About career at ISM
ISM University of Management and Economics is a unique place that transforms people’s lives. It is a place where current and future leaders learn and create together. It is a community of business professionals, academics, specialists, and students who care about our collective future. This is a place where you can implement your ideas, share your experiences and knowledge. We are looking for talented individuals who want to change, grow, and make meaningful contributions to society.
We invite you to join the ISM community. Please contact us at cv@ism.lt
ISM University of Management and Economics is an equal opportunity employer that does not discriminate against employees based on their race, religion, gender, sexual orientation or gender identity, age, disability, or any other characteristic unrelated to job performance.
*In accordance with ISM’s personal data protection policy, candidates’ personal data is processed for no longer than 6 months from the date of submission. The university adheres to strict confidentiality obligations and personal data protection requirements.
We offer:
- Interesting, dynamic and meaningful work in the field of education;
- Professional and ambitious colleagues who, whatever activity they engage into, are guided by a “one step ahead” approach;
- International internships and/or business trips at the best universities in the world;
- Discount on studies at ISM university of management and economics;
- Private Health Insurance;
- Wellness Day;
- Additional days off during the Christmas period;
- Pleasant surprises on various occasions;
- The opportunity to implement your ideas and initiatives. The more the better!
Administrative position openings
Komunikacijos projektų vadovas/ -ė
Tapsi ISM balsu, kuriančiu prasmingą turinį ir prisidedančiu prie visuomenės švietimo verslo, vadybos, ekonomikos temomis. Šioje pozicijoje Tavo dienos bus pilnos įvairiausių įdomių ir prasmingų veiklų: nuo darbo su akademikais ir mokslinių tyrimų komunikacijos planavimo iki operatyvaus reagavimo į aktualijas ir įvykius universitete. Glaudžiai bendradarbiausi su šalies žiniasklaida ir įsitrauksi į prasmingus komunikacijos projektus.
Mūsų komandoje ypatingas dėmesys skiriamas aukštai tekstų kokybei, akademiniam pagrįstumui ir inovatyviam požiūriui. Jei mėgsti analizuoti, domiesi globaliomis tendencijomis ir nori prisidėti prie visuomenės edukacijos, kviečiame prisijungti!
Būsime „Perfect Fit“, jei:
- Rašymas yra didelė Tavo darbo dalis;
- Drąsiai bendrauji su žmonėmis ir tiki, kad dažniausiai suveikia posakis: „Kaip prieisi, taip atsilieps“;
- Pastebi žmones, kurie gali papasakoti įdomių istorijų ir gebi siūlas po siūlo tas istorijas suverpti;
- Darbo metu darbo telefonas yra „po ranka“, o kiti tave vadina „žmogumi, kuris visada pasiekiamas“;
- Gebi kurti ir įgyvendinti vidinės komunikacijos projektus, kurie ne tik dalintųsi svarbia informacija, bet ir skatintų darbuotojų bei visos universiteto bendruomenės įsitraukimą;
- Proaktyviai įsitrauksi į strateginių įmonės komunikacijos projektų įgyvendinimą;
- Tarp stipriausių tavo savybių yra atsakingumas, greitis, pastabumas detalėms.
Eisime „One Step Ahead“, jei Tu:
- Turi ne mažiau kaip 4 metus darbo patirties komunikacijos srityje, su išskirtiniu dėmesiu aukštos kokybės tekstų ir straipsnių kūrimui, rašymui bei redagavimui;
- Pasižymi stipriais įgūdžiais rengiant įvairaus žanro tekstus: pranešimus žiniasklaidai, straipsnius, interviu, komentarus, turinį soc. tinklams, naujienlaiškiams;
- Puikiai moki anglų kalbą (tiek žodžiu, tiek raštu);
- Esi iniciatyvus žmogus, pastebi komunikacijos galimybes ir siūlai veiksmingas idėjas;
- Laisvai bendrauji su žiniasklaida;
- Vertini darbą komandoje, bet turi stiprų atsakomybės jausmą ir gali darbus įgyvendinti savarankiškai;
- Gebi planuoti laiką ir laikytis terminų bei dirbti sparčiu tempu;
- Keli sau tikslą siekti geriausių rezultatų.
