Magistrantūros programa

Tarptautinė rinkodara ir vadyba

Tapk rinkodaros ekspertu! Tau dėstys akademikai-praktikai iš viso pasaulio. Išmoksi parengti rinkodaros strategiją nuo rinkos analizės bei pozicionavimo, iki efektyvaus rinkodaros plano. Tai geriausiai vertinama rinkodaros krypties studijų programa Lietuvoje tarp magistrantūros ir bakalauro studijų programų (SKVC, 2021 m.).

Registruotis konsultacijai
Roman Lobas, ISM tarptautines rinkodaros magistras.
ISM suteikė galimybę mokytis, keliauti ir tyrinėti savo karjeros galimybes, būnant palaikančios ir įkvepiančios bendruomenės aplinkoje.
Roman Lobas
„Deel“ verslo kanalų vadovas Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos regionui (EMEA)

Pasiruošk studijoms iš anksto!

Rezervuok studijų vietą.
Iki išankstinio priėmimo pabaigos liko
Magistrantūros programa

Susipažink su studijų programa iš arčiau

Praktinių studijų metodas ISM universitete Zsofia padėjo išsiugdyti esminius projektų valdymo, turinio kūrimo vartotojams, strateginių trumpų rengimo ir kitus įgūdžius.
Anglų kalba
1,5 metų + 6 mėn. magistro darbas
Vidutiniškai tris kartus per savaitę darbo dienomis 18:00 – 21:15 val.
Verslo vadybos magistras
120 ECTS
ISM Tarptautinės rinkodaros ir vadybos magistrantūros absolventės atsiliepimas
02:04
Trumpai

Programos išskirtinumai

ISM web magistro programų icons.
Fokusas į rinkodarą
Fokusas į lyderystę rinkodaros srityje, vartotojo elgsenos supratimą, rinkodaros tyrimus ir vertės analizę bei stiprių prekių ženklų kūrimą.
ISM web magistro programų icons.
Analitinis požiūris į rinkodarą ir pardavimus
Išmoksi analitiškai vertinti įvairias marketingo ir pardavimų situacijas
ISM web magistro programų icons.
Sukurta kartu su BI Norwegian Business School
Programa sukurta kartu su BI Norwegian Business School – 2-ąja pagal dydį verslo mokykla Europoje, turinčią „Triple Crown“ akreditaciją.
ISM web magistro programų icons.
Naujausi metodai ir priemonės
Taikomi naujausi neurorinkodaros ir skaitmeninės rinkodaros metodai ir priemonės.
Dominyka Venciūtė
ISM Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos direktorė
Ši programa įgalins jus ta pačia kalba bendrauti su geriausiais rinkodaros profesionalais visame pasaulyje, jūsų ambicijas pavers realybe ir suteiks jūsų atkaklumui prasmės. Programa apima platų spektrą – nuo vartotojų elgsenos suvokimo iki jos matavimo įsisavinimo ir šių įžvalgų panaudojimo kuriant naujus produktus ir efektyvias rinkodaros kampanijas. Studijuodami Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programoje būsite industrijos priekyje.
Dominyka Venciute, ISM Verslo vadybos ir rinkodaros programos vadovė.
#SignatureCourses
Integruota rinkodaros komunikacija
Dr. Dominyka Venciūtė ir Dokt. Raminta Rimkienė
Integruotos rinkodaros komunikacijos kursas moko strategiškai jungti visus rinkodaros kampanijos elementus į galingą ir vieningą žinutę bei pasiekti didžiausią poveikį.
Dr. Dominyka Venciūtė ir Dokt. Raminta Rimkienė, ISM tarptautine rinkodara, magistras
Rinkodara socialinėje erdvėje
Assoc.prof. Vatroslav Skare
Kursas gilina studentų rinkodaros žinias, jo metu narstomos skaitmeninės ir socialinės medijos strategijos iš prekės ženklo perspektyvos. Įgyjami įgūdžiai valdyti skaitmeninį turinį, didinti socialinių medijų įtaką, naudotis native ads ir virusine rinkodara. Mokoma prekės ženklų galios perkėlimo vartotojams ir veiksmingo auditorijos įtraukimo. Analizuojama, kaip socialinės medijos dera su kitais skaitmeninės rinkodaros būdais. Kurso tikslas – suteikti jums praktinių įgūdžių sėkmingai veikti šiuolaikinės rinkodaros aplinkoje.
Vatroslav Skare, ISM tarptautine rinkodara, magistras
Paslaugų rinkodara
Dr. Ricardo Fontes Correia
Paslaugų rinkodara moko suprasti, kaip įmonės teikia paslaugas, pavyzdžiui, bankininkystės, sveikatos priežiūros ar aptarnavimo jūsų mėgstamoje kavinėje. Įdomu tai, kad paslaugų teikimas skiriasi nuo produktų pardavimo. Šio kurso metu sužinosite, kaip megzti tvirtus ryšius su klientais ar ištaisyti kylančius nemalonumus ir kaip tokiais įgūdžiais naudotis bet kur pasaulyje. Tai praktinis kursas, kuriame dirbsite su realiais verslo atvejais ir diskutuosite. Įgysite įrankius, padėsiančius sėkmingai įvaldyti paslaugų rinkodarą.
Ricardo Correia, ISM Verslo vadybos ir rinkodaros bakalauras.
Dominyka Venciute, ISM Verslo vadybos ir rinkodaros programos vadovė.Dr. Dominyka Venciūtė ir Dokt. Raminta Rimkienė, ISM tarptautine rinkodara, magistrasVatroslav Skare, ISM tarptautine rinkodara, magistrasRicardo Correia, ISM Verslo vadybos ir rinkodaros bakalauras.
Tavo studijos

