Meniu

Kristina Maikštėnienė
Telefonas: 
+370 5 2123960
Trumpas aprašymas (mini CV): 

ISM Executive School Rinkodaros strategijos ir valdymo programų vadovė (nuo 2000 metų) ir Tarptautinio verslo modulio vadovė Vadovų magistrantūroje (nuo 2013 metų), ekspertė-konsultantė. Vadybos magistrė (MBA, rinkodaros ir strategijos specializacija, JAV Northwestern University Kellogg School of Management), ekonomikos magistrė (finansų ekonomikos specializacija, Central European University & University of the State of New York), taikomosios matematikos magistrė (KTU Informatikos f-tas). Stažavosi Wharton Business School, Harvard Business School, Stanford University, MIT, University of Chicago (JAV), Fudan University (Kinija), Singapore Management UniversityCopenhagen Business School ir kitose pasaulio verslo mokyklose. Vedė paskaitas ir skaitė konferencijų pranešimus penkiolikoje pasaulio šalių. Keletą metų dirbo kompanijos „Procter&Gamble“ padaliniuose Rygoje ir Varšuvoje (rinkodara Baltijos šalių ir Baltarusijos rinkose). Strategic Management Society (SMS), American Marketing Association (AMA), Professional Pricing Society (PPS) ir Academy of International Business (AIB) narė, žurnalo „Baltic Journal of Management“ (Emerald Publishing) redakcinės kolegijos narė, Kellogg vadybos mokyklos (Northwestern U.) MBA priėmimo komisijos narė Rytų Europai. Nuo 1999 metų veda mokymus ir konsultuoja įvairių šalių verslo įmones rinkodaros strategijos ir tarptautinių rinkų plėtros klausimais.

 

Mokymų ir konsultacinės veiklos sritys:

- Rinkodaros strategija ir valdymas;

- Tarptautinių rinkų plėtros strategijos;

- Socialinių ir ekonominių tinklų analizė.

 

Publikacijos

Maikštėnienė, K. (2015). Personal Networks Formed in Executive Education Programs: Centrality Measures as Indicators of Participantʹs Further Intentions.

Maikštėnienė, K. (2015). Personal Networks Formed in Executive Education Programs: Centrality Measures as Indicators of Participantʹs Further Intentions. In Proceedings of the International Sunbelt Social Network Conference (by International Network for Social Network Analysis - INSNA), Brighton, UK.

Maikštėnienė, K. Encouraging enquiry - based learning: a ten-sentence case that expand itself.

Maikštėnienė, K. Encouraging enquiry - based learning: a ten-sentence case that expand itself. Innovative business school teaching: Engaging the Millennial Generation (editors: Doyle, E.; Buckley, P.; Carroll, C). New York: Routledge, 2013, p.57-68.

Maikštėnienė, K. Beyond quality signaling: brand alliance effects when a client endorses B2B professional service provider.

Maikštėnienė, K. Beyond quality signaling: brand alliance effects when a client endorses B2B professional service provider. Advances in B-to-B Marketing: ISBM Academic Conference 2012. Chicago: the University of Chicago, August 15-16, 2012, p. 15-16.

Maikštėnienė, K. (2010). The Role of Signaling in Business Professional Service Choice Process.

Maikštėnienė, K. (2010). The Role of Signaling in Business Professional Service Choice Process. ISBM Academic Conference 2010: Advances in Business-to-Business Marketing, Harvard Business School Soldiers Field, Hawes Hall Boston, Massachusetts, USA. p. 31.

Maiksteniene, K. (2010) Student centered teaching-learning. p. 70-82. // Stories told in the classroom.

Maiksteniene, K. (2010) Student centered teaching-learning. p. 70-82. // Stories told in the classroom. How to write and teach with case method / Edited by Petras Barsauskas, Asta Pundziene, Maaja Vadi. Kaunas, Tartu: ISM University of Management and Economics, Tartu University, 122 p. ISBN 978-9955-792-35-2.

Maikštėnienė, K. (2009). Modeling brand alliance effects in professional services.

Maikštėnienė, K. (2009). Modeling brand alliance effects in professional services. Proceedings of World Academy of Science, Engineering and Technology, Vol. 54, p. 126-135. ISSN 2070 3724.

Maikštėnienė K., Auruškevičienė V. (2008) Manufacturer and Retailer Brand Acceptance under Different Levels of Purchase Involvement.

Maikštėnienė K., Auruškevičienė V. (2008) Manufacturer and Retailer Brand Acceptance under Different Levels of Purchase Involvement. Inžinerinė Ekonomika=Engineering economics. Kaunas University of Technology. Kaunas: Technologija. No.1 (55), p. 90-96. ISSN 1392-2785.

Maikštėnienė, K.; Auruškevičienė, V. (2007) Estimating consumer perceived value distances between private label and proprietary brands: the conjoint analysis approach.

Maikštėnienė, K.; Auruškevičienė, V. (2007) Estimating consumer perceived value distances between private label and proprietary brands: the conjoint analysis approach. Socialiniai tyrimai=Social Research. No.10. p. 67-72.ISSN 1392-3110.