O dar daugiau pliusų pelnysi, jei:
- Esi dirbęs (-usi) su akademine komunikacija, mokslo tyrimais ar verslo, ekonomikos temomis;
- Domiesi globaliomis pasaulio aktualijomis ir nuolat seki tendencijas;
- Gebi pristatyti sudėtingą informaciją paprastai ir patraukliai;
- Esi kūrybingas žmogus, kuris gali pasiūlyti originalias idėjas bei rasti išskirtinių kampų komunikacijos projektams;
- Siųsdamas(-a) savo profilį, pridėsi savo darbų pavyzdį (ar kelis), kuriuo (-iais) didžiuojiesi.
Į šį darbo pasiūlymą įtraukėme:
- Motyvuojančią, įkvepiančią komandinę atmosferą ir palaikančius vadovus;
- Galimybę mokytis kasdien, juk dirbsi universitete, o kai sudomins ISM studijos – nuolaidą joms;
- Atlyginimą nuo 2600 Eur (neatskaičius mokesčių). Mielai jį aptarsime atsižvelgiant į Tavo patirtį ir kompetencijas;
- Papildomą sveikatos draudimą;
- Biudžetą profesiniam tobulėjimui;
- Hibridinį darbo modelį (3/2) ir papildomas atostogų dienas švenčių laikotarpiu;
- Darbą Vilniaus centre ir pertraukėles terasoje su vaizdu į Gedimino pilį.
Tavo gyvenimo aprašymo lauksime el. paštu cv@ism.lt iki 2025 m. sausio 6 d. (įskaitytinai).
Konfidencialumas garantuojamas. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.
Vadovaujantis ISM asmens duomenų apsaugos politika, kandidatų asmens duomenys tvarkomi ne ilgiau kaip 6 mėnesius nuo jų pateikimo datos. Universitetas laikosi griežtų konfidencialumo įsipareigojimų ir asmens duomenų apsaugos reikalavimų.
Magistro studijų koordinatorius/ -ė
Būsi atsakingas už:
- 5 magistro programų administravimą – koordinuojant ir užtikrinant sklandų studijų procesą 5 magistro studijų programose;
- Tvarkaraščio sudarymą/pakeitimus – planuoti ir atnaujinti studijų tvarkaraščius pagal programų reikalavimus, dėstytojų galimybes;
- Sklandų studijų proceso užtikrinimą – rūpintis, kad magistro studijų programų vykdymas būtų sklandus, pagal nustatytus standartus;
- Tiesioginį bendravimą su Programų direktoriais – derinti naujo semestro paleidimą ir užtikrinti, kad visi akademiniai ir administraciniai procesai vyktų laiku pagal planą;
- Vidinių ISM duomenų bazių valdymą, administravimą ir priežiūrą – užtikrinti, kad studijų informacinės sistemos veiktų sklandžiai, informacija būtų atnaujinta laiku;
- Studentų/dėstytojų konsultavimą einamaisiais klausimais – teikti pagalbą ir konsultacijas studentams bei dėstytojams dėl studijų proceso, tvarkaraščių, kursų ir kitų su studijomis susijusių klausimų;
- Vidinės dokumentacijos rengimą, tvarkymą ir administravimą – rengti, tvarkyti, atnaujinti svarbius su studijomis susijusius dokumentus (reglamentas, mokėjimo tvarka ir kt.).
Mes tikimės, kad Tu:
- Turi administracinio darbo patirties ir esi orientuotas į klientą;
- Esi įžvalgus, iniciatyvus ir pozityvus, gebantis dirbti komandoje ir individualiai;
- Taikai aukštus kokybės standartus ir laikaisi susitarimų;
- Turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
- Labai gerai moki anglų kalbą;
- Būsi dėmesingas kiekvieno kliento poreikiams ir klausimams;
- Darbo patirtis su informacinėmis sistemomis būtų privalumas.
