Asmeninio įvaizdžio stiprinimas
Asmeninis prekės ženklas – neatsiejama kiekvieno vadovo dalis. Sėkmingas jo vystymas prasideda tikslų išsigryninimu ir savianalize, siekiamo pozicionavimo nusistatymu. Kiek vėliau pradedama galvoti apie turinį, konkrečius kanalus, komunikaciją ir kitus profesiniams tikslams pasiekti reikalingus elementus. Šie mokymai padės išsigryninti visus šiuos prekės ženklo kūrimo ir vystymo komponentus bei susidaryti jų įgyvendinimo planą.
KAM SKIRTA?
Aukščiausios ir vidurinės grandies vadovams, startuolių, smulkių ir vidutinių organizacijų vadovams.
PROGRAMOS VERTĖ JUMS:
PROGRAMOS VERTĖ JŪSŲ ORGANIZACIJAI:
LEKTORĖ:
Dr. Dominyka Venciūtė ISM universiteto Verslo vadybos ir rinkodaros programos direktorė, dėstytoja, asmeninio prekės ženklo ir rinkodaros konsultacijų projekto „Persona Cognita“ įkūrėja.
Programoje numatyti svečiai – savo asmeninį prekės ženklą vystantys vadovai.
Dėstytoja apie asmeninį prekės ženklą spaudoje: „Asmeninio prekės ženklo DNR„, „Stiprus asmeninis prekės ženklas: 12 turinio kūrimo patarimų„, „Asmens prekės ženklas: geresnio supratimo link„.