Svarbiausios datos

Priėmimas į Vadovų magistrantūros programos 2022 m. rudens semestrą vyksta

Nuo 2022 04 04 iki 2022 06 15

Papildomas priėmimas į Vadovų magistrantūros programos 2022 m. rudens semestrą

Nuo 2022 06 16 iki 2022 09 08

Vadovų magistrantūros programos studijų pradžia

2022 09 16

Papildomo priėmimo laikotarpis Vadovų MBA programai

2022-01-25 – 2022-07-11

Studijų programos naujienos

Priėmimas

• bakalauro išsilavinimas (baigtos bet kurios studijų krypties universitetinės, koleginės arba profesinio bakalauro studijos);
• anglų kalbos žinios Upper Intermediate arba aukštesniu lygiu (tikrinamos asmeninio pokalbio metu);
• ne mažiau nei 5 metai vadovaujamo darbo patirties (įgytos ne bakalauro studijų metu).

• pildoma forma: https://my.ism.lt;
• reikalingi dokumentai įkeliami į sistemą;
• dalyvaujama asmeniniame pokalbyje. Pokalbio data ir laikas derinami individualiai su kandidatais.

Pateikiamos elektroninės kopijos:
• pasas ar asmens tapatybės kortelė;
• bakalauro diplomas bei jo priedai, kiti išsilavinimą patvirtinantys dokumentai;
• motyvacijos laiškas (anglų kalba);
• 1 rekomendacija (anglų kalba);
• gyvenimo aprašymas (CV) (anglų kalba);
stojamosios studijų įmokos kvitas (145 EUR);
• nuotrauka;
• notaro patvirtinti išsilavinimą patvirtinančių dokumentų vertinimai į anglų kalbą, jei stojantysis yra įgijęs išsilavinimą užsienio aukštojoje mokykloje ir dokumentai išduoti ne anglų kalba;
• Studijų kokybės vertinimo centro (SKVC) išduota pažyma (ar sprendimas) dėl akademinio pripažinimo, jeigu stojantysis yra įgijęs išsilavinimą užsienio aukštojoje mokykloje; jei stojantysis neturi SKVC pažymos (ar sprendimo) dėl akademinio pripažinimo, jį atliks ISM Studijų paslaugų padalinys. Užsienio kvalifikacijų pripažinimo taisyklės >> 

• bakalauro išsilavinimas (baigtos bet kurios studijų krypties universitetinės, koleginės arba profesinio bakalauro studijos);
• ne mažesnė kaip 4 metų vadybinio darbo patirtis (įgyta ne bakalauro studijų metu);
• anglų kalbos žinios Upper Intermediate arba aukštesniu lygiu (tikrinama asmeninio pokalbio metu).

• pildoma forma https://my.ism.lt;
• reikalingi dokumentai įkeliami į sistemą;
• dalyvaujama asmeniniame pokalbyje. Pokalbio data ir laikas derinami individualiai su kandidatais.

Pateikiamos elektroninės kopijos:
• pasas ar asmens tapatybės kortelė;
• bakalauro diplomas bei jo priedai, kiti išsilavinimą patvirtinantys dokumentai;
• motyvacijos laiškas (anglų kalba);
• 1 rekomendacija (lietuvių arba anglų kalba);
• gyvenimo aprašymas (CV) (lietuvių arba anglų kalba);
stojamosios studijų įmokos kvitas (145 EUR);
• Studijų kokybės vertinimo centro (SKVC) išduota pažyma (ar sprendimas) dėl akademinio pripažinimo, jeigu stojantysis yra įgijęs išsilavinimą užsienio aukštojoje mokykloje; jei stojantysis neturi SKVC pažymos (ar sprendimo) dėl akademinio pripažinimo, jį atliks ISM Studijų paslaugų padalinys. Užsienio kvalifikacijų pripažinimo taisyklės >> 
• dokumentas, patvirtinantis pavardės keitimą, jei ne visi pateikiami dokumentai yra išduoti ta pačia pavarde.

Studijų pradžia: 2022 m. rugsėjo mėn.

Dėl modulių pasirinkimo prašome rašyti el. paštu
Atsižvelgiant į situaciją dėl COVID-19, magistrantų patogumui konsultavimo bei registracijos į modulius vykdymo procesas perorganizuotas taip, kad jį būtų galima sėkmingai atlikti nuotoliniu būdu.

• prisijunkite portale https://my.ism.lt;
• Username/ E-mail vietoje įveskite ISM jums suteiktą Login‘ą (be galūnės @stud.ism.lt); slaptažodžio vietoje suveskite slaptažodį, kurį naudojate jungdamiesi prie ISM sistemų (elearning.ism.lt, el. pašto ir kit.);
• atsidariusiame lange paspauskite langelį My actions ir atsidariusiame papildomame lange pasirinkite Executive Choices;
• atsidarys puslapis, kuriame matysite savo baigtus modulius, bei artėjančio modulio pasirinkimus; paspauskite ir pasirinkite jums reikalingą modulį; paspaudus būsite automatiškai užregistruotas į modulį, atskiras patvirtinimas nebus siunčiamas;
• jeigu pamiršote savo prisijungimo duomenis, prašome kreiptis ; jeigu nepavyksta atlikti modulio pasirinkimo, prašome rašyti el. paštu

 

Informaciją kaip prisijungti prie sistemos rasite šiame video įraše:

</p></p>https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=bP81NPjcHFQ&feature=emb_logo

  • aukštasis universitetinis išsilavinimas bet kurioje studijų kryptyje (šakoje);
  • ne mažiau kaip 3 metai darbinės patirties švietimo srityje;
  • intermediate (B1) arba aukštesnio lygio anglų kalbos žinios.
  • paskaitos vyksta lietuvių kalba

  • priėmimas į „Švietimo lyderystės“ studijas, dokumentų įkėlimas į sistemą
    2022 03 01 – 2022 06 20;
  • reikalingi dokumentai sukeliami į sistemą: https://my.ism.lt/ ;
  • prieš keliant dokumentus rekomenduojame pažiūrėti video ;
  • motyvaciniai pokalbiai, pagrindinis priėmimas 2022 05 23 – 2022 06 24;
  • priėmimo komisijos posėdis 2022 06 28;
  • priėmimo rezultatais pasidalinsime el. paštu 2022 06 30;
  • apeliacijų priėmimas 2022 07 01 – 2022 07 05;
  • apeliacijų svarstymas ir sprendimų paskelbimas 2022 07 08;
  • sutarčių su studentais pasirašymas 2022 08 16 – 2022 08 31;
  • studijų pradžia 2022 09 09.

  • motyvacinis laiškas;
  • aukščiausios studijų pakopos turimas diplomas (paskutinis studijų diplomas) ir jo priedas;
  • 1 rekomendacija;
  • gyvenimo aprašymas (CV);
  • notaro tvirtintas diplomo ir jo priedėlio vertimas (tik stojantiesiems, kurie įgijo išsilavinimą užsienio mokymo įstaigose);
  • studijų kokybės vertinimo centro pažyma (tik stojantiesiems, kurie įgijo išsilavinimą užsienio mokymo įstaigose);
  • 1 nuotrauka (3×4 cm);
  • paso arba asmens tapatybės kortelės kopija;
  • pavardės keitimo dokumentas (tik tiems, kurių pavardė stojimo metu yra kitokia nei nurodyta asmens dokumentuose);
  • dokumentai sukeliami į sistemą: https://my.ism.lt/ ;
  • prieš keliant dokumentus, rekomenduojame pažiūrėti video.