Mes Tau siūlome:
- Galimybę realizuoti savo stipriąsias savybes – laiko planavimą, organizuotumą, kūrybiškumą, klientų poreikių identifikavimą ir sprendimų pasiūlymą;
- Organizacinę kultūrą, kur nuolatinis siekis tobulėti ir buvimas žingsniu priekyje yra pagrindinės vertybės;
- Nuolatinį profesinį tobulėjimą – galimybę išvykti į Erasmus stažuotes, nuolaidas studijoms ISM universitete ir pan.;
- Sveikatos draudimą atitinkamai vidaus tvarkai;
- Papildomas atostogas tarp Kalėdų ir Naujųjų metų;
- Darbo vietą pačiame Vilniaus centre;
- Hibridinį darbo modelį (3/2);
- Mėnesinį darbo užmokestį: nuo 1700 EUR (neatskaičius mokesčių), priklausomai nuo Tavo patirties.
Tavo gyvenimo aprašymo lauksime el. paštu cv@ism.lt
Konfidencialumas garantuojamas.
Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.
Studijų programos vadybininkas/ -ė
Būsi atsakingas už:
- Sklandų studijų proceso užtikrinimą;
- Studijų duomenų bazės, e-mokymo sistemos administravimą;
- Vidinės studijų dokumentacijos rengimą ir tvarkymą;
- Studentų prašymų/užklausų valdymą;
- Studentų, dėstytojų konsultavimą migracijos klausimais;
- Individualų studentų, dėstytojų ir kt. interesantų konsultavimą studijų proceso klausimais;
- Mūsų klientų – studentų, visapusišką gerosios patirties Universitete kūrimą ir išpildymą.
Mes tikimės, kad Tu:
- Turi administracinio darbo patirties ir esi orientuotas į klientą;
- Esi įžvalgus, iniciatyvus ir pozityvus, gebantis dirbti komandoje ir individualiai;
- Taikai aukštus kokybės standartus ir laikaisi susitarimų;
- Turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
- Labai gerai moki anglų kalbą;
- Būsi dėmesingas kiekvieno kliento poreikiams ir klausimams;
- Darbo patirtis su informacinėmis sistemomis būtų privalumas.
Mes Tau siūlome:
- Galimybę realizuoti savo stipriąsias savybes – laiko planavimą, organizuotumą, kūrybiškumą, klientų poreikių identifikavimą ir sprendimų pasiūlymą;
- Organizacinę kultūrą, kur nuolatinis siekis tobulėti ir buvimas žingsniu priekyje yra pagrindinės vertybės;
- Nuolatinį profesinį tobulėjimą – galimybę išvykti į Erasmus stažuotes, nuolaidas studijoms ISM universitete ir pan.;
- Sveikatos draudimą atitinkamai vidaus tvarkai;
- Papildomas atostogas tarp Kalėdų ir Naujųjų metų;
- Darbo vietą pačiame Vilniaus centre;
- Hibridinį darbo modelį (3/2);
- Mėnesinį darbo užmokestį: nuo 1700 EUR (neatskaičius mokesčių), priklausomai nuo Tavo patirties.
Tavo gyvenimo aprašymo lauksime el. paštu cv@ism.lt
Konfidencialumas garantuojamas.
Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.
Vadovų mokymosi konsultantas/ -ė
Prisijunk prie ISM Executive School pardavimų komandos – tapk Vadovų mokymosi konsultante (-u). Tavo būsimoje komandoje dirba 7 savo srities profesionalai, kurie kasdien siekia kokybiškai konsultuoti privačius ir verslo klientus, ieško kūrybiškų ir lanksčių sprendimų ir jaučia aistrą nugalėti!
