Meniu

Tarptautinė rinkodara ir vadyba

​​

Rinkodaros funkcija šiandieninėje organizacijoje yra kurti vertę klientui, komunikuoti ją aiškiai, rinkti informaciją iš klientų apie jiems teikiamą vertę ir to pasėkoje didinti visos organizacijos vertę. Rinkodara yra viena iš esminių sričių organizacijoje, padedanti gauti taip reikalingą informaciją apie klientų rinkas ir kurianti integruotą organizacijos veidą skirtingoms suinteresuotoms šalims visame pasaulyje. Tarptautinės rinkodaros ir vadybos studijų programa – unikali, gili bei intensyvi akademinė programa, leidžianti Jums susipažinti su tarptautine verslo ir mokslo aplinka ir taip optimaliai pasiruošti karjerai globalioje rinkoje. Visas temas programoje pristato patyręs tarptautinių dėstytojų kolektyvas, padedantis Jums pagerinti savo kritiško ir kūrybinio mąstymo įgūdžius, bei įgalinantis Jus sėkmingai valdyti rinkodaros veiklą globaliame pasaulyje. Vienas iš programos išskirtinimų – vienintelis Lietuvoje dėstomas ir pilnai Harvardo universiteto turiniu paremtas kursas, skirtas konkurencingumo analizei.  Kurso metu yra analizuojamos konkurencingumo sėkmės istorijos, jas lemiantys veiksniai, konkurencingumo išskirtinumas ir kiti svarbūs jį veikiantys faktoriai. 

Programos tikslas - suteikti Jums žinias, įgūdžius ir inovatyvų požiūrį apie tarptautinę rinkodaros vadybą. Didelį dėmesį skiriame strateginiam planavimui, efektyviam rinkodaros išteklių panaudojimui, strateginiam prognozavimui ir pozicionavimui rinkoje. Be to, supažindiname Jus su efektyviomis rinkodaros komunikacijos priemonėmis, vartotojų poreikių patenkinimu sudėtingoje tarptautinio verslo aplinkoje, bei Europos ir kitų šalių tarptautinių kompanijų patirtimi rinkodaros valdymo srityje. Programoje ypatingas dėmesys skiriamas išsamiai rinkodaros vadybos strategijų analizei ir jų integracijai organizacijoje.

Tarptautinė rinkodaros ir vadybos programa yra pastatyta ant trijų pamatinių temų – rinkodara, jos atsiperkamumo analizė ir analitiniai tyrimai, padedantys per rinkodarą kurti didesnę vertę įmonei. Bendras požiūris į rinkodaros vadybą yra analitinis, leidžiantis įgyti neįkainojamą išskirtinumą rinkoje – žinias ir įgūdžius, reikalingus priimti teisingus rinkodaros vadybos sprendimus tarptautinėje aplinkoje. Pasirinkę šią studijų programą susipažinsite su šiuolaikinėmis teorinėmis tarptautinės rinkodaros ir vadybos perspektyvomis bei praktika. 

DVIGUBO DIPLOMO PROGRAMA

Studijuojant Tarptautinės rinkodaros ir vadybos studijų programoje - suteikiama galimybė su dvigubo diplomo programa išvykti studijuoti į šiuos universitetus:




Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos direktorė
Doc. Dr. Lineta Ramonienė
El.paštas: lineta.ramoniene@ism.lt