Meniu

Maik Huettinger
Trumpas aprašymas (mini CV): 
Dr. Maik Huettinger dirba ISM Vadybos ir ekonomikos universitete docento pareigose nuo 2008 m. Maik yra kilęs iš Vokietijos ir paskutiniuosius dešimt metų gyvena Centrinėje ir Rytų Europoje. Jis įgijo magistro laipsnį Rėgensburgo universitete (University of Regensburg), ekonomikos mokslų daktaro laipsnį – Jogailos universitete (Jagiellonian University) Krokuvoje. Savo daktaro disertacijoje jis analizavo bendrovių kultūros determinantus naudodamas oro linijų industrijos pavyzdį.
 
Maik Huettinger dėsto eilę dalykų: Social Responsibility & Ethics in Global Business, Corporate Responsibility, History of Economic Theories, Principles of Economics, Global Economics. Maik taip pat dėsto įvairiuose universitetuose Europoje ir Amerikoje. Be to, jis yra dirbęs kompanijoje Deutsche Lufthansa AG, Europos Taryboje ir Europos Parlamente.
 
Dr. Maik Huettinger mokslinės tyrimų sritys apima critical thinking in economics, post-autistic economics, international economics ir the impact of the Industry 4.0 on the economy. Taip pat jis domisi oro linijų pramonės šaka. Jo publikacija apie Lietuvos ir Latvijos nacionalines kultūros vertybes (Hofstede) buvo įtraukta į ranka parenkamą turinį Emerald skaitinių sąraše.
 
Dr. Maik Huettinger daug kartų gavo ISM Metų dėstytojo apdovanojimą.
 
TYRIMŲ SRITYS
Critical Thinking in Economics
International Economics & Trade
Industrial Revolution 4.0
Post-Autistic Economics
 
DĖSTYMO SRITYS
Global Economics
History of Economic Thought
Introduction to Economics (Micro and Macroeconomics)
Ethics & Economics
Corporate Social Responsibility 
 

Publikacijos

Stavytskyy, A.,Giedraitis, V.R., Sakalauskas, D., & Huettinger, M. (2016). Economic crises and emission of pollutants: a historical review of select economies amid two economic recessions.

Stavytskyy, A.,Giedraitis, V.R., Sakalauskas, D., & Huettinger, M. (2016). Economic crises and emission of pollutants: a historical review of select economies amid two economic recessions. Ekonomika, 95(1), 7–21.  

Šarapovas, T., Huettinger, M., & Ričkus, D. (2016). The Impact of Market-Related Factors on the Choice of Foreign Market Entry Mode By Service Firms.

Šarapovas, T., Huettinger, M., & Ričkus, D. (2016). The Impact of Market-Related Factors on the Choice of Foreign Market Entry Mode By Service Firms. Organization and Markets in Emerging Economies, 1(13),1-19.

Zirgulis, A., Petručionis, L., & Huettinger, M. (2016). The impact of oil refinery market power on retail fuel prices in the European Union.

Zirgulis, A., Petručionis, L., & Huettinger, M. (2016). The impact of oil refinery market power on retail fuel prices in the European Union. Ekonomika, 95(3), 37-51.

Zirgulis, A., & Huettinger, M. (2015). The Evolution and Classification of the Theory of Capital Tax Competition. 

Zirgulis, A., & Huettinger, M. (2015). The Evolution and Classification of the Theory of Capital Tax Competition. Ekonomika ir Vadyba: Aktualijos ir Perspektyvos, 35(3), 6-15.

Huettinger, Maik. What determines the business activities in the airline industry? A theoretical framework.

Huettinger, Maik. What determines the business activities in the airline industry? A theoretical framework. Baltic Journal of Management, 2014,Vol. 9, Issue 1, p. 71-90. ISSN 1746-5265 (Emerald). Available from Emerald: http://www.emeraldinsight.com/journals.htm?articleid=17102409

Huettinger, Maik; Zirgulis, Aras. Relative capitalist systems and fairness in the Baltics: the case of Lithuania.

Huettinger, Maik; Zirgulis, Aras. Relative capitalist systems and fairness in the Baltics: the case of Lithuania. Ekonomika, 2013, Vol. 92 (4), p. 82-99. ISSN 1392-1258. Available from: http://www.vu.lt/leidyba//dokumentai/zurnalai/EKONOMIKA/Ekonomika%202013...

Huettinger, M., Zirgulis, A. (2011). The Impact of the Cash for Clunkers Program on Customer Loyalty – A Sustainable Economic Approach?

Huettinger, M., Zirgulis, A. (2011). The Impact of the Cash for Clunkers Program on Customer Loyalty – A Sustainable Economic Approach? Proceedings of the international scientific conference “Customer as Change Driving Force”, Vilnius, October 14-16, 2011, p. 1-12. ISSN 2029-5448.

Huettinger, M.; Giedraitis, V. (2010) Ryanization – How one European Airline exemplifies the McDonaldization model.

Huettinger, M.; Giedraitis, V. (2010) Ryanization – How one European Airline exemplifies the McDonaldization model. Ekonomika, Nr.89, p. 123-132. ISSN 1392-1258.