TAVO DARBO DIENA SUSIDĖS IŠ TOKIŲ UŽDUOČIŲ:
- Konsultacijų potencialiems klientams vedimas – vadovų mokymosi poreikių identifikavimas, supažindinimas su ISM studijų programomis, jų turiniu;
- Aktyvi klientų paieška ir aktyvus bendravimas su esamais bei potencialiais klientais;
- Dalyvavimas ISM organizuojamuose studijų programų pristatymo ir B2B renginiuose;
- Santykio kūrimas su verslo klientais – susitikimai, paslaugų pristatymas, ryšio palaikymas;
- Kliento kelionės fiksavimas ir sekimas CRM sistemoje;
- Kandidatavimo ir priėmimo į studijų programas administravimas;
- Pardavimų strategijos kūrimą ir jos įgyvendinimą.
- Įsitraukimas į rinkodaros veiklas didinant studijų programų žinomumą;
- Įsitraukimas į pardavimų strategijos kūrimą ir jos įgyvendinimą.
PASITIKRINK, AR TAU TINKA ŠI POZICIJA:
- Turi ne mažiau kaip 2-3 metų darbo patirties pardavimų srityje ir esi orientuota (-as) į klientą;
- Nori bendrauti su klientais ir padėti jiems, ieškant geriausio sprendimo;
- Esi motyvuota (-as) siekti aukščiausio rezultato;
- Turi aukštąjį išsilavinimą;
- Labai gerai moki anglų kalbą;
- Mokymo produktų pardavimo patirtis būtų privalumas.
KAS LAUKIA ISM:
- Organizacinė kultūra, kur nuolatinis siekis tobulėti ir buvimas žingsniu priekyje yra pagrindinės vertybės;
- Nuolatinis profesinis tobulėjimas – galimybė išvykti į Erasmus stažuotes, nuolaidos studijoms ISM universitete, verslo ir mokslo renginiai;
- Papildomos atostogos tarp Kalėdų ir Naujųjų metų;
- Darbo vieta pačiame Vilniaus centre, naujame biure;
- Hibridinis darbo modelis (3/2);
- Papildomas sveikatos draudimas atitinkamai vidaus tvarkai;
- Bazinis atlygis 2100 – 2500 Eur/mėn. (neatskaičius mokesčių), priklausomai nuo Tavo patirties, bei papildomus priedus už Tavo pasiektus rezultatus.
Tavo gyvenimo aprašymo lauksime el. paštu cv@ism.lt
Konfidencialumas garantuojamas. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.
Academic position openings
Full-Time Faculty Position in Marketing
We invite an ambitious and dedicated professional to join our Faculty as an Associate Professor/ Assistant Professor/ Junior Assistant Professor / Lecturer of Marketing at ISM University of Management and Economics. This role will provide an opportunity to teach, research, and contribute to the academic growth at one of the leading Universities in the Baltic region.
Position Overview:
The successful candidate will be responsible for developing and delivering high-quality lectures and seminars in undergraduate and graduate courses in the field of Marketing, including Consumer Behavior, B2B Marketing, Digital Marketing, Strategic Marketing.
Responsibilities:
- Develop and deliver high-quality lectures and seminars in the field of Marketing;
- Design and update course materials to ensure relevance and alignment with current industry practices and academic standards;
- Mentor and supervise students preparing bachelor’s and/or master’s theses;
- Conduct research in the field of Marketing, publishing in AJG-ranked academic journals;
- Engage in scholarly activities, including presenting research findings at academic conferences and applying for competitive research grants;
- Collaborate with Faculty members on research projects and contribute to academic initiatives;
- Participate in meetings, committees, and other community-related activities.
Qualifications:
- PhD or PhD candidate in Marketing or a related field. Exceptions may be made for candidates with a master’s degree and significant professional marketing experience;
- A PhD from an international university is preferred. Candidates with a Lithuanian PhD must demonstrate strong international experience;
- A proven track record of research publications in recognized AJG-ranked academic journals;
- Demonstrated excellence in teaching and a strong commitment to student-centered learning;
- Ability to effectively communicate complex concepts and engage students in a classroom setting;
- Collaborative mindset, strong interpersonal skills, and the ability to work effectively in a diverse academic community.
