Internship proposals

Published: 2022.06.28
Send CV till: 2022.07.19

Ieškome komandos savanorystei sandėlyje. Savanorystės pobūdis: maisto rūšiavimas ir skirstymas paramą priimančioms organizacijoms.

Savanorystės trukmė: 09:30 – 15:00.

Asmenų poreikis: 8 – 9 asmenys.

Datos: birželio 30 d.; liepos 2 d.; liepos 5 d.; liepos 7 d.; liepos 12 d.; liepos 19 d.

Norinčių prašau susisiekti!
Teodoras Mindaugas Ramanauskas,
Vilniaus padalinio savanorių koordinatorius tel. +370 612 26 908, el.p. 

Reguliariai informaciją skelbiame Facebook grupėje.
Prisijunkite: – Vilniaus „Maisto banko“ savanoriai | Facebook

Published: 2022.06.28
Send CV till: 2022.07.14

As a trainee, you will:

  • prepare data for regular internal and external publications;
  • contribute to presentations for managers;
  • participate in data collection and research assistance for relevant analytical projects, the development of stress test models (including climate stress test models) and macro-financial policy assessment;
  • help to maintain, update and enhance the stress testing, financial and real economy    databases;
  • assist in the development of data visualisation tools and coding for efficient data processing, while facilitating user access to complex datasets.

The position offers you excellent opportunities to become familiar with macroprudential policy and financial stability through different tasks and projects. From the early stages of the traineeship, you will be able to develop your potential and have a real impact on the work of the Division. You will have the opportunity to work alongside leaders in the field of financial stability.

You will have the chance to attend a wide range of seminars and to access the ECB’s library, computing, programming and statistical resources. You will have an excellent opportunity to network, engage with other employees and increase your personal awareness and business knowledge. You will be part of a multicultural team that strives for continuous innovation to make a positive impact on the lives of European citizens.

Published: 2022.06.23
Send CV till: 2022.07.12

As a trainee in the Directorate General SSM Governance and Operations you will, depending on the division to which you are assigned:

  • support your team in conducting substantive supervisory assessments (legal and/or financial) regarding new banking licences, the withdrawal of banking licences and acquisitions of qualifying holdings in banks, in cooperation with national supervisory authorities and Joint Supervisory Teams;
  • contribute to substantive supervisory assessments regarding the suitability of board members, key function holders and branch managers of credit institutions, in cooperation with national supervisory authorities and Joint Supervisory Teams;
  • support the internal processes of your Division (such as the organisation of workflows and internal meetings) and contribute to training and communication initiatives, the development of IT and data management tools, and projects such as the organisation of banking industry workshops and conferences;
  • contribute to sound and well-founded supervisory decisions.

The positions offer you excellent opportunities to contribute to the harmonisation of supervisory standards and to the soundness and stability of the European banking system. It also provides extensive scope for you to deepen your understanding of the European banking landscape. You will be part of a multicultural team that strives for continuous innovation to make a positive impact on the lives of European citizens.

More information

Published: 2022.06.22
Send CV till: 2022.07.18

Pradėk karjeros paieškas anksti ir prisijunk prie Baltic Life and Pension Lietuvos filialo Konsultacijų skyriaus komandos, kuri teikia kokybiškas paslaugas privatiems klientams telefonu ir konsultacijas gyvybės draudimo bei pensijų kaupimo klausimais.

Tavo atsakomybės

  • Aktyvus bendravimas su klientais telefonu dėl paslaugų pardavimo ir konsultacijų laiko rezervavimo

Savybės ir kompetencijos, kurias vertiname

  • Iniciatyvumas, atsakingumas
  • Puikūs komunikaciniai įgūdžiai
  • Studijos verslo vadybos, ekonomikos ar finansų srityse

Komandos narius motyvuoja

  • Galimybė lanksčiai derinti praktiką su studijomis
  • Sparčios augimo ir tobulėjimo galimybės, tęsiant karjerą kitose įmonės veiklos srityse
  • Darbo vieta naujai įrengtame moderniame biure

Published: 2022.06.22
Send CV till: 2022.07.04

Su mumis turėsi galimybę:

  • Prisidėti prie rinkodaros kampanijų įgyvendinimo, bendrauti su reklamos agentūromis ir kolegomis derinant kampanijų turinį;
  • Vystyti verslo klientams teikiamų pasiūlymų pristatymą skaitmeniniuose ir fiziniuose kanaluose;
  • Bendradarbiauti su kitais komandos nariais šalies, Baltijos bankininkystės, Grupės padaliniuose įgyvendinant rinkodaros ir komunikacijos projektus, koordinuojant ir suvienodinant veiksmus, įgyvendinant produktų komunikacijos pokyčius.

