Strateginis valdymas | ISM
Meniu

Strateginis valdymas

Strateginio valdymo modulyje analizuojamos visos pagrindinės strateginio valdymo dalyko turinį sudarančios sritys: nuo strateginio mąstymo bei strategijos kūrimo iki jos įgyvendinimo. Modulio metu formuojamas platus suvokimas apie organizaciją ir jos aplinką. Strateginiai sprendimai yra priimami ir įgyvendinami siekiant pasinaudoti aplinkoje iškylančiomis galimybėmis, išnaudojant esmines organizacijos kompetencijas bei kuriant konkurencinį pranašumą rinkoje.

Modulio temos

Strategijos pagrindai:

  • strategijos pagrindai;
  • strateginis mąstymas;
  • strategijos procesas, turinys ir kontekstas;
  • konkurencinio pranašumo esmė;
  • verslo ir korporacijos lygmens strategijos.

Strategijos kūrimas:

  • verslo etika ir socialinė atsakomybė strateginiame valdyme;
  • organizacijos tikslų nustatymas;
  • išorinės įmonės aplinkos ir vidinė įmonės veiklos analizė;
  • inovatyvių strategijų generavimas;
  • verslo modelių inovacijos;
  • strateginių alternatyvų pasirinkimas.

 Strategijos įgyvendinimas:

  • strateginių pokyčių inicijavimas ir valdymas;
  • strategijos įgyvendinimo ir valdymo įrankiai;
  • strateginio įgyvendinimo praktika Lietuvoje ir pasaulyje.

Modulis skirtas

Modulis skatina gilų strateginių problemų supratimą ir kūrybišką jų sprendimą. Tai – pamatinės žinios ir aktualumo neprarandantys įgūdžiai. Praktinės ir teorinės žinios vertingos nepriklausomai nuo užimamos pozicijos – tiek pradedantiems karjerą versle, tiek sėkmingų įmonių vadovams.

Baigę modulį

  • Suprasite, kaip sukurti ir įgyvendinti verslo strategiją;
  • Išmoksite žvelgti į organizaciją kaip į bendrą visumą – susijusių veiklų sistemą, tuo pat metu nepamiršdami esminių detalių;
  • Verslą ugdyti ar plėsti leis strateginio valdymo žinios ir įgyti praktiniai įgūdžiai;
  • Konkurencinio pranašumo pasieksite išmokę atrasti, analizuoti ir išnaudoti įmonės privalumus bei galimybes;
  • Pirmaujančių pasaulio įmonių pavyzdžių ir praktikos analizė leis savo situacijoms pritaikyti efektyviausius sprendimus;
  • Išmoksite jungti gautas teorines ir praktines žinias, kurti bei įgyvendinti sėkmingas verslo strategijas.

Modulio vadovas

 Benas Adomavičius 8–erius metus verslo strategijos klausimais konsultuoja, dėsto ir veda mokymus įmonėms bei studentams Lietuvoje, Vokietijoje, Estijoje ir Baltarusijoje. B. Adomavičius yra „Creditinfo Lietuva“ valdybos narys, sertifikuotas verslo procesų valdymo ir veiklos vertinimo ekspertas, „MIT“ ekspertas. Strateginio valdymo asociacijos (SMS) narys. Vadybos ir rinkodaros administravimo bakalaurą baigė Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV), Northeastern University, magistro laipsnį įgijo ISM Vadovų mokykloje ir BI Norwegian Business School verslo mokykloje. Dirbo JAV IT technologijų konsultacinėje įmonėje „Cambridge Computer Services“. 2001–2006 metais dirbo tarptautinių pervežimų įmonės „Transtrado“ Europos skyriaus direktoriumi. Nuo 2006 m. – asocijuotas „EKT“ grupės konsultantas. Be aktyvios profesinės ir dėstymo veiklos B. Adomavičius taip pat vykdo tyrimus strateginio valdymo ir strateginio mąstymo temomis.

 

Studentų atsiliepimai:

"Strateginio valdymo" modulis padėjo labai aiškiai suvokti strategijos kūrimo ir įgyvendinimo procesus, jų reikšmę ir svarbą įmonės gyvenime. Atvėrė akis, kad didžioji dalis verslo aplink mus gyvena ir veikia be jokios strategijos.

Jonas Banys

"Adell Reklama"

Strateginio planavimo vadovas

 

"Strateginio valdymo“ modulį pasirinkau norėdamas susipažinti su laiko patikrintais ilgalaikio veiklos planavimo metodais bei išmokti geriau identifikuoti pagrindinius kriterijus, lemiančius strateginių pasirinkimų sėkmę. Semestro metu koncentruotai pateiktą teorinę informaciją efektyviai papildė įvairiapusiškos diskusijos su bendramoksliais paskaitose bei užmegzti vertingi kontaktai. Ieškantiems verslo ir saviugdos galimybių rekomendavau skirti laiko šiam kursui."

Vytautas Binkauskas

Strateginio planavimo direktorius

Girteka logistics

Modulio tvarkaraštį ir platesnę informaciją rasite ČIA>>