) bei skaitmeninę transformaciją, kaip naujų ir pridėtinių verčių kūrimą savo klientams bei darbuotojams.
Modulis skirtas vadovams, atsakingiems arba tapsiantiems atsakingais už skaitmeninę transformaciją savo organizacijoje bei vadovams, inicijuojantiems šiuos pokyčius savo organizacijoje ir skiriantiems išteklius, funkcijas bei atsakomybes.
Baigę modulį:
Taikydami įgytas žinias praktikoje, viso modulio metu trijų-keturių žmonių grupės rengia taikomąjį skaitmeninės transformacijos projektą savo arba pasirinktai organizacijai
Modulio vadovas | Gediminas Buivydas
Gediminas Buivydas yra skaitmenizacijos ir dizaino mąstysenos praktikas, ISM „Digital Innovation LAB“ vadovas.
Modulio partneriai:
Studentų atsiliepimai
Edvinas Ambrukaitis | UAB „Gelsva“ („Vynoteka“) rinkodaros vadovas
„Skaitmeninė transformacija ir verslas“ modulį rekomenduoju norintiems plėsti supratimą apie skaitmenizaciją, turintiems ambiciją augti, atsakingiems už įmonių sisteminius pokyčius ir rinkodarą. Taip pat diegiantiems ar planuojantiems diegti naujas sistemas. Na, o labiausiai – norintiems atrasti, kaip kurti vertę verslui ten, kur anksčiau ją buvo sunku apčiuopti.“
Doc. dr. Olga Štangej
Pastaruoju metu organizacijose pokyčiai tampa tiek įprasti, kad neturi pradžios ir pabaigos. Tai nebe projektai su aiškiu apibrėžtumu ir terminais, o įprastinė būsena, kai sprendžiamos problemos, greitai reaguojama į besikeičiančią aplinką, ieškoma inovatyvių idėjų ir vystoma organizacija. Tačiau daug pokyčių vyksta nesklandžiai, ne taip, kaip tikėtasi, neapibrėžtai ilgai bei nekryptingai ar netgi skausmingai.
To priežastys – neteisingai nustatomos problemos, standartiniai ir siaurai taikomi metodai („kai turi plaktuką, viskas aplink atrodo kaip vinys“), nurodomasis vadovavimas, o ne įtraukiantis sprendimų priėmimas, menkas suinteresuotųjų šalių įtraukimas ir darbuotojų nuosavybės jausmas priimtiems sprendimams.
Gero pokyčių valdymo pradžia – teisingas ir įtraukiantis sprendimas. Tam vadovas turi gebėti atsitraukti nuo savo išankstinio žinojimo ir sprendimo „nuleidimo žemyn“. Gera praktika – praeiti sprendimo paieškos procesą taip, tarsi tai darytų išorinis konsultantas:
Įvaldęs šiuos principus, kiekvienas vadovas bus pasirengęs ugdyti organizacijas, priimti pokyčius kaip natūralią būseną, kuri vyksta sistemingai, įtraukiančiai ir kryptingai, nebijoti situacijos neapibrėžtumo, nes daugybė šiame modulyje įsisavintų modelių, įrankių ir technikų padės suteikti užtikrintumo sprendimams.
Modulio vadovė | Doc. dr. Olga Štangej
Modulio vadovė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, Vadovų magistrantūros programos vadovė. Daugiau kaip 10 metų lygiagrečiai dirba versle, vykdo verslo konsultavimo ir akademinę praktiką Lietuvoje ir užsienio šalyse (Šveicarijoje, Vokietijoje). Specializuojasi lyderystės, antreprenerystės, šeimos verslo srityse. Vykdo mokslinius ir taikomuosius tyrimus, kurių rezultatai publikuojami akademiniuose žurnaluose ir knygose, pristatomi tarptautiniuose moksliniuose ir praktiniuose renginiuose
Studentų atsiliepimai:
Diana Macevičė | Gyvybės draudimo UAB „SB draudimas“, komercijos direktorė
„Studijų metu praėjau įvairius etapus savo suvokime, kas yra konsultavimas, kiek tai yra man tinkama ir kiek aš esu jam tinkama. Čia ne kartą išgirdau ir supratau prasmę teiginio, kad nuo klausimo priklauso ir atsakymas, kad uždavę neteisingą klausimą, įstringame, o mąstymo pokyčius skatina klausimas „kodėl?“ Pastebėjau, kad po šio studijų pusmečio darbe ir gyvenime pradėjau sąmoningai naudoti daugiau atvirų klausimų, ne tik klausyti, bet ir girdėti, taikau „koučingo“ metodo elementus, kas duoda rezultatų – leidžia žmogui, su kuriuo bendrauju, tendencingai kreipti savęs analizės link, padėti rasti atsakymus pačiam. Įpratau analizuoti save ir vis įsitikinu, kad tik pats būdamas autentišku, gali būti nuoširdus ir taip pasiekti rezultatų, kad bendras atsakymų ieškojimas yra svarbesnis už nurodymus, klausimai už atsakymus, o įtampa už komfortą – analogiškai kaip konsultavimo procese.“
Skirmantas Rumševičius | UAB ,,Druskininkų viešbutis Pušynas“ direktorius
„Modulis suteikė teorines ir praktines žinias kurias sėkmingai taikau profesinėje veikloje. Šio modulio metu įgytos žinios įgalino mane lengviau pasiekti užsibrėžtų profesinių tikslų, geriau pažinti save ir kitus. Atrastas ir identifikuotas, mano kaip vadovo stilius, padeda man atsirinkti tinkamus darbuotojus, kurti norimą organizacijos kultūrą ir spręsti tarpasmeninius santykius komandoje.“
Jūratė Labeckienė | Veiklos architektė, Procesų valdymo ekspertė, Koučerė
„Savo profesinėse srityse mes kasdieną tobulėjame, augame ir manome, jog tampame savo srities žinovais, ekspertais. Tačiau čia slypi ir nemažas pavojus tapti vienpusiais, įstrigusiais į tam tikrą kiekį metodikų, kurios puikiai veikė vienoje situacijoje, bet nebūtinai tiks ir veiks kitoje. Šis modulis paskatino praplėsti akiratį, kiekvienoje situacijoje pritaikyti ne vieną ir ne du analizės metodus, bei parinkti tinkamiausius sprendimus.