Programos struktūra

Semestrai
1
2
3
4

Ką išmoksiu?

Sužinosi, kaip parduodamos paslaugos, akcentuojant esminį skirtumą tarp paslaugų ir gaminių rinkodaros.
Sužinosi, kad korporacijos yra atsakingos už visas suinteresuotąsias šalis, o ne tik už akcijų vertės didinimą. Todėl įmonės socialinės atsakomybės (ĮSA) ir darnaus vystymosi veiksniai bus aptariami tarptautiniame ir tarpkultūriniame kontekste.
Susipažinsi su įvairiais rinkodaros tyrimų metodais ir praktikomis, taip pat sužinosi apie šios srities tendencijas kaip neurorinkodaros tyrimus ir dirbtinio intelekto naudojimą tyrimuose.
Sužinosi, kaip integruotos rinkodaros komunikacijos dera bendrame rinkodaros kontekste ir rinkodaros strategija, taip pat suprasite, kaip komunikacijos procesas dera su vartotojų elgsena ir kaip ją veikia. Didelis dėmesys bus skiriamas vartotojų sprendimų priėmimo procesui.

Ką išmoksiu?

Gilinsies į pasaulio vartotojų mąstyseną, išmoksi suprasti pagrindines vartotojų elgsenos tendencijas ir aptarsi vartotojų elgsenos ypatumus tarptautiniame kontekste.
Įgysi reikiamų žinių ir įgūdžių, padėsiančių sukurti stiprius prekių ženklus, sėkmingai juos pozicionuoti ir įgyti konkurencinį pranašumą pasaulinėje rinkoje. Daug dėmesio bus skiriama praktinei prekių ženklų analizės, vertinimo ir valdymo veiklai.
Sužinosi, kaip įvertinti ir valdyti klientui kuriamą vertę, leidžiančią padidinti pelningą verslo augimą, ir kaip pasiekti aukštesnį įmonės atsakomybės už klientui kuriamą vertę lygį.
Susipažinsi su moderniomis finansų valdymo programomis, leidžiančiomis maksimaliai padidinti įmonės vertę. Nagrinėjamos temos: vertinimas, investavimo metodai, pinigų srautų vertinimas ir įvairūs rizikos valdymo aspektai.

Ką išmoksiu?

Studijuosi skaitmeninės rinkodaros ir socialinės žiniasklaidos reiškinius. Didžiausias dėmesys bus skiriamas temoms, kurios yra itin svarbios siekiant išnaudoti socialinės žiniasklaidos poveikį, pavyzdžiui: turinio valdymas, dalyvavimas socialinėje žiniasklaidoje, rinkodara mobiliaisiais įrenginiais, ar plačioji rinkodara.
Įvertinsi esamo verslo modelio naujoviškumą ir nuoseklumą, sukursite naują įmonės verslo modelį ir pritaikysite portfelio logiką kelių įmonės naujovių projektų ištekliams paskirstyti.
Analizuosi išsivysčiusias ir besivystančias ekonomikas; nagrinėsi konkurencingumą įvairiais lygmenimis, t. y. valstybių, subnacionalinių vienetų, tokių kaip valstijos ar provincijos, konkrečių grupių ir kaimyninių šalių lygmeniu. Visa tai atliksi studijuodami konkurencingumo mikroekonomikos kursą, kuris yra išskirtinis magistrantūros studijų kursas, parengtas bendradarbiaujant su prof. M. Porteriu ir jo kolegomis iš Harvardo verslo mokyklos (angl. HBS).
Kurso metu artėsi link magistrantūros studijų kelionės pabaigos ir pradėsi rengti magistro darbą.

Ką išmoksiu?

Su ekspertų ir magistro darbo vadovo pagalba įprasminsi jau įgytas žinias ir įgūdžius, atlikdamas mokslinį tyrimą ir jo rezultatais prisidėdamas prie žinių tobulinimo ir dalijimosi studijų srityje
Tavo ateities specialybė

Kokiose srityse įgysiu ekspertiškumo baigęs šią programą?

