Meniu

Neringa Ivanauskienė
Telefonas: 
+370 5 2123960
Trumpas aprašymas (mini CV): 
Dr. Neringa Ivanauskienė yra  ISM Vadybos ir universiteto docentė, ISM Executive School dekanė. Neringa Ivanauskienė turi sukaupusi daugiau nei 15 metų patirtį verslo įmonėse, ilgus metus dirbo vadovaujančiose pareigose tarptautinio farmacijos verslo įmonėse, mažmeninės bankininkystės sektoriuje. Neringa Ivanauskienė yra įgyjusi ir viešojo sektoriaus valdymo patirties, buvo Kauno miesto mero patarėja.
 
Dr. Neringos Ivanauskienės dėstymo ir mokslinių tyrimų sritys yra strateginis valdymas, verslo ir rinkodaros strategija. Neringos Ivanauskienės atliekami moksliniai tyrimai publikuoti tarptautinį pripažinimą pelniusiuose mokslo žurnaluose, pristatyti Bristish Academy of Management, Academy of Marketing Science mokslinėse konferencijose.
 
Tyrimų sritys:
- Rinkodara ir vertės valdymas;
- Verslo strategija.
 
Dėstymo sritys:
- Strateginis valdymas;
- Ekonomikos, verslo ir vadybos pagrindai.

Publikacijos

Ramonienė, L.; Petrulytė; E.; Ivanauskienė, N. (2015). Web Atmospherics effect on intention to purchase: a Case of online apparel stores.

Ramonienė, L., Petrulytė, E., Ivanauskienė, N. (2015) Web Atmospherics effect on intention to purchase: a Case of online apparel stores. Proceedings of the Academy of Marketing Science Annual Conference, 2015. Denver, Colorado, USA. 22 p.

Ivanauskienė, N., Auruškevičienė, V., Ramonienė, L., & Škudienė, V. (2015). The Relationship among E-Marketing Strategy and Success of Internationalization Process of the SMEs in Emerging Economies. 

Ivanauskienė, N., Auruškevičienė, V., Ramonienė, L., & Škudienė, V. (2015). The Relationship among E-Marketing Strategy and Success of Internationalization Process of the SMEs in Emerging Economies. European Journal of Business and Economics. 10(2),  11-15.

Šalčiuvienė, Laura; Auruškevičienė, Vilte; Ivanauskienė, Neringa. Key drivers affecting customer intention to purchase financial services online.

Šalčiuvienė, Laura; Auruškevičienė, Vilte; Ivanauskienė, Neringa. Key drivers affecting customer intention to purchase financial services online. Inžinerinė Ekonomika = Engineering Economics. Kaunas: KTU leidykla, 2014, Nr. 25(2), p. 194-202. Print ISSN: 1392-2785; Online ISSN: 2029-5839. Prieiga per internetą: http://www.inzeko.ktu.lt/index.php/EE/article/view/6427/3623

Škudienė, Vida; Auruškevičienė, Viltė; Ivanauskienė, Neringa; Ramonienė, Lineta. The internationalization and e-marketing adoption of emerging economy SMEs.

Škudienė, Vida; Auruškevičienė, Viltė; Ivanauskienė, Neringa; Ramonienė, Lineta. The internationalization and e-marketing adoption of emerging economy SMEs. International Journal of Liberal Arts and Social Science. 2014, Vol. 2, No. 2, p. 110- 126. ISSN: 2307-924X. Prieiga per internetą: www.ijlass.org

Ivanauskienė, N.; Auruskevičienė, V. The impact of value equity and brand equity on loyalty: an empirical investigation in retail banking.

Ivanauskienė, N.; Auruskevičienė, V. The impact of value equity and brand equity on loyalty: an empirical investigation in retail banking. Organizacijų vadyba, 2013, Nr. 65, p. 21-31. ISSN 1392-1142.

Auruškevičienė, Viltė; Ivanauskienė, Neringa. Bielskienė, M. Consumer perceived corporate ethicality impact on retail chain image: examination from vicarious and personal perspectives.

Auruškevičienė, Viltė; Ivanauskienė, Neringa. Bielskienė, M. Consumer perceived corporate ethicality impact on retail chain image: examination from vicarious and personal perspectives. International Journal of Liberal Arts and Social Science, 2013, Vol. 1, No. 1, p. 1-13. ISSN 2307-924X.

Auruškevičienė, Viltė.; Ivanauskienė, Neringa; Šalčiuvienė, Laura. Perceived value drivers of customer loyalty in an emerging market.

Auruškevičienė, Viltė.; Ivanauskienė, Neringa; Šalčiuvienė, Laura. Perceived value drivers of customer loyalty in an emerging market. Managing to make a difference, British Academy of management BAM conference proceedings, 2013, p. 1- 5. ISBN: 978-0-9549608-6-5.

Ivanauskienė, Neringa.; Šalčiuvienė, Laura; Auruškevičienė, Viltė. Valuation of drivers of perceived customer value in various retail banking segments in an emerging market.

Ivanauskienė, Neringa.; Šalčiuvienė, Laura; Auruškevičienė, Viltė. Valuation of drivers of perceived customer value in various retail banking segments in an emerging market. Managing to make a difference, British Academy of management BAM conference proceedings, 2013, p. 1- 4. ISBN: 978-0-9549608-6-5.

Ivanauskienė, N.; Auruskeviciene, V.; Škudienė, V.; Nedzinskas, S. Customer perceptions of value: case of retail banking.

Ivanauskienė, N.; Auruskeviciene, V.; Škudienė, V.; Nedzinskas, S. Customer perceptions of value: case of retail banking. Organizations and markets in emerging economies. 2012, Vol. 3 No.1 (5), p. 75-88. Prieiga per EBSCO. ISSN 2029-4581.

Ivanauskienė, N., Auruskeviciene, V. (2008). Klientų lojalumo programos: tendencijos mažmeninės bankininkystės rinkoje. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. 3 (12), pp. 116-123. ISSN 1648-9098. [Index Copernicus].

Ivanauskienė, N., Auruskeviciene, V. (2008). Klientų lojalumo programos: tendencijos mažmeninės bankininkystės rinkoje. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. 3 (12), pp. 116-123. ISSN 1648-9098. [Index Copernicus].