Organizacijos strategijos atnaujinimas pasitelkiant kūrybiškumą
Pokyčių įgyvendinimas prasideda nuo platesnio, kitokio, netradicinio, nestandartinio požiūrio į problemą. Mokymų programa padės įvertinti įmonės strategiją per kūrybiškumo prizmę, besimokantieji bus skatinami į įmonės konkurencinį pranašumą pažvelgti iš šono ir naudojant naujausius design thinking metodus atnaujinti savo įmonės strategiją. Mokymų metu į įmonės stiprybes ir galimybes bus skatinama pažvelgti per novatoriaus prizmę bei susidaryti planą, kaip jas išnaudoti organizacijos augimui.
KAM SKIRTA PROGRAMA?
Aukščiausios grandies vadovams, nuolat mąstantiems, kaip atnaujinti organizacijos strategiją, kaip išgryninti konkurencinį pranašumą ir/arba jį atnaujinti.
PROGRAMOS VERTĖ JUMS:
PROGRAMOS VERTĖ JŪSŲ ORGANIZACIJAI:
LEKTORĖS:
Eglė Songailienė
LCC Tarptautinio universiteto Inovacijų laboratorijos įkūrėja ir direktorė, lektorė, konsultantė, verslumą skatinančių renginių ciklo „Mazgas” viena iš sumanytojų, „Klaipėda ID“ marketingo vadovė.
Doc. dr. Lineta Ramonienė
ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos magistrantūros programos direktorė, ISM mokymų programų verslui ir lyderiams vadovė. Ji specializuojasi strateginio valdymo, rinkodaros ir pokyčių valdymo srityse bei daugiau nei penkiolika metų dėsto, kuria ir plėtoja verslo programas. Lineta taip pat aktyviai konsultuoja įmones strateginio valdymo ir rinkodaros srityse. Šiuo metu ji yra Amerikos rinkodaros asociacijos (angl. American Marketing Association, AMA) narė. Pastaraisiais metais stažavosi IESE verslo mokykloje Ispanijoje (angl. IESE Business School), Čikagos universiteto Booth mokykloje Amerikoje (angl. University of Chicago Booth School), Pietų Floridos universitete JAV (angl. University of South Florida), Leauven universitete Belgijoje (angl. University of Leuven) ir Twente universitete Nyderlanduose (angl. University of Twente).
Dėstytojos įžvalgas skaitykite straipsniuose „Produkto sėkmę gali lemti ir pakuotės kampų aštrumas bei spalva„,
„Verslo pastangas tapti socialiai atsakingam žlugdo netinkama rinkodara„,
„L. Ramonienė. Rinkai reikia naujos kartos konsultantų„,
„Kas lemia lietuviškų prekės ženklų populiarumą?„,
„Atskleidė, kas laukia rinkodaros profesionalų netolimoje ateityje„.