4 pietūs_4 pokalbiai

Renginiai

Kviečiame jus į virtualius pietus – susitikimus, skirtus tiems, kurie ieško ne tik atsakymų, bet ir geresnių klausimų, kuriuos verta užduoti sau ir komandai.

Tai bus laikas sustoti vidury dienos, įsiklausyti į kitų patirtį ir pasitikrinti savo mąstymo trajektoriją.

Kartu su ISM dėstytojais ir kviestiniais savo sričių profesionalais kalbėsime apie temas, kurios taps pavasario semestro ISM Vadovų magistrantūros moduliais.

 

Poliarizuojantis prekės ženklas: vadovo, o ne rinkodaros sprendimas

Gruodžio 3 d.

Strateginės rinkodaros modulio vadovė doc. dr. Lineta Ramonienė kalbės apie drąsą – kurti prekės ženklus, kurie ne visiems patinka, bet niekam nelieka abejingi. Kodėl tai – strateginis, o ne tik rinkodaros sprendimas, ir kaip vadovui nebijoti poliarizuoti?


Prie diskusijos prisijungs Vaida Jurkonienė „Telia Lietuva“ Rinkodaros ir komunikacijos vadovė ir  „Swedbank“ pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius Ąžuolas Zubkonis. Jie pasidalins įžvalgomis apie prekės ženklų kūrimą bei reputacijos valdymą.

 

Vadovo pareiga: iššifruoti komandos elgseną organizacijoje

Gruodžio 11 d.

Taikomosios organizacijos psichologijos modulio vadovė Birutė Ruplytė atskleis, ką komandos elgsena sako vadovui – net kai žodžiai sako ką kita. Kaip skaityti tarp eilučių, suprasti tikruosius motyvus ir kurti komandą, kuri nori, o ne privalo dirbti kartu?


Diskusijoje taip pat dalyvaus Paulius Kovas – vienas geriausių pasakojimo meistrų Lietuvoje, koučeris ir projekto „Tūkstantmečio odisėja“ bendraautorius, bei „Sodra“ direktorius Kęstutis Čereška.

 

Vadovo klaida Nr.1: tikėti, kad žinutė pasiekė adresatą

Gruodžio 10 d.

Vadovo retorikos ir komunikacijos modulio vadovė prof. dr. Vita Akstinaitė primins, kad pasakyti – dar nereiškia būti išgirstam. Kaip vadovui kalbėti taip, kad žinutės pasiektų adresatą, o ne pasimestų triukšme?


Renginyje taip pat dalyvaus Linas Baužys, ALTRA CEO