Tikimės, kad tu:

  • Studijuoji rinkodaros, komunikacijos ar verslo srityje arba esi įgijęs(-usi) aukštąjį išsilavinimą šiose srityse;
  • Domiesi rinkodara ir su ja sieji savo karjerą;
  • Turi puikius komunikavimo, bendradarbiavimo, prezentavimo įgūdžius;
  • Esi atsakingas (-a), nori mokytis ir tobulėti;
  • Turi puikias anglų kalbos žinias.

Prisijunk prie mūsų komandos ir …
tapki dalimi tarptautinės rinkodaros fanatų komandos, įgyvendinančios iššūkių reikalaujančius projektus, didinančios klientų vertę ir Swedbank konkurencinį pranašumą.“ Jurgita Tamulaitė, Verslo rinkodaros projektų vadovė.

Kiek laiko reikės skirti?
Praktikos trukmė – pagal susitarimą, mažiausiai 1 mėn. 1-2 kursų studentų, ar baigusių studijas irgi laukiame, niekada ne per anksti ir ne per vėlu domėtis ir rūpintis savo karjera!

Trišalė sutartis nebūtina.

Neturi patirties? Mes irgi kažkada jos neturėjome – drąsiai siųsk CV!

Published: 2022.06.22
Send CV till: 2022.07.01

Praktikos aprašymas
Finansų maklerių įmonė Evernord ir toliau buria iššūkių nebijančią komandą, kuri galėtų dar sparčiau augti bei džiaugtis bendrais pasiekimais! Nekantraujame pranešti, kad į savo ofisą siekiame priimti naują komandos narį – praktikantą (-ę).

Kokios užduotys Tavęs laukia
• Informacinio srauto valdymas;
• Bylų ir dokumentų tvarkymas, archyvavimas, klausimynų vertinimas;
• Asistavimas bendrovės turto valdymo patarėjams, VP transakcijų dokumentacijos ruošimas;
• Esant dideliam norui susipažinimas su finansinių priemonių apskaita arba NT administravimu;
• Kitos verslo ir dokumentų administravimo užduotys.

Tu esi ta/tas, kurios (-io) ieškome, jeigu:
• Mėgsti bendrauti ir bendradarbiauti, noriai ir savarankiškai sprendi iškylančias problemas;
• Esi žingeidi (-us), iniciatyvi (-us) ir gebi prisiimti asmeninę atsakomybę ir lyderystę;
• Turi gerą kompiuterinį raštingumą;
• Esi kruopšti (-us), atsakinga (-as) ir orientuota (-as) į santykių kūrimą bei jų palaikymą įmonėje.

Kas laukia Evernord
• Vertinga patirtis investicinių paslaugų srityje;
• Besišypsantis kolektyvas ir lankstus darbo grafikas;
• Finansinė motyvacija – apmokama praktika.
• Praktikos trukmė – 4-8 mėn.

Published: 2022.06.20
Send CV till: 2022.07.15

Jeigu Tu

  • esi paskutinių kursų studentas (-ė) iš administravimo studijų krypties,
  • laisvai bendrauji lietuvių ir anglų kalbomis,
  • esi komunikabilus,
  • domiesi tvarumu,
  • mėgsti bendrauti ir organizuoti įvairias veiklas bei nori susipažinti su „AUGA group“ veikla,

mes Tavęs laukiame!

Praktikos metu turėsi galimybę

  • išmokti valdyti ir paskirstyti telefoninių skambučių, informacijos srautus;
  • susipažinti su bendrovės vidaus ir išorės dokumentų judėjimu, administravimo ir saugojimo tvarka;
  • sužinoti, kaip valdoma ir administruojama bendrovės korespondencija;
  • išmokti užtikrinti sklandų biuro darbą (biuro technikos priežiūra, kanceliarinių prekių užsakymas, svečių priėmimas ir kt.);
  • gelbėti kasdieniuose administracinio bei organizacinio pobūdžio klausimuose.

