Strategic Management Games – Innovative Teaching Method for Business Education

Leonardo da Vinčio naujovių perkėlimo projektas
"Strategic Management Games – Innovative Teaching Method for Business Education"
No.: 2011-1-PL1-LEO05-19884
Projekto trukmė: 24 mėnesiai. (2012.02-2013.09)
Projekto numeris: 2011-1-PL1-LEO05-19884
Specifinis projekto tikslas - įdiegti virtualius strateginio valdymo žaidimus į konsorciumo vadybos dalykų mokymą, stiprinant lektorių kompetencijas kurti virtualią erdvę ir ją naudoti strateginio valdymo mokymams.
Bendrasis projekto tikslas – patirties dirbant su inovatyviais mokymo metodais, grindžiamais IKT (informacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis), perdavimas, gerinant mokymų strateginio valdymo srityje kokybę.
Projekto uždaviniai:
- Įvertinti realią lektorių kompetenciją naudojant virtualius žaidimus strateginio valdymo mokymuose,
- Parengti 25 lektorius dėstymui, naudojant strateginio valdymo žaidimus,
- Parengti 8 verslo atvejus naudojimui virtualių žaidimų metu,
- Paruošti dėstymo naudojant virtualius žaidimus gaires bei išbandyti parengtus 8 verslo atvejus vadovų mokymuose, naudojant virtualius žaidimus,
- Atsižvelgiant į suteiktą grįžtamąjį ryšį atlikti reikiamas korekcijas 8 virtualiems žaidimams, kurie buvo naudojami vykdytuose bandomuosiuose mokymuose,
- Parengti vadovėlį ir straipsnį apie IKT naudojimą mokymo procese,
- Pristatyti projekto rezultatus dvejose tarptautinėse konferencijose.
Projekto rezultatai:
- Atlikta kompetencijų analizė bei patvirtintos virtualių strateginio valdymo žaidimų tematikos,
- Parengti 8 virtualių žaidimų atvejai strateginiame valdyme Lietuvoje ir Lenkijoje,
- Suformuluotos 8 mokymo gairės parengtiems virtualiems strateginio valdymo žaidimams,
- Peržiūrėti ir patikrinti 8 virtualūs strateginio valdymo žaidimai,
- Patikrintos ir išanalizuotos dėstymo gairės, naudojant virtualius strateginio valdymo žaidimus,
- Surinktas grįžtamasis ryšys apie virtualius strateginio valdymo žaidimus ir dėstymo gaires,
- Publikuotas straipsnis žurnale „Baltic Journal of Management“,
- Parengtas vadovėlis apie virtualius strateginio valdymo žaidimus.
Tikslinės projekto grupės:
- tiesioginė - mokymo specialistų ir lektoriai dirbantys strateginio valdymo srityje.
- netiesioginė tikslinė grupė - vadovai.
Naudos gavėjai : pedagogai ir lektoriai, įmonės, mokymo paslaugų teikėjai bei studentai.
Projekto partneriai:
- Poznan ekonomikos universitetas (Lenkija)
- Wielkopolska prekybos ir pramonės rūmai (Lenkija)
- ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas (Lietuva)
- Karl-Franzens Universitetas Graz (Austrija)
Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai. Šis leidinys [pranešimas] atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.