What We Offer:
- An academic environment where desire and passion to positively impact society is a key motivator;
- Interesting, dynamic, and meaningful work in the field of education;
- Opportunities for professional development and the implementation of your academic ideas (Summer/Winter Academies, Brown-Bag Sessions, others);
- A competitive compensation package – depending on your professional experience, academic qualifications, and workload (lectures, research, publications, and administrative duties);
- Opportunities for research projects, competitive grants, and resources for publishing in top-tier journals;
- International business trips to collaborate with top Universities worldwide;
- A vibrant working environment located in the heart of Vilnius’s dynamic and culturally rich city;
- An organizational culture with a “one step ahead” mindset, whatever goals we pursue;
- Additional health insurance in accordance with the University’s inner policies;
- Additional days off during the Christmas period;
- Wellness Day.
Application Process:
Interested candidates are invited to submit the following materials to cv@ism.lt
- Curriculum vitae (CV) with a list of publications and relevant academic achievements;
- Cover letter highlighting your teaching philosophy, research interests, and suitability for the position;
- Teaching evaluations, if available;
- Names and contact information of 2 professional references.
ISM University of Management and Economics is committed to diversity and inclusivity and encourages applications from candidates of all backgrounds. All applications will be treated with confidentiality.
Note: All applications and inquiries will be treated with strict confidentiality.
We look forward to receiving applications from qualified candidates.
Full-Time Faculty Position in Finance
We invite an ambitious and dedicated professional to join our Faculty as an Associate Professor/ Professor of Finance at ISM University of Management and Economics. This role will provide an opportunity to teach, research, and contribute to the academic growth at one of the leading Universities in the Baltic region.
Position Overview:
The successful candidate will be responsible for developing and delivering high-quality lectures and seminars in the fields of Financial Management, Accounting, and Financial Markets.
Responsibilities:
- Develop and deliver high-quality lectures and seminars in the field of Finance;
- Design and update course materials to ensure relevance and alignment with current industry practices and academic standards;
- Mentor and supervise students preparing bachelor’s and/or master’s theses;
- Conduct research in the field of Finance, publishing in AJG-ranked academic journals;
- Engage in scholarly activities, including presenting research findings at academic conferences and applying for competitive research grants;
- Collaborate with Faculty members on research projects and contribute to academic initiatives;
- Participate in meetings, committees, and other community-related activities.
Qualifications:
- PhD or PhD candidate in Finance or a related field;
- At least 3 years of teaching experience in Finance or related fields for candidates with a PhD, and at least 1 year of teaching experience for PhD candidates;
- Demonstrated excellence in teaching and a strong commitment to student-centered learning;
- A proven track record of research publications in recognized AJG-ranked academic journals;
- Ability to effectively communicate complex concepts and engage students in a classroom setting;
- Collaborative mindset, strong interpersonal skills, and the ability to work effectively in a diverse academic community.
What We Offer:
- An academic environment where desire and passion to positively impact society is a key motivator;
- Interesting, dynamic, and meaningful work in the field of education;
- Opportunities for professional development and the implementation of your academic ideas (Summer/Winter Academies, Brown-Bag Sessions, others);
- A competitive compensation package – depending on your professional experience, academic qualifications, and workload (lectures, research, publications, and administrative duties);
- Opportunities for research projects, competitive grants, and resources for publishing in top-tier journals;
- International business trips to collaborate with top Universities worldwide;
- A vibrant working environment located in the heart of Vilnius’s dynamic and culturally rich city;
- An organizational culture with a “one step ahead” mindset, whatever goals we pursue;
- Additional health insurance in accordance with the University’s inner policies;
- Additional days off during the Christmas period;
- Wellness Day.
Application Process:
Interested candidates are invited to submit the following materials to cv@ism.lt
- Curriculum vitae (CV) with a list of publications and relevant academic achievements;
- Cover letter highlighting your teaching philosophy, research interests, and suitability for the position;
- Teaching evaluations, If available;
- Names and contact information of 2 professional references.
ISM University of Management and Economics is committed to diversity and inclusivity and encourages applications from candidates of all backgrounds. All applications will be treated with confidentiality.
Note: All applications and inquiries will be treated with strict confidentiality.
We look forward to receiving applications from qualified candidates.