Published: 2022.06.20
Send CV till: 2022.07.15

Jeigu Tu
• esi 2-3 kurso verslo / tvarios plėtros / ekonomikos / inovacijų / inžinerijos studijų krypties studentas (-ė);
• esi komunikabilus (-i), motyvuotas (-a), gebantis (-i) dirbti tiek komandoje, tiek individualiai;
• domiesi tvarumu, inovacijomis, bei nori prisidėti prie AUGA group veiklos,

mes Tavęs laukiame!

Praktikos metu turėsi galimybę
• dirbti su inovacijų projektais;
• sekti ir analizuoti naujausias technologines tendencijas;
• suprasti, kaip modeliuojama ekonominė ir technologinė nauda;
• prisidėti kuriant vertės pasiūlymus;
• dalyvauti kitose įvairiose užduotyse, reikalaujančiose žvitrios akies ir kūrybiškumo.

Published: 2022.06.20
Send CV till: 2022.07.20

At Taikomasis Dirbtinis Intelektas we’re building a diverse team of talented, business savvy doers with the right experiences across eCommerce, supply chain, tech, finance, and AI to help build our engine and grow our portfolio. This Business Developer and Project Management role will play an integral part in the success of the company. This is an exciting opportunity for a self-starter and entrepreneurial mind to participate in building and growing the business organically from the ground up.

Responsibilities will include:
• Help to deliver a range of IT projects
• Follow up and chase new business opportunities
• Call and book meetings with potential clients
• Development and maintenance of the company customer relationships
• Look for new business opportunities
• Develop, implement, and manage processes to streamline operations
• Assess, select, implement and manage tools that support operations
• Support with preparing material and intelligence to facilitate decision-making and performance monitoring

Attributes:

• Strong problem-solving and communication skills
• Ability to work on multiple projects
• Excellent telephone manner & interpersonal skills
• Self-motivated, positive attitude, and clear communication skills
• A desire to progress and develop in a fast-paced environment
• Quick learner
• Excellent writing skills in English
• A team-oriented mindset

Benefits
• Part-time options
• Remote-only
• Salary in the range of 800 – 1500 EUR
• Success-fee

Published: 2022.06.20
Send CV till: 2022.07.17

Dinamiški, greiti ir sėkmingi – visa tai „Lidl“. Esame vieni iš mažmeninės prekybos maisto produktais lyderių Europoje. „Lidl“ veikia 30 Europos šalių, valdo apie 11 000 parduotuvių, per 150 logistikos centrų, o įmonių grupėje dirba daugiau nei 310 000 darbuotojų. Lietuvoje šiuo metu veikia 63 parduotuvės ir paskirstymo centras Kaune. Šiuo metu prie Pirkimų tarnybos administracijos departamento komandos kviečiame prisijungti praktikantą (-ę).

Darbo pobūdis

  • Sistemose suvestų produktų duomenų patikra
  • Dokumentų tikrinimas sistemose
  • Bendravimas su pirkimų vadovais ir kitais įmonės skyriais
  • Kitų praktikos vadovo pavestų užduočių atlikimas

Reikalavimai kandidatui

  • Anglų arba vokiečių kalbos žinios
  • Praktikai būtina trišalė sutartis
  • Galimybė dirbti pilną darbo dieną
  • Geri kompiuterinio raštingumo įgūdžiai (MS Office)
  • Kruopštumas, atsakingumas, atidumas detalėms

Siūlome

  • Galimybę studijų metu įgytas žinias pritaikyti praktiškai
  • Apmokamą praktiką
  • Įgyti įgūdžių, naudingų tolesnėje karjeroje
  • Iš arti pamatyti tarptautinės įmonės darbo organizavimą ir procesus
  • Darbą su patyrusia komanda
  • Galimybę įgyti patirties sparčiai augančioje „Top Employer“ Lietuva ir Europa apdovanojimus pelniusioje kompanijoje
  • Mėnesinis atlyginimas (neatskaičius mokesčių) 730 €

Daugiau informacijos

Published: 2022.06.20
Send CV till: 2022.07.17

Dinamiški, greiti ir sėkmingi – visa tai „Lidl“. Esame vieni iš mažmeninės prekybos maisto produktais lyderių Europoje. „Lidl“ veikia 30 Europos šalių, valdo apie 11 000 parduotuvių, per 150 logistikos centrų, o įmonių grupėje dirba daugiau nei 310 000 darbuotojų. Lietuvoje šiuo metu veikia 63 parduotuvės ir paskirstymo centras Kaune. Šiuo metu prie Pirkimų tarnybos administracijos departamento komandos kviečiame prisijungti praktikantą (-ę).

