Meniu

Indrė Brazauskaitė
Trumpas aprašymas (mini CV): 
VI kursas, Socialinių mokslų srities Vadybos krypties doktorantūros studijos.
 
Indrės tyrimų sritis – vertės kūrimo procesai privačiam prekės ženklui (angl. private label) besivystančiose rinkose. Vertės kūrimo procesai tiriami per vertės-kainos-kaštų modelį,  jungiant kompanijos ir vartotojo perspektyvas vaistinių rinkoje Baltijos šalyse.
Indrė dirba viename didžiausių vaistinių tinklų Baltijos šalyse, yra atsakinga už privataus prekės ženklo vystymą bei maisto papildų segmentą vaistinėse.
Ji yra baigusi visuomenės sveikatos bakalauro studijas ir sveikatos vadybos magistrantūros studijas, taip pat įgijusi verslo administravimo magistrą.

Publikacijos

Brazauskaitė, I., & Auruškevičienė, V. (2017). Moderating role of environmental settings in relationship between product innovativeness and its performance during the launch.

Brazauskaitė, I., & Auruškevičienė, V. (2017). Moderating role of environmental settings in relationship between product innovativeness and its performance during the launch. Journal of Economics and Business, 31, 44-54.

Brazauskaite I., Auruškevičienė, V., & Gerbutavičienė R. (2014) Private Label Management in Retail: the Concept, Consumer Profiling and Competition with National Brands. Systematic Review of Main Findings

Brazauskaite I., Auruškevičienė, V., & Gerbutavičienė R. (2014) Private Label Management in Retail: the Concept, Consumer Profiling and Competition with National Brands. Systematic Review of Main Findings. Organizacijų vadyba, sisteminiai tyrimai, 71, p. 53-64,