Senior Lecturer
Phone: +370 5 2123960
Email: *protected email*
Code
HUM108
Credits
3
Language
Dalyko anotacija
Akademiniai darbai ir darbų pristatymas priklauso mokslo darbų sričiai, todėl turi atitikti bendruosius tokio tipo darbų reikalavimus tiek struktūros, pristatymo ir įforminimo, tiek turinio atžvilgiu. Kokybiški akademiniai darbai rašomi ir pristatomi moksliniu stiliumi, taisyklinga, aiškia ir tikslia lietuvių kalba. Akademinio rašymo ir prezentacijų kurse aptariama akademinių darbų struktūra (įvadas, dėstomoji dalis, išvados), mokslinio teksto struktūra. Studentai mokosi analizuoti mokslinį tekstą ir pristatymus, juos redaguoti ir tikslinti, įsisąmonina normas, ir mokosi kurti savo individualų mokslinį tekstą, juos įforminti pagal bendruosius darbų reikalavimus, įvertinti teksto kokybę ir išsakyti ir pagrįsti savo nuomonę. Aptariamos mokslinio stiliaus stilistinės ypatybės: abstraktumas, tikslumas, objektyvumas, logiškumas, jų lingvistiniai požymiai ir raiška tekste ir žodinėje prezentacijoje.
Darbo tikslas
Kurso tikslas – įgyti žinių apie akademinių darbų struktūrą, svarbiausias mokslinio stiliaus ir rašymo ypatybes, specifines mokslinio stiliaus raiškos priemones ir tų darbų įforminimą, žodinį pateikimą, tobulinti įgūdžius kuriant individualų mokslinį tekstą, jį tinkamai įforminti ir pristatyti.
Dalyko studijų siekiniai
Lecturers
HUM164
6
Course description
To reach excellence as a student and as a (future) leader, it is not only necessary to develop hard skills, but also to master soft skills through which we can develop and improve ourselves, and our relationships with others and that are valued by and sought of by the employers. Taking on an explicit psychological perspective, this course will provide students with the necessary theoretical knowhow and practical tools that should enable them to both understand and apply pathways to (inter)personal, and intellectual success and to emotional flourishing. Topics that will be covered are: “self and personality”, “self-efficacy and motivation”, “creativity”, “critical thinking”, “self-management” and “self-branding”. At the end of this course students are expected to have become acquainted with and have mastered a range of soft skills that are quintessential for personal and career development.