Šis modulis ženkliai prisidėjo prie mano profesinio tobulėjimo. Esu dėkinga visiems lektoriams, bei rekomenduoju šį modulį visiems vadovams, kurie siekia nuolatinio tobulėjimo.“
Benas Adomavičius
„14 metų laikotarpį apimantis, Lietuvoje veikiančių įmonių tyrimas parodė, kad tik 0.3% jų sugeba didinti apyvartą 20% ir daugiau per metus bent 6 metus iš eilės. Pasiekti išskirtinį rezultatą įmanoma tik sutelkus visos organizacijos pastangas į keleto svarbiausių tikslų pasiekimą. Tikslų, kuriems pasiekti neužtenka vienerių metų, vienos komandos ar vieno padalinio pastangų. Gebėjimas identifikuoti ir nukreipti pastangas į ilgalaikius organizacijos siekius tapo ypač svarbus dabar, kai dauguma vadovų savo dėmesį skiria išgyvenimui trumpuoju laikotarpiu. Studijuodami šiame modulyje išmoksite kurti ir įgyvendinti ilgalaikes verslo strategijas apimančias visą organizaciją. Lavinsite savo gebėjimą mąstyti ir priimti sprendimus strategiškai. Išmoksite kurtį organizaciją, kuri gali pasigirti išskirtiniais rezultatais.“
– Modulio vadovas Benas Adomavičius
Strateginio valdymo modulyje analizuojamos visos pagrindinės strateginio valdymo dalyko turinį sudarančios sritys: nuo strateginio mąstymo bei strategijos kūrimo iki jos įgyvendinimo. Atsižvelgdami į esamą situaciją papildomai dėmesio skirsime ilgalaikei strategijai neapibrėžtumo sąlygomis, t.y. kaip planuoti veiksmus aplinkoje, kurioje vyksta reikšmingi pokyčiai. Ta proga bus aptarinėsime gerąsias praktikas vykusias tokiomis aplinkybėmis. Apžvelgsime naujausius tyrimus ir prognozes kaip pandemijos sukelta krizė paveikė įvairias šalis ir verslo šakas.
Modulio metu formuojamas platus suvokimas apie organizaciją ir jos aplinką. Strateginiai sprendimai yra priimami ir įgyvendinami siekiant pasinaudoti aplinkoje iškylančiomis galimybėmis, išnaudojant esmines organizacijos kompetencijas bei kuriant konkurencinį pranašumą rinkoje.
Modulio vadovas | Benas Adomavičius
Benas Adomavičius 15 metų konsultuoja, veda mokymus ir strategines sesijas Lietuvoje, Vokietijoje, Suomijoje, Estijoje ir Baltarusijoje verslo strategijos temomis. Keleto įmonių bendrasavininkas, patarėjas ir konsultantas. MITA vertinimo ekspertas. Sertifikuotas verslo procesų valdymo ir veiklos vertinimo ekspertas. Strateginio valdymo asociacijos (SMS) narys.
Vadybos magistras (ISM Executive School ir BI), vadybos ir rinkodaros administravimo bakalauras (Northeastern University, JAV). Be aktyvios profesinės ir dėstymo veiklos, vykdo tyrimus strateginio valdymo ir strateginio mąstymo temomis. Skaito pranešimus strategijos temomis EBIT, Login, Verslo gazelių ir kitose konferencijose.
Jis konsultavo ir moderavo strateginių sprendimų priėmimą tokioms įmonėms kaip PwC, MV Group, Nestle Baltics, Palink, Žalgirio Krepšinio centras, Sweco, Klasmann – Deilmann, Argus, BGS, Agecom group, MITA ir daugeliui kitų.
Jonas Banys | UAB „Adell Reklama“ Strateginio planavimo vadovas
„Strateginio valdymo modulis padėjo labai aiškiai suvokti strategijos kūrimo ir įgyvendinimo procesus, jų reikšmę ir svarbą įmonės gyvenime. Atvėrė akis, kad didžioji dalis verslo aplink mus gyvena ir veikia be jokios strategijos.“
Vytautas Binkauskas | UAB „Girteka logistics“ strateginio planavimo direktorius
„Strateginio valdymo“ modulį pasirinkau norėdamas susipažinti su laiko patikrintais ilgalaikio veiklos planavimo metodais bei išmokti geriau identifikuoti pagrindinius kriterijus, lemiančius strateginių pasirinkimų sėkmę. Semestro metu koncentruotai pateiktą teorinę informaciją efektyviai papildė įvairiapusiškos diskusijos su bendramoksliais paskaitose bei užmegzti vertingi kontaktai. Ieškantiems verslo ir saviugdos galimybių rekomendavau skirti laiko šiam kursui.“
Prof. dr. Vita Akstinaitė
“Geru vadovu tampama per praktiką, patirtį, brandą ir norą nuolat mokytis. Sugebėjimas gerai komunikuoti, spręsti konfliktus, įkvėpti komandą bei charizmatiškai pristatyti organizacijos viziją yra svarbi vadovo rolės dalis. Taigi šiame modulyje mokomės retorikos ir komunikacijos įgūdžių, kurie yra reikalingi sėkmingiems vadovams kiekvieną dieną. Nuo iškalbos iki derybų – šis modulis apima vadovo žinių ir kompetencijų ugdymą per komunikacijos prizmę,”
– Modulio vadovė prof. dr. Vita Akstinaitė
Puikūs komunikacijos įgūdžiai yra privalomi sėkmingai lyderystei. Kokie yra efektyviai komunikuojančių žmonių bruožai ir kaip įtakingi lyderiai bendrauja su personalu ir suinteresuotosiomis šalimis? Ko reikia norint įkvėpti kitus, skatinti naujas idėjas ar komunikuoti sudėtingose situacijose? Kaip jūs galite pozicionuoti save kaip vadovą, vykdydami įtraukų bendravimą?
Vadovo komunikacijoje pagrindiniai elementai yra vadovas (išraiška, prezentacija), kiti žmonės (aplinka, komanda) bei kontekstas (situacija, organizacija). Šio modulio ašis – efektyvus komunikavimas. Modulis aprėpia daugelį pamatinių vadybos ir vadovo sričių bei funkcijų, tačiau per komunikacijos prizmę. Todėl šio modulio tikslas yra suprasti efektyvios komunikacijos organizacijose principus, išmokti kaip panaudoti savo bendravimo įgūdžius rezultatams pasiekti bei išplėsti savo vadovavimo įgūdžius efektyvios komunikacijos pagalba.
Šis modulis apima (bet neapsiriboja) šiomis temomis:
Modulio metu ugdysite savo komunikacinius gebėjimus ir tapsite autentišku, efektyviai komunikuojančiu vadovu.
Šis modulis skirtas jums, jei norite panaudoti komunikaciją kaip efektyvų įrankį jūsų darbinėje veikloje bendraujant su darbuotojais, kolegomis, klientais ir kitomis suinteresuotosiomis šalimis. Šis modulis yra skirtas žmonėms, siekiantiems ugdyti savo lyderystės komunikacijos gebėjimus ir žinias bei sustiprinti savo vadovavimo gebėjimus.
