Meniu

Strateginė rinkodara ir vertės inovacijos

Rinkodara – viena iš greičiausiai kintančių vadybos funkcijų, todėl Strateginės rinkodaros ir vertės inovacijų modulis suteikia ne tik tvirtus vertės kūrimo pagrindus, tačiau lavina gebėjimą įžvelgti ateities tendencijas bei analizuoti verslo ir vertės kūrimo modelius naujo tipo organizacijose, kuriose prie rinkodaros strategijos įgyvendinimo prisideda kiekvienas darbuotojas.

Modulio temos:

Strateginė rinkodara ir vertės inovacijos

  • Rinkos informacijos kanalų ir sklaidos terpių analizė;
  • Rinkos parametrų ir dinamikos analizė;
  • Įmonės rinkodaros procesų analizė: nuo strateginių tikslų formulavimo iki pardavimų vykdymo.

Rinkodaros strategija

  • Rinkos segmentavimas ir tikslinių segmentų prioritetai;
  • Pasiūlymo pozicionavimas ir vartotojų vertės kūrimo būdai;
  • Tradiciniai verslo modeliai (prekių ar paslaugų keitimas į pinigus) ir verslo modelių inovacijos.

Rinkodaros ir pardavimų valdymo taktika

  • Produktų bei paslaugų portfelio optimizavimas ir valdymas;
  • Kainodara tradiciniuose versluose. Nauji verslo monetizacijos būdai;
  • Fizinių ir informacinių tiekimo kanalų projektavimas ir valdymas;
  • Komunikacija tradiciniuose bei tinklo efektus turinčiuose versluose;
  • Rinkodaros strateginis, taktinis ir operatyvinis planavimas.

Modulis skirtas

Įmonių sėkmę vis dažniau nulemia gebėjimas kurti ir tinkamai iškomunikuoti organizacijos vertę skirtingoms tikslinėms grupėms: vartotojams, klientams, darbuotojams ir kitiems vidaus bei išorės mainų partneriams. Modulis skirtas tiems, kurie nori sužinoti, kaip tikslingai naudoti rinkodaros įrankius ir sėkmingai įgyvendinti strategijas.

Baigę modulį

  • Įgysite kompetencijų, kurios padės rinkodarą įmonėje paversti už rezultatus atsakinga bei atskaitinga funkcija, sužinosite, kaip įdiegti naujus vertės kūrimo būdus;
  • Būsite žingsniu priekyje gebėdami vertinti ir diegti naujus vertės kūrimo būdus bei kiekybiškai įvertinti naujų idėjų potencialą versluose;
  • Laiku įžvelgsite vartotojų bei rinkų tendencijas, numatysite naujai atsirandančius klientų poreikius;
  • Suprasite ir mokėsite perduoti kolegoms vieningus rinkodaros strategijos bei planavimo principus;
  • Lavinsite strateginį matymą, kuris padės spręsti esmines rinkodaros bei pardavimų problemas, nustatyti prioritetus bei efektyviai derinti rinkodaros veiksmus ir įmonės tikslus.

Modulio vadovė

Kristina Maikštėnienė, ISM Vadovų mokyklos Rinkodaros strategijos ir valdymo bei Tarptautinio verslo modulių vadovė, ekspertė-konsultantė. Vadybos magistrė (MBA, rinkodaros ir strategijos specializacija, JAV Northwestern University Kellogg School of Management), ekonomikos magistrė (finansų ekonomikos specializacija, Central European University & University of the State of New York), taikomosios matematikos magistrė (Kauno technologijos universitetas).

K. Maikštėnienė stažavosi Wharton Business School, Harvard Business School, Stanford University, MIT, University of Chicago, Fudan University, Singapore Management University, Copenhagen Business School ir kitose pasaulio verslo mokyklose. Taip pat yra vedusi paskaitas ir skaičiusi pranešimus 15–oje pasaulio šalių. K. Maikštėnienė yra dirbusi kompanijos „Procter&Gamble“ padaliniuose Rygoje ir Varšuvoje, taip pat yra organizacijų Strategic Management Society (SMS), American Marketing Association (AMA), Professional Pricing Society (PPS) ir Academy of International Business (AIB) narė, žurnalo „Baltic Journal of Management“ (Emerald Publishing) redakcinės kolegijos narė. Nuo 1999 metų veda mokymus ir konsultuoja įvairių šalių verslo įmones rinkodaros strategijos ir tarptautinių rinkų plėtros klausimais.

Modulio tvarkaraštį ir platesnę informaciją rasite ČIA>>