Rinkodaros komunikacija (angl. marketing communications) yra bene vienas svarbiausių elementų rinkodaroje, siekiant su savo produktais, paslaugomis ar idėjomis supažindinti tikslinę auditoriją. Rinkodaros komunikacijos planavimas yra strateginis procesas, kurio metu yra nusimatomi tikslai, auditorija, kanalai, žinutės bei išmatavimo elementai.
Šio susitikimo metu jūs:
Susipažinsite su rinkodaros komunikacijos sąvoka ir ją sudarančiais elementais;
Sužinosite, į ką svarbu atkreipti dėmesį planuojant rinkodaros komunikaciją;
Pamatysite ir išgirsite pasaulinius rinkodaros komunikacijos pavyzdžius.
Susipažinsite su rinkodaros komunikacijos sąvoka ir ją sudarančiais elementais;
Sužinosite, į ką svarbu atkreipti dėmesį planuojant rinkodaros komunikaciją;
Pamatysite ir išgirsite pasaulinius rinkodaros komunikacijos pavyzdžius.
Susitikimo metu jūsų lauks ir praktinė užduotis
Lektorė:
Dr. Dominyka Venciūtė – ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos ir Verslo vadybos ir rinkodaros programų direktorė ir dėstytoja. Be akademinės ir mokslinės veiklos Dominyka yra viena Lietuvoje labiausiai žinomų asmeninių prekių ženklų vystymo ir darbuotojų ambasadorystės eksperčių, sertifikuota marketingo vadovė (LiMA, NIMA, EMCQ) bei įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir konsultantė.
Dr. Dominyka Venciūtė – ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos ir Verslo vadybos ir rinkodaros programų direktorė ir dėstytoja. Be akademinės ir mokslinės veiklos Dominyka yra viena Lietuvoje labiausiai žinomų asmeninių prekių ženklų vystymo ir darbuotojų ambasadorystės eksperčių, sertifikuota marketingo vadovė (LiMA, NIMA, EMCQ) bei įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir konsultantė.
Dominyka rinkodaros, asmeninių prekių ženklų ir darbuotojų ambasadorystės temomis ne tik dėsto, konsultuoja bei veda mokymus, bet ir atlieka mokslinius tyrimus, publikuojamus moksliniuose žurnaluose (Journal of Brand Management, Journal of Product and Brand Management, Communications Management: An International Journal, Journal of Retailing and Consumer Services).
Nepraleiskite galimybės plėsti savo rinkodaros žinias ir įgūdžius. Užsiregistruokite dabar ir užtikrinkite savo vietą!
Data: Gruodžio 7 d.
Laikas: 18:00
Vieta: Gedimino pr. 7
Laikas: 18:00
Vieta: Gedimino pr. 7
Registracija: https://www.ism.lt/v2/?ff_landing=213
Vietų skaičius ribotas, tas paskubėkite užsiregistruoti. Iki pasimatymo renginyje!
Vietų skaičius ribotas, tas paskubėkite užsiregistruoti. Iki pasimatymo renginyje!