Vadovaujantis Žemės, esamų pastatų ar kitų nekilnojamųjų daiktų įsigijimo arba nuomos ar teisių į šiuos daiktus įsigijimo tvarkos aprašu (patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. gruodžio 13 d. nutarimu Nr. 1036 „Dėl Žemės, esamų pastatų ar kitų nekilnojamųjų daiktų įsigijimo arba nuomos ar teisių į šiuos daiktus įsigijimo tvarkos aprašo patvirtinimo“), ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas skelbia nekilnojamojo turto (administracinių patalpų) nuomos pirkimą.
Pirkimo pavadinimas: administracinių patalpų nuomos pirkimas.
Pirkimo būdas: skelbiamos derybos.
Perkančioji organizacija: „ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas“, UAB Aušros Vartų g. 7A, Vilnius, juridinio asmens kodas 111963319
Pirkimo objektas ir jo paskirtis: administracinių patalpų nuoma centrinėje Vilniaus dalyje „ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas”, UAB švietimo veiklai vykdyti.
Kontaktiniai asmenys: Teisės ir viešųjų pirkimų vadovė Urtė Šiupšinskaitė, tel. +370 616 37279, el. p. *protected email*.
Susipažinti su pirkimo sąlygomis galima: www.ism.lt.
Pasiūlymų ir siūlomo išnuomoti nekilnojamojo turto dokumentų pateikimo tvarka ir terminas: pasiūlymas, pasirašytas kandidato arba jo įgalioto asmens, turi būti pateiktas elektroniniu paštu *protected email* iki 2020-09-10 12.00 val.
Pagrindinė informacija:
Reikalavimai siūlomoms išnuomoti patalpoms nustatyti pirkimo sąlygose.
Pasiūlymai bus vertinami pagal kainos ar sąnaudų ir kokybės santykį.
Daugiau informacijos ČIA.