Baigę šį modulį gebėsite geriau pažinti save, kaip vadovą, atrasite savo individualų komunikacijos stilių ir jo pritaikymą dabinėje veikloje ir ryšyje su kitais, mokėsite panaudoti įvairius komunikacijos įrankius asmeninėje bei organizacinėje sferose, ir panaudoti komunikaciją kaip naudingą įrankį organizacinių procesų tobulinimui.
Modulio vadovė | Modulio vadovė prof. dr. Vita Akstinaitė
Doc. dr. Vita Akstinaitė – Verslo mokslų daktarė, ISM Globalios lyderystės ir strategijos programos vadovė. Ji taip pat yra vadybos dėstytoja ir valdybos narė Murdoch universitete Perte, Australijoje. Ankstesnė jos patirtis – darbas Jungtinėje Karalystėje Londono Ekonomikos ir Politikos mokslų universitete bei Karalienės Marijos universitete. Vita taip pat turi didelę patirtį dirbant su verslo analitikos projektais informacinių technologijų srityje Lietuvoje ir užsienyje. Tyrimų ir profesinių interesų sritis – lyderystė bei ego išraiška vadovų kalboje. Dr. Akstinaitė yra mokslinių tyrimų iniciatyvos „The Hubris Hub“, kuri didina supratimą apie lyderystės hubrį ir skatina tarpdisciplininį bendradarbiavimą, įkūrėja. Ji atliko ir pristatė savo tyrimus tarptautiniu mastu, tame tarpe Anglijoje, Australijoje, Portugalijoje, JAV ir kitose šalyse.
Dr. Tamara Mauricė
30
Krizės laikotarpiu verslo vystymas atsiremia į efektyvų įmonės finansų valdymą, todėl viena iš svarbiausių įmonės vadovo užduočių – teisingos finansų strategijos pasirinkimas.
Iššūkių akivaizdoje esame labiau linkę priimti neracionalius sprendimus, kurie gali turėti ilgalaikę įtaką verslui. Nagrinėdami Elgsenos finansų (Behavioral Finance) temas, sužinome sprendimų priėmimų anatomiją, šališkumus, kurie daro įtaką mūsų sprendimų priėmimo procesui bei mokomės juos pažinti ir kontroliuoti.
Modulis apima esminius finansų valdymo aspektus – verslo finansavimo alternatyvų vertinimą bei lėšų investavimo strategijų pasirinkimą. Šių esminių gairių kontekste plėtojamos
Nagrinėjami ne tik šiandienos, bet ir rytojaus verslo finansinių iššūkių sprendimai, pasitelkiant mokslo suformuotas teorines ir metodologines žinias bei naujausias finansų rinkų galimybes.
Kompetencijos įgyjamos sprendžiant realias verslo problemas, vertinant esamus naujausius finansų instrumentus, apjungiant finansų teoriją ir nuolat besikeičiančią praktinę verslo aplinką.
Modulis suteikia ne tik būtinas teorines finansų valdymo žinias, bet ir supažindina studentus su realiais verslo finansų iššūkiais. Vienas svarbiausių bet kokio verslo iššūkių – resursų trūkumas – krizės metu tampa dar aktualesnis. Turėdami ribotus išteklius, privalome būti tikri, jog renkamės labiausiai ekonominę vertę didinančius projektus bei atsisakome nenaudingų alternatyvų. Paskaitų metu mokomės skirtingų projektų vertinimo metodų, padedančių užtikrinti didžiausią vertę kuriančių sprendimų priėmimą.
Modulio tikslas – suformuoti profesionalų požiūrį į finansų strategijos vystymą versle, sustiprinant ryšį tarp atskirų įmonės segmentų ir į situacijas žvelgiant per rizikos ir naudos santykio prizmę.
Modulio vadovė | Dr. Tamara Mauricė
Dr. Tamara Mauricė – Socialinių mokslų daktarė (disertacijos tema – „Investicinio fondo rizikos mažinimas ir veiklos rezultatų gerinimas sumaišties rinkoje laikotarpiais, dinamiškai valdant investicijų portfelį“). 2016 metais pelnė Lietuvos banko įsteigtos Vlado Jurgučio stipendiją už aktyvią mokslinę veiklą ir išskirtinius studijų rezultatus. Turi ilgametę investavimo finansų rinkose patirtį, mokslinių straipsnių investicinio portfelio valdymo, finansinės rizikos mažinimo, elgsenos ekonomikos temomis autorė. Dirba Royal Dutch Shell atstovybės Lietuvoje vadove.
Aiva Dumčaitienė | advokatė / partnerė, Advokatų profesinė bendrija Dumčaitienė, Vosyliūtė ir partneriai
„Šis modulis leido kitaip pažvelgti į įmonės finansines ataskaitas, priimamus finansinius sprendimus ir jų įtaką bendrovės valdymui bei strategijai. Modulis padėjo suprasti, kaip prielaidų pagrindu žongliravimas skaičiais leistinose ribose padeda pasiekti trokštamą rezultatą ar įvertinti realią įmonės būklę. Vadovams išklausyti tokį modulį yra net gi būtina, kad galėtų tikslingai diskutuoti su finansininkais ir priimti skaičiais pagrįstus įmonės valdymo sprendimus.“
Algis Teišerskis |Laisvai samdomas mokesčių konsultantas
„Man, kaip buhalterinės įmones buvusiam vadovui, finansų modulis praplėtė buhalterinių ataskaitų panaudojimo paskirtį: įgalino į ataskaitas (balansą, pelno – nuostolio) pažvelgti ne tik kaip į ataskaitas valstybinėms institucijoms, bet kaip į įrankį planuojant finansus t.y. ruošiant verslo planus, planuojant biudžetus, pinigų srautus.“
Dr. Saulius Šimkonis
Jei krizės poveikis įmonei yra vidutinis ar didelis, tenka greitai priiminėti sunkius sprendimus: kokius projektus stabdyti, nepaisant jau atliktų investicijų, o kokius naujus inicijuoti?
Valstybinės mokesčių inspekcijos duomenimis, 50 000 šalies įmonių patyrė neigiamą poveikį dėl COVID-19. Tokiose situacijose tinkamas projektų portfelio optimizavimas gali tapti įmonės išgyvenimą lemiančiu veiksniu. Rinkai traukiantis tampa svarbu atsirinkti tas iniciatyvas, kurios organizacijai tikrai naudingos.
Projektų valdymo modulyje nagrinėjami visi organizacijos praktinės veiklos lygmenys:
Unikalus modulio turinys yra paremtas šiuolaikiniu požiūriu į projektų valdymo procesus ir jų tobulinimą vadovaujantis organizacijų strateginiais tikslais, o struktūra orientuota į žinių ir gebėjimų auginimą, studijuojant mokslines publikacijas, atliekant grupines užduotis ir pristatant jų rezultatus, diskutuojant bei kritiškai vertinant kolegų darbo rezultatus. Pasirinkusiųjų modulį laukia tiriamasis darbas – konsultacinis projektas, skirtas organizacijų projektinės veiklos tobulinimui.