Darbo pobūdis

  • Tiekėjo ir produktų duomenų kortelių tikrinimas
  • Bendravimas su tiekėjais kuruojant sutarčių pasirašymo procesą
  • Duomenų suvedimas į sistemą
  • Kitų praktikos vadovo pavestų užduočių atlikimas

Reikalavimai kandidatui

  • Anglų arba vokiečių kalbos žinios
  • Praktikai būtina trišalė sutartis
  • Galimybė dirbti pilną darbo dieną
  • Kruopštumas, atsakingumas, noras mokytis

Siūlome

  • Galimybę studijų metu įgytas žinias pritaikyti praktiškai
  • Apmokamą praktiką
  • Įgyti įgūdžių, naudingų tolesnėje karjeroje
  • Iš arti pamatyti tarptautinės įmonės darbo organizavimą ir procesus
  • Darbą su patyrusia komanda
  • Galimybę įgyti patirties sparčiai augančioje „Top Employer“ Lietuva ir Europa apdovanojimus pelniusioje kompanijoje
  • Mėnesinis atlyginimas (neatskaičius mokesčių) 730 €

Daugiau informacijos

Published: 2022.06.20
Send CV till: 2022.07.17

Dinamiški, greiti ir sėkmingi – visa tai „Lidl“. Esame vieni iš mažmeninės prekybos maisto produktais lyderių Europoje. „Lidl“ veikia 30 Europos šalių, valdo apie 11 000 parduotuvių, per 150 logistikos centrų, o įmonių grupėje dirba daugiau nei 310 000 darbuotojų. Lietuvoje šiuo metu veikia 63 parduotuvės ir paskirstymo centras Kaune. Šiuo metu prie Prekių užsakymo skyriaus komandos kviečiame prisijungti praktikantą (-ę).

Darbo pobūdis

  • Pagalba atliekant kasdienes skyriaus užduotis
  • Informacijos tikrinimas ir suvedimas į sistemas
  • Prekių likučių analizė ir monotoringas
  • Pagalba rengiant įvairias kitas analizes, ataskaitas ir prezentacijas
  • Kitų praktikos vadovo pavestų užduočių atlikimas

Reikalavimai kandidatui

  • Praktikai būtina trišalė sutartis
  • Kompiuterinis raštingumas (MS Office)
  • Kruopštumas, atsakingumas, dėmesys detalėms
  • Noras mokytis

Siūlome

  • Apmokamą praktiką
  • Galimybę studijų metu įgytas žinias pritaikyti praktiškai
  • Įgyti įgūdžių, naudingų tolesnėje karjeroje
  • Iš arti pamatyti tarptautinės įmonės darbo organizavimą ir procesus
  • Darbą su patyrusia komanda
  • Galimybę įgyti patirties sparčiai augančioje „Top Employer“ Lietuva ir Europa apdovanojimus pelniusioje kompanijoje
  • Mėnesinis atlyginimas (neatskaičius mokesčių)
    730 €

Daugiau informacijos

Published: 2022.06.10
Send CV till: 2022.07.01

We are looking for Crew Planning Intern to join our ambitious airline and expert aviation team.

Internship description:
• Help managers to complete daily tasks;
• Provide administrative support (e.g. data entry, preparation of necessary documents, etc.);
• Participate in company’s Rostering system monitoring and updating;
• Management of Crew data and their schedules as required by company’s procedures.

Requirements:
• English language knowledge;
• Special attention to the details;
• Responsible attitude towards the work;
• Effective communication skills;
• Logical thinking.

We offer:
• Internship duration: 2 – 3 months (the final internship duration will depend on the need of the intern and will be consider by individual agreement);
• Possibilities: opportunity to join GetJet Airlines permanently after;
• Environment: warm welcome to international and friendly team, always available for advice;
• Comfort: free parking;
• Fun: annual team-building events and festive events;
• Other benefits: free coffee, tea, hot chocolate, and fruits in the office. Special offers for sport club membership, free yoga classes and other activities in the office.