Išmoksi įvertinti strateginį rinkodaros proceso pobūdį ir svarbą

Sužinosi, kaip kurti verslo strategiją, pasitelkiant klientų įžvalgas ir konkurentų analizę

Išmoksi sukurti prekių ženklo strategiją ir pozicionavimą

Mokydamasis pagal tikslias ir tinkamos struktūros mokymo sistemas įgysi strateginių įgūdžių, kurie padės prisitaikyti besikeičiančioje aplinkoje ir joje išlikti

Ming Yan, ISM tarptautine rinkodara, magistras
Šią tarptautinės magistrantūros programą pasirinkau dėl to, kad rinkodaros sritis itin dinamiška ir nuolat besikeičianti. Studijos ISM universitete suteikė man puikių skaitmeninės rinkodaros įgūdžių ir išmokė situaciją visada matyti iš platesnės perspektyvos.
Ming Yan
„Oxylabs” rinkodaros vadovė Kinijos rinkai
Kainos, finansavimas ir priėmimas

Studijos ISM – prieinamos kiekvienam

Kainos

  • 2925
    Eur
    Standartinė semestro kaina
  • 2047.5
    Eur
    Semestro kaina ISM absolventams
  • 2486.25
    Eur
    Semestro kaina ISM įmonių-mecenatų darbuotojams
  • 1170
    Eur
    Semestro kaina su valstybės stipendija

Investicijos į studijas atsiperka

1200
Vidutinis Lietuvos atlyginimas baigus kitus universitetus
1940
Vidutinis Lietuvos atlyginimas baigus ISM studijas
~130
Mėnesinė įmoka po studijų baigimo, kai studijuojama su studijų paskola.*
*Kuomet Euribor lygus 0. Daugiau informacijos: Valstybės studijų stipendija

Finansavimo galimybės

Priėmimas

Norint pateikti paraišką studijoms ISM Vadybos ir ekonomikos universitete, tai galima padaryti tris kartus per metus išankstinio, pagrindinio ir papildomo priėmimo metu
Iki išankstinio priėmimo pabaigos liko

Galimybės užsienyje

Studiju turas i Dublina
Išskirtinė galimybė

Studijų turas į Dubliną

Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos studentams siūlomas studijų turas į pasaulinio garso reklamos agentūrų būstines Dubline!
ISM Universitetas, Bakalauro studijos. Dvigubas diplomas su BI Norwegian Business School.
Dvigubo diplomo programa

Dvigubas diplomas su BI Norwegian Business School

Studijos Norvegijoje, viename iš 1 procento pasaulio universitetų, turinčių “Triple Crown” akreditaciją (AMBA, EQUIS, AACSB)
ISM verslo vadybos ir rinkodaros bakalauro dvigubas diplomas KEDGE.
Dvigubo diplomo programa

Dvigubas diplomas su KEDGE Business School

Studijos Prancūzijoje, viename iš 1 procento pasaulio universitetų, turinčių “Triple Crown” akreditaciją (AMBA, EQUIS, AACSB)
Dvigubas diplomas su BBA INSEEC-ECE (Prancūzija)
Dvigubo diplomo programa

Dvigubas diplomas su BBA INSEEC-ECE (Prancūzija)

Studijos Prancūzijoje, viename iš 1 procento pasaulio universitetų, turinčių “Triple Crown” akreditaciją (AMBA, EQUIS, AACSB)
Global exchange abroad
Mainų galimybės

Pasauliniai mainai

Daugiau nei 100 mainų partnerių beveik 50 šalių visame pasaulyje

ISM bendruomenė kalba

ismuniversity
How has curiosity paid off for Vinted Partnership Management Lead Kotryna?
ismuniversity
Samson Abiodun Toye ISM instagram reel
With a Master’s under his belt, Samson dives into his journey pursuing a second degree at ISM.
ismuniversity
Joshua instagram reel ISM
Meet Joshua - a Master’s student who came all the way from El Salvador to study 🌱 Business Sustainability Management (BSM) at ISM!
ismuniversity
Lab 4 Leaders ISM Instagram reel
How does good physical shape contribute to your professional life? 🏃‍♂️
Konsultacija

Svarstai apie studijas?

Registruokis konsultacijai ir atsakysime į visus tavo klausimus! O gal jau pasirinkai studijų programą? Tada pateik paraišką internetu.
Kontaktai
 Jolanta Dzemionė. Priėmimų vadovė Lietuvos magistrantūros studentams
Jolanta Dzemionė
Studentų priėmimo vadovė
+370 612 93 276 jolanta.dzemione@ism.lt
 Augustė Ežerskytė, Studentų priėmimo vadovė
Augustė Ežerskytė
Studentų priėmimo vadovė
+370 614 26 647 auguste.ezerskyte@ism.lt