Modulyje daugiausia dėmesio skiriama praktiniam žinių taikymui. Dauguma dėstytojų, kartu ir modulio vadovas, yra ir aktyvūs praktikai, vykdantys projektų, programų ar portfelių valdymą organizacijose.
Baigę modulį
Modulio vadovas | Dr. Saulius Šimkonis
Konsultantas, dėstytojas, turintis daugiau nei 20–ies metų patirtį projektų, programų ir portfelių valdymo srityje. S. Šimkonis yra pirmasis nacionalinis „IPMA“ atestuotojas Lietuvoje, turi „IPMA-A“, „Project Management Professional (PMP)“ ir „PRINCE2 Practitioner“, „Certified Scrum Master“, „Certified Scrum Product Owner“ sertifikatus.
Modestas Ropė | Perdavimo sistemų vadovas, BITĖS grupė
„Modulį rekomenduoju tiems vadovams, kurie yra jau įgiję patirties atskirų projektų operatyviajame valdyme ir siekia efektyvinti visos įmonės strateginių ar padalinio projektų krepšelio valdymą. Modulis sužavėjo skirtingų dėstytojų įvairove ir modulio vadovo gebėjimu visą medžiagą sujungti į nuoseklią pažinimo grandinę. Daug dėmesio skiriama praktiniam žinių pritaikymui, projektų dalyvių rolių ir jų atsakomybių išgryninimui, komunikacijai ir bendradarbiavimo efektyvinimui su įmonės akcininkais. Baigęs šį modulį įgijau žinių, kokius metodus taikyti vertinant planuojamo ar jau vykdomo projekto įtaką visos įmonės strateginei veiklai, taip pat išmokau nustatyti, aprašyti ir efektyvinti projekto valdymo procesus bei spręsti kylančias problemas įtraukiant platesnę komandą.“
Simona Štuikytė | Intrum centrinių pokyčių vadovė
„Modulis suformuoja profesionalų suvokimą apie projektinės veiklos vietą įmonės strategijos įgyvendinime. Tai visapusiškos žinios apie pasaulines projektų valdymo praktikas bei šių dienų tendencijas. Dėstytojai – ilgametę patirtį sukaupę profesionalai, iš kurių tikrai yra ko pasimokyti.“
Jurgita Nikliauzaitė | UAB HELLA Lithuania gamybos inžinierė
„Pagrindinės mano darbo užduotys – naujos gamybinės įrangos užsakymas ir instaliavimo organizavimas, priežiūra gamybos metu. Kasdieną tenka koordinuoti tarptautinės komandos darbą, komunikuoti su suinteresuotais asmenimis, koordinuoti projekto biudžetą, vertinti rizikas, projekto rodiklius. Džiaugiuosi galėdama kasdien pritaikyti modulyje įgytas žinias.
Dėstytojams pavyko surasti labai gerą balansą tarp teorinių žinių ir praktinio pritaikomumo.“
Margarita Pilkienė
Kaip krizės laikotarpiu pritraukti ir išlaikyti geriausius darbuotojus? Kokie yra Covid situacijos padariniai organizacijos klimatui?
Globalūs įvykiai sudrebinę ekonomiką, palietė ne vieną organizaciją ir jų darbuotojus. Susidūrus su tikra grėsme ir neapibrėžtumu, nauja realybe natūralu jausti baimę, rūpestį, stresą. Atsižvelgdami į iššūkius su kuriais susiduria organizacijos papildėme modulį naujomis, šiandien aktualiomis temomis.
Psichologija padeda suvokti asmenybės motyvacijos šaltinius, grupės dinamikos ypatumus, komandinio darbo dėsningumus, visos organizacijos filosofijos kūrimo ir jos įgyvendinimo pobūdį, reikalingus pokyčius ir sugebėjimą įveikti psichologinį pasipriešinimą pokyčiams. Svarbų vaidmenį atlieka ir vertybinė organizacijos orientacija – siekis, kad aukščiausių rezultatų siekiančios organizacijos kurtų sąlygas, tinkamas atsiskleisti žmogiškajam darbuotojų potencialui. Tam būtinas vadovavimo meistriškumas, kuris ir yra šio modulio ašis. Geras vadovas, norėdamas vadovauti kitiems, pirmiausia turi pažinti save, o tada pažinti ir kitus. Teorinė modulio medžiaga ir įgūdžių pratybos padeda tai pasiekti.
Per daugiau nei dešimtmetį modulio gyvavimo parašyta daugiau nei 100 tiriamųjų darbų, kuriuose magistrantai sprendė jų įmonėms aktualias problemas. Vieni iš jų rado sprendimus personalo valdymo srityje – sukūrė atrankos, skatinimo, vertybių ar kultūros keitimo, lojalumo gaires, kompetencijų aprašus ar veiklos valdymo modelius. Kiti nustatė psichologinių reiškinių, tokių kaip konkuravimas ar nebendradarbiavimas tarp padalinių, baimė ir stresas, komandų disfunkcijos ir mobingas, raišką ir priežastis. Modulyje studijuojamos organizacijos psichologijos paskirtis yra taikomoji, tad visi tiriamieji darbai padeda gautas žinias iškart taikyti praktikoje.
Modulio vadovė | Margarita Pilkienė
Margarita Pilkienė ISM Vadovų mokyklos Taikomosios organizacijos psichologijos ir Žmogiškųjų išteklių valdymo modulių vadovė, Švietimo lyderystės magistrantūros programos vadovė, psichologė, vyr.lektorė. Stažavosi Tarptautinėje vadybos dėstytojų akademijoje (IEDC) ir Adizes Institute (JAV), kur gilino žinias lyderystės ir pokyčių valdymo srityse, The University of Manchester ir European Case Clearing House programose – verslo atvejų rašymo ir dėstymo temomis. Nuolat skelbia mokslinius tyrimus tarptautiniuose leidiniuose, dalyvauja konferencijose, skaitė pranešimus Prancūzijoje, Graikijoje, Slovėnijoje, Suomijoje ir Kinijoje ir kt. Taip pat M. Pilkienė turi daugiau nei 10–ies metų darbo verslo įmonėse patirtį.
