Meniu

Dovilė Barauskaitė
Trumpas aprašymas (mini CV): 

IV kursas, Socialinių mokslų srities Vadybos krypties doktorantūros studijos.

Dovilė Barauskaitė yra tyrėja bei doktorantė Vadybos katedroje, ISM universitete. Doktorantė įgijo rinkodaros magistro laipsnį Vilniaus universitete (Cum Laude). Prieš doktorantūros studijas Dovilė penkerius metus dirbo rinkodaros ir rinkos tyrimų srityse.

Doktorantės tyrimų sritis apima vartotojų elgseną ir psichologiją. Dovilė tiria skirtingų psichologinių veiksnių įtaką vartotojų motyvacijai ir elgsenai, kompensacinį vartojimą bei su sveikata susijusią vartotojų elgseną ir sprendimų priėmimą. Jos tyrimai taip pat analizuoja, kaip geriausiai galima pritaikyti rinkodaros priemones siekiant paskatinti sveikesnius su maistu bei sveika gyvensena susijusius sprendimus. Kitos domėjimosi sritys apima tyrimų metodologiją.

Dovilė stažavosi Norvegijoje (BI Norwegian Business School), Belgijoje (EIASM), Olandijoje (Groningeno Universitetas), Japonijoje (Tokijo universitetas). Savo mokslinių tyrimų rezultatus pristatė pagrindinėse tarptautinėse konferencijose, tokiose kaip Association for Consumer Research Conference, Society for Consumer Psychology Conference, European Marketing Association Conference.

Jai buvo skirta stipendija už akademinius pasiekimus (2018, Lietuvos Mokslų Taryba) bei ACR doktorantų stipendija (2017, Association for Consumer Research).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Publikacijos

Barauskaite, D., Gineikiene, J., Fennis, M.B., Auruskeviciene, V., Yamaguchi, M., Kondo, N. (2018). Eating Healthy to Impress

Barauskaite, D., Gineikiene, J., Fennis, M.B., Auruskeviciene, V., Yamaguchi, M., Kondo, N. (2018). Eating Healthy to Impress: How Conspicuous Consumption, Perceived Self-control Motivation, and Descriptive Normative Influence Determine Functional Food Choices. Appetite, 131, 1, 59-67.

Barauskaitė, D., Gineikiene, J., Fennis, B.M. (2018). The Power of the Past: Consumer Nostalgia as a Coping Resource.

Barauskaitė, D., Gineikiene, J., Fennis, B.M. (2018). The Power of the Past: Consumer Nostalgia as a Coping Resource. In A. Gershoff, R. Kozinets, & T. White (Eds.). Advances in Consumer Research, 46. (Dallas, USA)

 

Fennis, M.B., Gineikiene, J., Barauskaitė, D., van Koningsbruggen, M.G. (2018). Trapped in the Rabbit Hole: Life History Strategies Modulate the Impact of Mild Stress on Hedonic Consumption.

Fennis, M.B., Gineikiene, J., Barauskaitė, D., van Koningsbruggen, M.G. (2018). Trapped in the Rabbit Hole: Life History Strategies Modulate the Impact of Mild Stress on Hedonic Consumption. In A. Gershoff, R. Kozinets, & T. White (Eds.). Advances in Consumer Research, 46. (Dallas, USA)

Barauskaitė-Kazlauskė, D., & Gineikienė, J. (2017). Nostalgia may not work for everyone: the case of innovative consumers.

Barauskaitė-Kazlauskė, D., & Gineikienė, J. (2017). Nostalgia may not work for everyone: the case of innovative consumers. Organizations and Markets in Emerging Economies, 8(1(15)), 33-43.

Barauskaite, D., Gineikiene J. (2017). Do You Feel Younger Enough To Choose Nostalgic Products? Exploring the Role of Age Identity in Nostalgic Consumption Experience.

Barauskaite, D., Gineikiene J. (2017). Do You Feel Younger Enough To Choose Nostalgic Products? Exploring the Role of Age Identity in Nostalgic Consumption Experience. Baltic Journal of Management, 12, 3. (2016 Impact Factor: 0.761).

Barauskaite, D., Gineikiene, J., and Fennis, B.M. (2017). Saved by the Past? Activated Disease Threat Promotes Consumer Preferences for Nostalgic Products.

Barauskaite, D., Gineikiene, J., and Fennis, B.M. (2017). Saved by the Past? Activated Disease Threat Promotes Consumer Preferences for Nostalgic Products. In A. Gneezy, V. Griskevicius, & P. Williams (Eds.). Advances in Consumer Research, 45.

Barauskaite, D., Gineikiene, J., Fennis, M.B., Auruskeviciene, V., Kondo, N. (2018). Eating Healthy to Impress: How Conspicuous Consumption, Self-control, and Normative Influence Determine Functional Food Choices.

Barauskaite, D., Gineikiene, J., Fennis, M.B., Auruskeviciene, V., Kondo, N. (2018). Eating Healthy to Impress: How Conspicuous Consumption, Self-control, and Normative Influence Determine Functional Food Choices. EMAC 47th Annual Conference, United Kingdom.