Pandemijos akivaizdoje studentai skatina remti smulkiuosius verslus
2020-11-23

Nekyla abejonių, jog apie darbo ar studijų iš namų galimybę dauguma prieš metus nė nebūtų pagalvoję. Visgi, šiandien situacija jau visai kitokia – tenka prisitaikyti prie naujos realybės, norint apsaugoti ne tik aplinkinius, artimuosius, bet ir save. Deja, dirbant nuotoliniu būdu gyvenimas namuose gali pasidaryti niūrus. Ši situacija veikia ne tik pavienius asmenis, bet ir didžiąją dalį verslo sektoriaus. Pandemijos akivaizdoje ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentai skatina nepamiršti pažeidžiamiausių socialinių grupių bei remti ir padėti išsaugoti smulkiuosius verslus. 

Šiemet, kuomet smulkieji verslai išgyvena bene vienus sudėtingiausių metų, ISM Vadybos ir ekonomikos studentai kviečia atsigręžti bei įsiklausyti į tuos, kurie net ir pandemijos metu nelieka abejingi opioms socialinėmis problemoms bei stengiasi jas spręsti verslo pagalba.

Jau lapkričio 29 d. visi norintys Delfi.lt platformoje kviečiami klausytis apie pasaulį keičiantį socialinio verslo modelį, ,,Creative Shock” konkursą vainikuojančioje nemokamoje nuotolinėje konferencijoje ,,Business That Challenges”. Čia įvairiausias socialines problemas sprendžiančio verslo atstovai – nuo skaitmeninių įgūdžių švietimo bendruomenės Lietuvoje iki etiškas darbo vietas kuriančios įmonės Afrikoje – vėl dalinsis savo sėkmės istorijomis.

Dešimtą kartą vykstančia konferencija ,,Business That Challenges” šiemet tikimasi parodyti, jog socialinis verslas gali būti ne tik puiki karjeros galimybė, tačiau ir būdas mesti iššūkį sau. Renginio programos vadovė Dovilė Micevičiūtė teigia, jog konferencijos metu organizatoriai sieks įkvėpti žmones drąsos kartu keisti nusistovėjusias normas.

,,Šiuo renginiu skleidžiame žinią apie vieną veiksmingiausių būdų užtikrinti visuomenės gerovę, tačiau norint tai suprasti, pirma reikia sustoti ir pamatyti, kas vyksta šalia mūsų pačių,“ – teigia D. Micevičiūtė. Ji taip pat priduria, jog, kuomet pasaulį vis dar tebėra sukausčiusi pandemija, studentų organizuojama konferencija įgyja tik dar didesnę vertę. ,,2020-aisiais susiduriame su naujais iššūkiais kiekvieną dieną, tačiau itin svarbu yra nepamiršti socialinių grupių, kurios dabar yra dar lengviau pažeidžiamos. Būtent toks ir yra vienas iš pagrindinių „Creative Shock“ tikslų – didinti socialinio verslo žinomumą ir tuo pačiu pabrėžti socialinių aspektų svarbą.”

Renginyje iš pirmų lūpų bus galima išgirsti patirtis ir patarimus iš keleto verslininkų, kurie konferencijoje nuotoliniu būdu dalyvaus tiesiogiai iš Jungtinės Karalystės bei Italijos. „Creative Shock“ 2019 metų konkurso dalyviai tikina, kad ši konferencija yra puiki proga ne tik išgirsti autentišką informaciją apie vis labiau populiarėjantį socialinio verslo modelį ir jo subtilybes, bet ir pamatyti asmenybes iš verslo pasaulio, kurios savais darbais siekia keisti pasaulį.

Lapkričio pabaigoje vyksiantis renginys palengva primins ir apie artėjančias metų šventes. Renkantis kalėdines dovanas studentai ragina visus galinčius prisidėti prie siekio pasaulį paversti geresne vieta ir kviečia kalėdines dovanas rinktis būtent iš smulkiųjų verslininkų. 


,,Lietuvoje turime ne vieną vietinį verslą, siūlantį puikias paslaugas ar originalius produktus. Labai skatiname šiemet dovanų pasidairyti vietinėje rinkoje. Geras žodis, teigiamas atsiliepimas ar pasidalinimas socialinėse medijose – tai vos keli, itin daug resursų ar pastangų nereikalaujantys, bet labai vertingi, būdai, kuriais galima prisidėti prie smulkiųjų verslų gerovės. Mes tikime, jog šventinis laikotarpis, net ir pandemijos metu, visiems turėtų būti džiaugsmingas”, – teigia konferencijos organizatoriai.

Konferencija vyks lapkričio 29 d., 14.30 val., o ją tiesiogiai bus galima stebėti per Delfi.lt.