Juratė Kisielienė | Tarptautinės įmonės teisininkų departamento vadovė
„ISM Vadovų magistratūros „Taikomosios organizacijos psichologijos“ modulis įnešė daug didesnį indelį į mano kasdienę lyderystę nei tikėjausi prieš jį pradėdama. Dėstytojų įdomiai pateiktas žinias ir mokslo bičiulių atvirai pasidalintą patirtį galėjau pritaikyti nedelsiant.“
Živilė Konkulevičiūtė | Ellex Valiunas žmogiškųjų išteklių vadovė
„Labai džiaugiuosi, kad pasirinkau „Taikomosios organizacijos psichologijos“ modulį. Modulyje įgytos žinios, visų pirma, leido geriau pažinti save, įgalinti savo stiprybes, tuo pačiu – geriau pažinti bei suprasti kitus. Dirbu žmogiškųjų išteklių srityje, tad buvo labai naudinga pasigilinti į organizacijos veikimo subtilybes iš psichologijos perspektyvų. Labai patiko, kad modulyje buvo daug įvairių praktinių analizės atvejų bei diskusijų.“
Doc. dr. Lineta Ramonienė
„Rinkodara yra vadybinis kelias į pokyčius organizacijoje. Kai galvoju apie vadovus, kuriems sėkmingai pavyko vystyti ir (ar) plėsti organizacijas, suprantu, jog daugiausia pastangų jie įdėjo į rinkodarą. Kodėl taip yra? Nes rinkodara – efektyviausias būdas įgyvendinti organizacijos strategiją. Deramai planuojama ir įgyvendinama strategija leidžia kurti ypatingus ilgalaikius santykius su įvairiomis suinteresuotomis šalimis. Tai sugriauti sudėtinga. Rinkodara organizacijos strategiją paverčia realybe, spręsdama skirtingų suinteresuotų šalių – klientų, tiekėjų, partnerių, darbuotojų – problemas, kurdama joms vertę ir augindama rezultatus“, – sako Doc. Dr. Lineta Ramonienė.
Ateities rinkodaros negalima atiduoti į vieno, kad ir labai atsakingo, rinkodaros specialisto ar padalinio rankas. Jei nori konkuruoti skaitmenizacijos ir daugialypių rinkų aplinkoje, visų lygių vadovai, savininkai bei kiti organizacijos nariai priimdami sprendimus turi taikyti strateginės rinkodaros žinias. Prieš šiek tiek daugiau nei dešimtmetį trys ketvirtadaliai vadovų manė, kad rinkodara yra kaštai ir ji nekuria vertės. Dabar matome didžiulį pokytį: daugiau nei 80 % pasaulio vadovų tvirtina, kad rinkodara labiausiai prisideda prie organizacijos plėtros ir augimo.
Rinkodara yra mąstymas. Tai duomenimis pagrįstas, labai sparčiai prie aplinkos pokyčių prisitaikantis, į klientus orientuotas būdas veikti versle. Modulio metu siekiama gilinti rinkodaros žinias diskutuojant apie naujausias rinkodaros teorijas, taikant modernias technikas praktinėse situacijose ir analizuojant realius atvejus. Daugiausia dėmesio skiriama strateginės rinkodaros elementams – vartotojų perspektyvai, prekių ženklams, naujų produktų kūrimui, rinkodaros kompleksui bei rinkodaros ir pardavimų sąsajoms.
Modulis skirtas vadovams, atsakingiems už organizacijos rinkodaros sritį arba planuojantiems būti už ją atsakingiems. Taip pat vadovams, kurių atsakomybė susijusi su rinkodaros sritimi. Jau turintiems rinkodaros patirties bus naudinga pasisemti naujausių žinių ir įgyti vertingų įrankių, skirtų organizacijos rinkodaros kompetencijoms stiprinti. Vadovai, kurie dar tik žengia ar nori žengti į organizacijos rinkodaros sritį, įgis pagrindinius įrankius ir sužinos metodus, padėsiančius kurti tvarius, abipusiu supratimu pagrįstus darbo santykius su rinkodaros srities kolegomis.
Modulio vadovė: Doc. dr. Lineta Ramonienė. ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, Tarptautinės rinkodaros ir vadybos magistrantūros programos direktorė. Specializuojasi strateginio valdymo, rinkodaros ir pokyčių valdymo srityse bei daugiau nei penkiolika metų dėsto, kuria ir plėtoja verslo programas. Aktyviai konsultuoja įmones strateginio valdymo ir rinkodaros srityse. Šiuo metu ji yra Amerikos rinkodaros asociacijos (angl. American Marketing Association, AMA) narė. Pastaraisiais metais stažavosi IESE verslo mokykloje Ispanijoje (angl. IESE Business School), Čikagos universiteto Booth mokykloje Amerikoje (angl. University of Chicago Booth School), Pietų Floridos universitete JAV (angl. University of South Florida), Leauven universitete Belgijoje (angl. University of Leuven) ir Twente universitete Nyderlanduose (angl. University of Twente).
Indrė Liutkevičienė
Verslo procesų valdymas – sisteminis vadybos metodas, leidžiantis realizuoti organizacijos strateginius tikslus ir kurti vertę klientams bei didinti konkurencinį pranašumą. Procesinis požiūris yra vienas iš efektyviausių būdų siekiant pakeisti chaotiškus, istoriškai susiklosčiusius procesus. Didesnis našumas, augantys pardavimai, patenkinti darbuotojai ir klientai – įprasti procesų tobulinimo rezultatai. Vadovams tai galimybė pasižiūrėti į savo organizaciją iš šalies, peržiūrėti vadovo vaidmenį, rasti atsakymus, kaip į procesų tobulinimą įtraukti žmones ir pritaikyti procesus robotams. Jie į įmonę parsineša žinių, turi galimybę jas praktiškai pritaikyti ir pasiekti išliekantį gerą rezultatą, nes valdant verslo procesus persipina žmonės, sistemos, technologijos ir vadovų kuriama aplinka. Augant konkurencijai, išlieka tik efektyviausiai dirbančios bendrovės, todėl verslo procesų valdymas sparčiai populiarėja ir Lietuvoje, ir visame pasaulyje.
Verslo procesų valdymo modulio programa kuria tvirtus verslo procesų valdymo pagrindus, paremtus pagrindinėmis metodologijomis ir įrankiais (Total Quality Management, Six Sigma, BPTrends, Lean, automatizavimas, klientinis požiūris ir inovacijos), bei suteikia aiškumo, kaip kurti procesinę organizaciją ir įgalinti vadovus ją palaikyti ir vystyti. Modulio dalyviai ne tik supažindinami su populiariausiais procesų valdymo metodais, bet ir gilinasi į verslo procesų tarpusavio sąsajas, integraciją su įmonės strategija ir rodikliais, o taip pat turi galimybę pamatyti kaip aptarti metodai taikomi ir patys juos išbandyti patyriminių vizitų į įmones metu bei rengdami savo tiriamąjį darbą. Programoje išlaikomas balansas tarp teorijos ir praktikos, naujausių mokslinių tyrimų ir konkrečių įmonių atvejų bei patirčių nagrinėjimo.
Modulio vadovė | Indrė Liutkevičienė
ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto doktorantė. Vadybos ir verslo administravimo magistro laipsnį 2008 metais įgijo Vilniaus universitete. Nuo 2005 metų yra verslo valdymo sistemos „Directo“ įmonės partnerė ir vadovė Lietuvoje.
