ISM parengė naują bakalauro programą Skaitmeninis verslas ir inovacijos
2021-03-18


Turime Jums naujieną! Parengėme naują bakalauro programą Skaitmeninis verslas ir inovacijos.* Ši programa laužo visas tradicinio mokymosi taisykles, tad ji skirta tokiems pat – taisyklių laužytojams, nebijantiems nežinomybės ir neapibrėžtumo, orientuotiems į ateitį ir ieškantiems visiškai kitokios studijų programos.

Programa sukurta drauge su Milda Mitkute, milijardinio Lietuvos startuolio „Vinted“ bendraįkūrėja, milžiniškos sėkmės sulaukusia organizacija „Tesonet“ bei startuolių akseleratoriais „70 Ventures” ir „StartupWiseGuys”. Ši studijų programa pat pat paremta La Salle Ramon Llull universiteto (Barselona), Singularity bei Santa Clara (Kalifornija) patirtimi. Todėl ją pasirinkusieji gali būti užtikrinti, kad studijuos modernią, naujos kartos, šiandienos poreikius atliepiančią programą.

„Naujoji karta yra technologiškai išprususi, drąsiai jaučiasi skaitmeniniame pasaulyje ir turi aiškų supratimą, kaip turi atrodyti ateities verslas. Šiuolaikiniams darbdaviams taip pat rūpi ne tik tai, kokias technologijas jų darbuotojai išmano, bet kaip jas moka pritaikyti, kaip jomis naudojasi kurdami produktus, burdami komandas, keisdami organizacijas.

Matydami šį pokytį ir poreikį, drauge su tarptautinės sėkmės sulaukusiomis įmonėmis „Vinted“ , „Tesonet“ bei startuolių akseleratoriais „70 Ventures” ir „StartupWiseGuys” sukūrėme naujos kartos bakalauro studijų programą „Skaitmeninis verslas ir inovacijos“. Tai – studijų programa kūrybingiems, smalsiems ir veržliems jaunuoliams, kurie nori kurti inovatyvius verslus, startuolius, svajoja dirbti sėkmingose technologijų įmonėse“, – pasakoja D. Misiūnas.

Mokymosi procesas čia bus visiškai kitoks, paremtas praktika ir eksperimentavimu. Vietoje tradicinės praktikos studentų lauks šešėliavimo patirtis. Vietoje baigiamojo darbo – verslo idėjos pristatymas verslo atstovams. Vietoje vieno lektoriaus – dėstytojai praktikai, mentoriai ir startuolių įkūrėjai.

Ši programa – versliems, kūrybingiems ir idėjų kupiniems jaunuoliams. Studijos suteiks laisvę kurti, bandyti ir vystyti savo idėjas. Baigusieji šią programą galės įkurti savo startuolį arba tvirtai žengs karjeros laiptais šiuolaikinėse technologijų įmonėse.

Programa sukurta nebijantiems eksperimentuoti ir laužyti taisyklių, į ją vykdoma speciali atranka. Jeigu įdomu, registruokitės į konsultaciją.

Žinios per eksperimentus ir praktiką

Naujoji programa paremta „learning by doing“ principu – studentai mokysis verslo projektų ir simuliacijų metu, tad gautas žinias iškart pritaikys praktiškai.

Studentai kurs verslo modelius, planus ir rinkodaros strategijas. Jie išmoks naudotis pažangiomis technologijomis, gilinsis į tvaraus verslo kūrimo paslaptis, gaus dizaino mąstymo (angl. Design Thinking) pagrindus, mokysis komandinio darbo ir projektų valdymo subtilybių. Studentai generuos verslo idėjas ir kurs jų prototipus. Jie išbandys savo jėgas įvairiose verslo rolėse, išmoks kritiškai vertinti įvairius verslo sprendimus, o svarbiausia – atras savo stipriąsias puses ir įgūdžius, kuriuos galės pritaikyti darbo rinkoje nuo pirmos dienos.

Trijų metų studijų ašis – verslo projekto vystymas. Šis projektas prasidės nuo pirmosios mokslo savaitės ir padės studentams pereiti visus verslo vystymo etapus nuo verslo idėjos paieškos iki verslo plano sukūrimo ir įgyvendinimo.

Studentai taip pat atliks intensyvią profesinę praktiką „šešėliavimo“ formatu. Vietoj tradicinės praktikos viename padalinyje, kai studentui pateikiamos siaurai specializuotos užduotys, studentai praleis 6 savaites šešėliuodami konkrečius įmonės darbuotojus įvairiose rolėse ir taip susipažins su darbo organizavimu, rolėmis, turės galimybę jas „pasimatuoti“.

Studentai turės mentorius visos programos metu. Verslo bendruomenės atstovai dalyvaus studentų verslo projektų pristatymuose.

Naujai kartai – nauji mokymo metodai

Programos studentai gaus ne tik reikalingas žinias ir įgūdžius, tačiau ir modernų jų perteikimo požiūrį. Ši studijų programa yra naujos kartos, paremta „flip classroom” (liet. apverstos klasės) metodu, kai studentai mokosi ir įgyja patyrimą tęstiniame verslo projekte, o klasėje kartu su dėstytoju įtvirtina savo žinias ir ieško atsakymų į tęstinio verslo projekto metu iškilusius klausimus.

Klasėje taikomos problemų sprendimu grįstos mokymosi metodikos („problem solving“), kaip pvz, diskusijos po verslo modelių ar video medžiagos pristatymų, bendrų sprendimų paieška, eksperimentavimas, refleksija ir grįžtamasis ryšys iš studentų ir verslo atstovų.

Kūrybiškumo ir inovatyvaus mąstymo ugdymui programa taikys dizaino mąstymo metodus („Design thinking”), ir interaktyvias vizualaus bendradarbiavimo įrankius.

*Programa parengta ir pateikta vertinti Studijų kokybės vertinimo centrui. Numatoma studijų pradžia 2021 09 01.

Norėtum apie naująją ISM Skaitmeninio verslo ir inovacijų programą sužinoti daugiau? Užsiregistruok į studijų konsultaciją.