Socialinio verslo situacijų konkursas ,,Creative Shock“ sugrįžta – šiemet studentai keliasi į virtualią erdvę
2020-10-05

,,Decade of Impact“ – tokiu šūkiu ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentai pasitinka jubiliejinį, jau dešimtą kartą vykstantį projektą ,,Creative Shock“. Nors renginį organizuojantys studentai neslepia, jog pasaulį sukausčiusi pandemija sukėlė sunkumų, komanda žinutę apie didžią socialinio verslo misiją šiemet yra pasiryžusi skleisti dar plačiau.

Renginys, 2019 metais pritraukęs daugiau nei 1800 dalyvių iš net 101 pasaulio šalies, tokios kaip Indija, Jungtinės Amerikos Valstijos, Kanada bei Tailandas, ne kartą buvo nominuotas geriausiu verslumo skatinimo renginiu studentams visoje Lietuvoje. Kasmet vis augantis dalyvių skaičius rodo, jog svarbia socialine misija grįstas verslo modelis tampa vis aktualesnis ir sulaukia vis daugiau dėmesio.

,,Creative Shock yra kur kas daugiau nei standartinis konkursas, – teigia ,,Creative Shock” projekto vadovė Aistė Jaudegytė. – Kiekvienais metais šio projekto komanda stengiasi ne tik suteikti kuo įsimintinesnę patirtį dalyviams, bet ir padėti tiek Lietuvos, tiek užsienio socialiniams verslams spręsti opiausias šiuolaikinės visuomenės problemas.” ISM universiteto studentė A. Jaudegytė sako, kad būtent šio projekto dėka pati suvokė, kad verslas gali turėti ne tik materialinių tikslų, bet ir aukštesnių siekių.  Tad organizuodama šį konkursą tikisi, kad šią socialinio verslo siunčiamą žinutę išgirs ir kiti studentai.

Kasmet projekto organizatoriai į renginį kviečia socialinio verslo atstovus, kurie su studentais dalijasi savo žiniomis, patirtimi, kylančiais iššūkiais bei drauge ieško realių jų sprendimo būdų. Organizatoriai džiaugiasi, kad studentų pasiūlyti sprendimai po ,,Creative Shock“ projekto neretai yra realizuojami bei tampa pagalba įvairiems socialiniams verslams. 

Puikus pavyzdys – prieš keletą metų Lietuvoje įsikūręs blynų restoranas ,,Pirmas Blynas“, kurio įkūrėjas Timas van Wijkas džiaugiasi pernai sukurtais studentų pasiūlymais. Jie dar ir šiandien prisideda prie spartesnės kavinėje dirbančių žmonių su negalia integracijos į visuomenę.

,,Creative Shock“ projekto sėkmės istorijos skamba ir už Atlanto – viena iš 2019 metais nugalėjusios komandos narių šiandien pati sėkmingai dirba socialiniame versle, mažinančiame maisto atliekų kiekį Kanadoje. Tokie pavyzdžiai rodo, jog šis Lietuvos studentų rengiamas tarptautinis konkursas kasmet auga, tobulėja bei įgyja vis didesnę prasmę pasaulyje.

Visgi, norėdami ir toliau skleisti žodį apie socialinį verslą, ISM universiteto studentai šiemet turėjo atsižvelgti į padėtį pasaulyje ir pakeisti tradicinį renginio konceptą.

,,Socialiniai verslininkai visuomet ieško unikalių būdų ir verslo veikimo formų, nes naujoms išeitims reikia naujų sprendimų. Taip ir mes šiais metais, norėdami tęsti savo tradicinį renginį, turėjome rasti naują būdą, kad jis bet kokiomis sąlygomis  įvyktų“, – teigia ,,Creative Shock“ organizatorių komanda.

Dėl pandemijos „Creative Schock“ konkursas šiemet persikėlė į virtualią erdvę, tačiau, pasak konkurso organizatorių, nuotolinio pobūdžio renginiu virtęs projektas tik sustiprėjo ir atvėrė daugiau galimybių norintiems jame dalyvauti. Spręsti realias socialinio verslo strateginio valdymo bei rinkodaros problemas šiemet jaunuoliai galės tiesiogiai iš savo namų – toks organizatorių sprendimas buvo priimtas remiantis saugumo rekomendacijomis.

Didįjį 2000 eurų prizą siekianti laimėti komanda iš viso turės įveikti tris etapus. Septynios geriausiai pirmuose etapuose pasirodžiusios komandos laimės teisę varžytis finaliniame etape. Neatsiejama ,,Creative Shock“ dalis yra ir konkursą vainikuojanti konferencija, kurioje socialinio verslo atstovai iš viso pasaulio dalinsis asmeninėmis patirtimis.

Žinios apie pelno bei socialinių aspektų suderinamumą, praktinės dirbtuvės, seminarai bei neįkainojama tarptautinė patirtis – visa tai ir dar daugiau jubiliejiniame konkurse ,,Creative Shock“. Visi bakalauro ir magistro studentai, neabejingi opioms visuomenės problemoms, yra kviečiami burti komandas ar registruotis individualiai ir prisidėti prie „Decade of Impact“ su studentais iš viso pasaulio kartu.

Projektą organizuoja ISM Studentų atstovybė kartu su ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu.

Daugiau informacijos ir registracijos formą rasite  http://creativeshock.lt/