Daiva Valiukaitė Lauruvėnė | UAB „Baltic workforce“ generalinė direktorė
„Net jei kasdien susiduri su procesų valdymu, studijų metu gali atrasti daug daugiau sluoksnių, kaip įvertinti bei tobulinti esamus procesus ir sukurti dar didesnę vertę galutiniam klientui. Pasirinkau šį modulį, nes tikiu, jog efektyvūs procesai lygu organizacijos sėkmė.“
Dr. Dalia Kolmatsui
Kaip vadovui pagrįsti sprendimus finansinėmis įžvalgomis?
„Pandemijos laikotarpis išryškino įmonių finansines problemas, privertė peržiūrėti strategijas. Šios sritys ir toliau reikalaus ypatingo vadovų dėmesio, ieškant galimybių pagrįsti priimamus sprendimus ir numatyti jų poveikį verslui. Šio modulio dalyviai įgauna konkrečius įrankius, išmoksta užduoti teisingus klausimus ir gauti atsakymus apie produktų savikainą, pelningumą, įmonės pinigų srautus, investicijų poreikį, atsiperkamumą, priimtų sprendimų poveikį verslo vertei – tai leidžia jiems operatyviau įvertinti pokyčių įtaką įmonės finansiniams rezultatams, užtikrinant įmonės gyvybingumą ir verslo vertės kūrimą net ir sudėtingu neapibrėžtumo laikotarpiu“
– Modulio vadovė Dr. Dalia Kolmatsui
Įvairaus lygmens ir sričių vadovai, savo karjerą pradėję nuo konkrečios srities specialisto (pardavimų, teisės, rinkodaros, plėtros, gamybos, technologijų) pareigų, augant atsakomybėms ima stokoti finansinių žinių sprendimams priimti. Modulis atliepia šių vadovų poreikį gauti bazines finansų valdymo žinias, kartu gilinant kaštų analizės įgūdžius, vėliau juos integruojant į investicinių projektų vertinimo ir verslo vertės didinimo sprendimus.
Modulis skirtas
Vadovams, kurie kopė karjeros laiptais nebaigę specializuotų vadybos bei finansų studijų ir tapo įmonių lyderiais būdami puikiais savo srities specialistais, tačiau vis dar stokoja vadovams reikalingų finansinių žinių. Modulis nėra skirtas finansų valdymo profesionalams ar tiems įmonių vadovams, kurie jau yra baigę išplėstines finansų studijas.
Modulio temos
Praktinė modulio vertė
Neretai įmonės, investuojančios į darbuotojų studijas, jų atsiperkamumą pamato dar mokymosi metu: atlikdami produktų pelningumo, sąnaudų, investicijų atsiperkamumo analizę, dalyviai savo įmonėms sutaupo nuo keliasdešimties iki kelių šimtų tūkstančių eurų arba analogiška suma padidina verslo vertę.
Tiriamuosiuose darbuose, kuriuos studentai rengia viso modulio metu, dažniausiai analizuojama konkrečių įmonių, kurias atstovauja studentai, produktų kaštų nustatymo problematika, išmokstama suskaičiuoti gaminamų produktų ir teikiamų paslaugų kaštus. Pavyzdžiui, pieno perdirbimo įmonei atlikus produktų kaštų analizę paaiškėjo, kad produktas, kuris tariamai buvo pelningiausias, iš tiesų yra nepelningas. Vadovai privalėjo peržiūrėti strategiją ir daugiau dėmesio skirti tiems produktams, kurie buvo nuvertinti.
Vertindami savikainą, įmonės vadovai atlieka ir darbo laiko analizę. Mažmeninės gamybos įmonės vadovas atlikęs tyrimą įsitikino, kad brangūs įrengimai naudojami tik pusę darbo laiko. Jam kilo klausimas, ar reikia gaminti produktus, kuriems reikalingi specialūs, bet neišnaudojami įrengimai? Galbūt vertėtų įrengimus nuomotis, taip padidinant bendrą įmonės pelningumą?
Tiriamajame darbe siuntų tarnybos vadovė paskaičiavo, kad vienai siuntai pakrauti darbuotojas užtrunka net 8 minutes, nors siuntą reikia tiesiog paimti iš lentynos ir įdėti į automobilį – tai trunka ne daugiau kaip minutę. Po šio darbo įmonė atliko darbuotojų funkcijų optimizavimą ir sutaupė kaštus.
Netikėtų rezultatų parodo ir investicijų atsiperkamumo analizė. Pavyzdžiui, vienos mėsos perdirbimo įmonės vadovė analizavo naujų produktų pelningumą. Įmonė kas mėnesį išleidžia po kelis naujus produktus, bet neįvertina, kiek kainuoja produkto įvedimas į rinką. Paaiškėjo, kad paprastai naujas produktas yra išimamas iš prekybos, o į rinką leidžiami nauji produktai. Tai, vertinant finansiniu aspektu, nuostolinga. Jei siekiama optimizuoti vertę, toks kiekis naujų produktų nėra reikalingas, verta dirbti su esamais produktais ir taip didinti pelną. Į šiuos klausimus nebūtų galima atsakyti neatlikus finansinės, kaštų analizės ir investicijų atsiperkamumo vertinimo.
Modulio vadovė | Dr. Dalia Kolmatsui
Dr. Dalia Kolmatsui – socialinių mokslų daktarė, verslo valdymo ekspertė, turinti daugiau nei 20-ies metų mokymų vedimo ir vadovavimo versle patirtį. Finansų valdymo dalykus dėsto daugiau kaip 16-a metų. Interesų sritys – strateginis valdymas, rizikos valdymas, finansų valdymas, finansinės institucijos. Dr. D. Kolmatsui yra atlikusi konsultacinius projektus ir vedusi seminarus kainodaros srityje (Maxima, Iki) kaštų valdymo srityje, dėsto ISM ir VDU Finansų valdymo, Rizikos valdymo, Finansinių institucijų, Finansinio tarpininkavimo dalykus. Šiuo metu dirba turto valdymo bendrovėje „INVL Asset Management“ Pensijų fondų ir mažmeninių pardavimų padalinio vadove, prieš tai dirbo pensijų fondų valdymo bendrovės „MP Pension Funds Baltic“ generalinio direktoriaus pavaduotoja, buvo mokymų įmonės „Amber Training and Development“ akcininkė ir vadovė.
