Meniu

News

Marketing expert David Gluckman met ISM University's students Rinkodaros ekspertas Davidas Gluckmanas susitiko su ISM studentais

​​

Lapkričio 15 d. ISM Vadybos ir ekonomikos universitete viešėjo airiško likerio „Baileys Irish Cream“ išradėjas, daugiau nei 40 metų dėl sėkmingos karjeros gėrimų industrijoje puikiai žinomas verslininkas Davidas Gluckmanas. On the 15th of November David Gluckman, the inventor of Irish liquer „Baileys Irish Cream“ visited ISM University of Management and economics. 

Susitikimo su ISM universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos magistrantūros studijų programos pirmojo kurso studentais metu ilgametę patirtį turintis produktų gamybos ir pardavimo ekspertas dalijosi savo sėkmės istorija. During the meeting with ISM University's International Marketing and Management masters programme students products inventor and marketing expert shared his success story.  

D. Gluckmanas paskaitą pradėjo prisimindamas vertingą darbo reklamos srityje patirtį, kurią įgijo kurdamas airiško sviesto „Kerrygold butter“ prekės ženklą. Rinkodaros eksperto idėjoms sulaukus sėkmės, jis nusprendė pradėti produktų vystymo konsultanto karjerą. D. Gluckman started his lecture by remembering valuable experience, which he gained while working in advertising. Marketing expert helped to develop Irish butter „Kerrygold butter“ brand, which turned out to be very succesfull. That was a key point in his carreer as he dicided to work as independent product development consulntant. 

„Kai 1969–aisiais savo partneriui pasakiau, kad noriu padėti įmonėms kurti naujus produktus, jis paklausė, ką apie tai žinau? Jam atsakiau – visiškai nieko“, – prisiminė likerio, kurio pardavimai per metus siekia net 82 milijonus butelių, išradėjas ir ISM universiteto studentus paskatino drąsiai imtis veiklos, kuriai jaučia aistrą. "It was 1969 when I told my partner 

Kalbėdamas apie žymiausią savo išrastą produktą – „Baileys Irish Cream“ likerį – svečias pabrėžė, kad pasaulinę šio gėrimo sėkmę lėmė būtent tikėjimas vienintele idėja ir gebėjimas ją tinkamai pristatyti.

„Kurdamas „Baileys“ visą laiką dirbau tik su vienu partneriu ir niekada nesureikšminau neigiamų aplinkinių komentarų. Mano verslo sėkmė įrodo, kad norint įkurti tarptautinę kompaniją, nebūtina turėti didžiulės komandos, nebūtinos ir milžiniškos investicijos – svarbiausia turėti idėjų ir niekada neprarasti tikėjimo savo veikla“, – įžvalgomis dalijosi D. Gluckmanas.

Susitikimo pabaigoje svečias ISM universiteto studentams palinkėjo drąsos ir kūrybiškumo, kurie, pasak jo, ir yra raktas į sėkmingo verslo kūrimą. 

D. Gluckmano dėka pasaulį taip pat išvydo tokie prekės ženklai, kaip „Le Piat d'Or“, „Purdey's“, „Aqua Libra“, „Tanqueray Ten“, „Cîroc“, „Coole Swan“. 1984 m. jis įkūrė „Gluckman Brown Griffin Limited“ kompaniją, kuriai vadovauja iki šiol.