Justinas Kanopa | „Rokiškio mėsinė“ Generalinis direktorius
„Modulis suteikė man valdymo įrankius, kuriuos iš karto pritaikiau organizacijoje. Vadovaudamasis įgytomis žiniomis įmonėje įdiegiau naują produktų kainodaros sistemą, kuri padeda mums greičiau ir tiksliau priimti sprendimus. Taip pat, pritaikęs TOC metodikas įdentifikavau butelio kakliukus gamyboje, kurių plėtra ir optimizavimas yra prioritetas.“
Edita Krasauskienė | UAB „Skubios siuntos“ Apskaitos ir finansų padalinio vadovė
„Šis modulis praplėtė naudojamų įrankių ir geriausių vadybos praktikų arsenalą. Man tai buvo puiki galimybė pakilti aukščiau kasdienės rutinos ir pasimokyti, kaip kitos įmonės valdo verslą, kokios inovacijos ir naujienos yra vadybos moksle bei rasti naujų idėjų ir tai pritaikyti savo darbe.“
Dr. Alisa Miniotaitė
Kodėl svarbu studijuoti dabar?
„Lyderio vaidmuo svarbus visada – jis brėžia tikslą, sutelkia komandą, rodo pavyzdį, užtikrina, kad būtų pasiektas rezultatas. O neapibrėžtumo laikotarpiu lyderio vaidmuo tampa kritinis: visų pirma, jis suteikia aiškumą, ką darysime, nuramina žmones arba atvirkščiai – energizuoja, mobilizuoja pakrikusią komandą, o taip pat tai yra tas žmogus, kuris gali, o kartais ir turi, priimti nepopuliarius sprendimus. Modulyje kalbame apie svarbiausius lyderystės dėmenis: įkvepiantį tikslą, būdus, kaip sukurti ir parodyti prasmę žmonėms, darbuotojų sutelkimą ir motyvavimą, balansą tarp orientacijos į rezultatą ir žmogų, savęs pažinimą – kaip išlikti stipriu ir būti pavyzdžiu kitiems.“
– Modulio vadovė Dr. Alisa Miniotaitė
Atsakymų į lyderystės „kaip“ ieškoma ne pirmąjį šimtmetį. Kaip sutelkti žmones? Kaip kartu siekti bendro tikslo? Kaip komandą vesti paskui save? Daugelis tyrimų patvirtina, kad kiekvienas kontekstas, kiekviena asmenybė (lyderis), kiekvienas sekėjas ir kiekviena unikali situacija daro įtaką šiam lyderystės „kaip“.
Lyderystės modulyje pasveriamos per daugelį metų sukauptos ir išbandytos lyderystės bei organizacijų elgsenos žinios, tyrinėjamos ir pasimatuojamos šiuolaikinės lyderystės mokyklos, mokomasi pažinti lyderystės prasmę ir kurti ją kitiems. Baigę modulį gebėsite atsakyti į klausimus – kodėl renkuosi lyderystės kelią, ką galiu pasiūlyti savo sekėjams ir kodėl žmonės turi mane sekti.
Versle nukopijuoti galima beveik viską, tik ne lyderio sukurtus santykius ir tvarią komandą. Vadovų mėginimai mėgdžioti sėkmingus lyderius retai suteikia norimą rezultatą. Kiekvienas lyderis, kiekviena organizacija ir situacija – unikali. Todėl būtina rasti savo kelią, savo sprendimą, kuris tinka Tavo sekėjui, Tavo atvejui, Tavo organizacijai. Lyderystė – tai drąsa eiti savo keliu ir pakviesti juo žengti kitus.
Organizacijų ir įvairių grandžių vadovams, ieškantiems atsakymų į lyderystės „kaip“.
Modulio vadovė | Dr. Alisa Miniotaitė
Dr. Alisa Miniotaitė – personalo atrankų bendrovės „ALISA MANAGEMENT LABORATORY“, veikiančios Baltijos šalyse ir Skandinavijoje, įkūrėja. A. Miniotaitė yra sertifikuota „ICC“ ugdomojo vadovavimo trenerė, organizacijų „Academy of Management ir „International Leadership Association“ narė, stažavosi Danijos, Norvegijos ir Jungtinių Amerikos Valstijų universitetuose. A. Miniotaitės tyrimų ir profesinių interesų sritys – vadovavimas ir lyderystė, organizacijų elgsena.
ISM Vadybos ir ekonomikos universitete dėstanti ekspertė yra vedusi vadovams ir lyderiams skirtą Žinių radijo laidą „Lyderio dilema“, rengia komentarus Lietuvos naujienų portalams, taip pat daugiau nei 15–ka metų konsultuoja Lietuvos ir užsienio kompanijas, veda mokymus jų darbuotojams.
Laura Joffė | „Apex Alliance Hotel Management“ finansų vadovė
„Mano mintis apie modulį. Nors dėliojau keliais sakiniais, bet visgi manau šituo vienu vieninteliu sakiniu jis yra apibūdinamas geriausiai:
Tai modulis skirtas atrasti save: kaip lyderį, kaip sekėją, kaip asmenybę.“
Modestas Ancius | UAB „Baltnetos komunikacijos“ Generalinis direktorius
„Bijai vilko – neik į mišką. Bijai pažinti save ir suprasti gyvenimo laikinumą – neik į lyderystės modulį. Modulio metu ne tik galutinai atsakai sau į klausimą, kuo skiriasi vadovas nuo lyderio, bet ir supranti kokiu lyderiu tu nori būti pats, kokias asmenines savybes turi patobulinti, kad tavimi ir tavo vizija patikėtų kiti.“
Šiandieninių organizacijų realybė yra neatsiejama nuo sparčios kaitos, todėl konkurencingos organizacijos yra tos, kurios geba sėkmingai veikti neapibrėžtumo aplinkybėmis, numatyti pokyčius, tinkamai reaguoti, lanksčiai prisitaikyti, o esant nepalankiems iššūkiams ar sukrėtimams – greitai atsitiesti. Galiausiai, atsparesnės organizacijos geba kurti vertę santykinai nepriklausomai nuo trikdžių bei pasitelkti pokyčius konkurenciniam pranašumui pasiekti ar sustiprinti.
Į atsparumo stiprinimą nukreiptas vadovavimas siekia užtikrinti tiek efektyvią kasdienę veiklą, tiek ir ilgalaikius rezultatus, paremtus nenutrūkstamu vertės kūrimu. Taigi, vystydami ir kultivuodami atsparumą, vadovai padeda organizacijai persiorientuoti iš efektyvumo trumpuoju laikotarpiu į ilgalaikį konkurencingumą ir pasiruošti ateities iššūkiams.
Ilgainiui, atsparesnės organizacijos tvariau veikia jas supančioje ekosistemoje, kurios dalyviai yra neišvengiamai vieni nuo kitų priklausomi, ir tampa patrauklesnėmis bei patikimesnėmis suinteresuotoms šalims, įtraukiant akcininkus ir investuotojus, klientus, partnerius.
Organizacijų atsparumo modulis apima (bet neapsiriboja) šiais pagrindiniais klausimais:
– Kas yra organizacijos atsparumas ir ką jis reiškia vadovui – lyderiui? – Kokie bruožai ir veiksniai skiria atsparesnes organizacijas nuo kitų ilguoju laikotarpiu? – Kokios strategijos ir praktikos gali talkinti vadovui siekiant atsparios organizacijos? – Kaip diegti ir vystyti atsparumą asmeniniu, grupės, organizacijos ir jos ekosistemos lygmenimis? – Kaip įveiklinti organizacijos atsparumą trumpuoju (sukrėtimų ir krizių) bei ilguoju laikotarpiais?
Orientuojantis į vadovo vaidmenį organizacijoje, pagrindines kompetencijas ir paveikias praktikas vystant atsparumą, pagrindiniai modulio metu nagrinėjami pjūviai apima organizacijos elgseną, lyderystę, strategiją, ir organizacijos kultūrą.
Modulio metu: – Ugdysite gebėjimą analizuoti organizaciją iš atsparumo perspektyvos per individualų, grupinį, organizacijos ir ekosistemos lygmenis – Nagrinėsite organizacijų atsparumo vystymo praktikas – Formuosite savo organizacijos atsparumo didinimo planą ir palaikomąsias priemones bei praktikas
Taikydami įgytas žinias praktikoje, modulio metu trijų – keturių žmonių grupės atlieka tiriamąjį (konsultacinį) projektą, kurio metu rengia organizacijos atsparumo vystymo planą.
Modulis skirtas jums, jeigu: – Ieškote atsakymų, kaip išsaugoti organizacijos veiklą nuolatinės kaitos, nestabilumo ar krizės sąlygomis – Organizacijos gebėjimą įveikti krizę suprantate kaip nepakankamą sėkmės rodiklį ilguoju laikotarpiu – Siekiate, kad organizacija būtų atspari ne tik rytojaus pokyčiams ar krizėms, bet ir tolimoje ateityje – Siekiate savo organizacijoje diegti ir stiprinti proaktyvumo kultūrą
Baigę modulį vadovai gebės strategiškai ruošti organizaciją nenutrūkstamai veiklai, ateities pokyčių ir nuolatinės kaitos sąlygomis, suvokdami savo vaidmenį ir bendradarbiaudami organizacijos viduje bei išorėje.
Modulio vadovė | Vadovų magistrantūros direktorė doc. dr. Olga Štangej
Doc. dr. Olga Štangej – Modulio vadovė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto lektorė, Vadovų magistrantūros programos vadovė. Daugiau kaip 9 metus lygiagrečiai vykdo akademinę veiklą, verslo bei konsultavimo praktiką Lietuvoje ir užsienio šalyse. Specializuojasi lyderystės, antreprenerystės, šeimos verslo srityse. Vykdo mokslinius ir taikomuosius tyrimus, kurių rezultatai publikuojami akademiniuose žurnaluose ir knygose, pristatomi tarptautiniuose moksliniuose ir praktiniuose renginiuose.
Modulio dėstytojai
ISM Vadovų magistrantūros Organizacijų atsparumo modulis: Doc. dr. Olga Štangej
Pasirinktinai
Svarbiausios datos
Pagrindinis priėmimas į 2022 m. rudens semestrą vyksta
Nuo 2022 04 04 iki 2022 06 15
Papildomas priėmimas į 2022 m. rudens semestrą vyksta
Nuo 2022 06 16 iki 2022 09 08
Numatoma studijų pradžia
2022 09 16
„Per kelerius metus savo žinias įvairiose ISM vadovavimo įgūdžių ugdymo programose gilino daugiau nei 100 „Girteka Logistics“ skirtingo lygio vadovų. ISM Vadovų magistrantūros studijos įmonei leidžia ne tik motyvuoti darbuotojus, ugdyti profesionalius vadovus, bet ir užauginti savo vidinį profesionalių vadovų rezervą, užtikrinti ir tobulinti vidinę įmonės kultūrą, vykdyti veiklą, atsižvelgiant į naujausias verslo tendencijas, o sprendimus priimti ne remiantis intuicija, bet pagrįsti įgytomis teorinėmis ir praktinėmis žiniomis“
Pavel Kveten
„Girteka Logistics“ vykdantysis direktorius Europai
„Studijos mūsų organizacijoje svarbios kaip vadovų kompetencijos auginimo, motyvacijos kėlimo priemonė. Iš studijų kiekvienas vadovas išsineša savo. Vieniems tai naujos pažintys ir patirties pasidalinimas, kitiems tai savęs pažinimas, tretiems pagilintos profesinės žinios ar įgyta nauja kompetencija. Ar vadovų studijos yra tai, kas sukurs jums pridėtinę vertę ir atsipirks? Priklausys nuo to, kaip sugebėsite tai išnaudoti. Mes džiaugiamės, kad investicija atsiperka“
Modestas Ancius
„Baltneta“ generalinis direktorius
„Darbuotojai Lietuvos oro uostuose yra viso verslo ašis ir tai ne tik tuščia deklaracija. Vadovų studijos padeda praplėsti jų kompetencijas. Žmonės, kurie nėra dirbę finansų srityje, studijų metu nagrinėjo finansinius klausimus, kiti gilinosi į rinkodaros, lyderystės, strategijų kūrimo subtilybes. Praplėstos kompetencijos leidžia daug greičiau ir aiškiau susikalbėti vadovams iš skirtingų skyrių. Visas įmonės mechanizmas sukasi sklandžiau, atsiranda daugiau sinergijos ir vertės organizacijai“
Marius Gelžinis
„VĮ Lietuvos oro uostai“ generalinis direktorius
„Pagrindinis mūsų organizacijos siekis, kad vadovai būtų atviri naujiems dalykams, procesams, žinioms. Studijavę vadovai tampa labiau pasitikintys savimi, motyvuoti, orientuoti į rezultatą, iniciatyvesni ir veržlesni. Studijos vadovuose didina apetitą pokyčiams, kuriuo norisi užkrėsti ir kolegas, dalintis naujomis praktikomis, stipriu noru augti ir bandyti. Suteikia supratimą, kad turi mokytis ir tobulėti nuolat, juk tai, kas veikė prieš penkerius metus, šiandien greičiausiai jau nebeveiks.“
Sigitas Meilūnas
„Girteka Fleet“ vykdantysis direktorius
Bendra informacija
Vieno modulio kaina*
4440 Eur
Baigiamojo darbo kaina
Studijų kaina
17760 Eur
Priėmimo laikotarpis: ?
Šiuo metu vyksta priėmimas
:
Akvilė Beinorė
Vadovų magistrantūra
*protected email*
Kontaktai
Raimonda Kelbauskienė Projektų vadovė +370 616 07068 *protected email*
Larisa Titova Projektų vadovė +37061589614 *protected email*
Skaidrė Samuilė Projektų vadovė +370 611 49252 *protected email*