More information

Published: 2022.06.09
Send CV till: 2022.06.29

You will be part of the Public Communication Division in the Directorate General Communications. Our Directorate General has approximately 250 staff, who are responsible for communicating with the public and media about the ECB’s work and mission. We manage digital communications, media relations and public affairs, and we also lead the ECB’s efforts to engage effectively with staff. We are currently working on making the ECB more accessible to different audiences and reaching out to the general public directly, using the bank’s social media channels and websites.

The ECB is an inclusive employer and we strive to reflect the diversity of the population we serve. We encourage you to apply irrespective of age, disability, ethnicity, gender, gender identity, race, religious beliefs, sexual orientation or other characteristics.

More information

Published: 2022.06.09
Send CV till: 2022.07.09

Apie VMI
VMI yra institucija, atsakinga už 23 mokesčių administravimą. Institucija teikia elektronines
švietimo, konsultavimo, deklaravimo, veiklos registravimo, pridėtinės vertės mokesčio grąžinimo
ES šalyse bei kitas paslaugas. Daugiau galima sužinoti interneto svetainėje www.vmi.lt.

Jūsų laukia:

  • Pažintis su VMI el. paslaugų kūrimo bei plėtojimo projektais produkto savininko, veiklos analitiko, duomenų analitiko ir kitose rolėse.
  • Esant galimybei – naudotojų patirties testavimo veiklos;
  • El. paslaugų procesų tobulinimas;
  • Galimybė teorines žinias pritaikyti praktikoje;
  • Dinamiška ir įdomi veikla.

Mes ieškome praktikanto/ kolegos, kuris:

  • Studijuoja arba domisi informacinėmis technologijomis, procesų efektyvinimu, kokybės vadyba;
  • Geba arba nori išmokti analizuoti veiklos procesus ir juos tobulinti;
  • Yra kūrybiškas, motyvuotas ir atsakingas;
  • Gali dirbti komandoje ir savarankiškai;
  • Geba analizuoti ir apibendrinti;
  • Problemas verčia į galimybes.

Mes siūlome:

  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Galimybę dirbti nuotoliniu būdu;
  • Puikią darbinę atmosferą;
  • Galimybę įsidarbinti po praktikos

Published: 2022.06.09
Send CV till: 2022.07.08

Apie VMI
VMI yra institucija, atsakinga už 23 mokesčių administravimą. Institucija teikia elektronines
švietimo, konsultavimo, deklaravimo, veiklos registravimo, pridėtinės vertės mokesčio grąžinimo
ES šalyse bei kitas paslaugas. Daugiau galima sužinoti interneto svetainėje www.vmi.lt

Jūsų laukia:

  • Pažintis su draugiška komanda;
  • Galimybė tobulėti, generuoti idėjas ir kartu su mumis jas įgyvendinti;
  • Dinamiškas ir įdomus darbas tobulinant Klientų aptarnavimo procesus, sistemas ir aptarnavimo
    kokybės monitoringo modelius;
  • Klientų apklausų kūrimas ir duomenų analizė.

Mes ieškome praktikanto/ kolegos, kuris:

  • Kūrybiškas, motyvuotas ir atsakingas;
  • Gali dirbti komandoje ir savarankiškai;
  • Geba analizuoti ir apibendrinti;
  • Problemas verčia į galimybes.

Mes siūlome:

  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Galimybę dirbti nuotoliniu būdu;
  • Puikią darbinę atmosferą;
  • Galimybę įsidarbinti po praktikos.

Published: 2022.06.08
Send CV till: 2022.07.03

About The Job
We are looking for a remote Digital Marketing Sepcialist Intern to join our team at IMPACT BRANDS. IMPACT BRANDS is a fast growing, innovative USA based company, which specializes in health, beauty and pet products development.

IMPACT BRANDS is on a mission to help improve the lives of people all over the world with its owned and operated family of brands that empower people to live their best life (PureHealth Research, Pureance, Trumeta, Pawmade).

Can you imagine the thrill and excitement of making a positive impact on billions of people? Join our diverse movement of top talented people around the world!

What We Offer
• Possibility to join the team as an employee after the internship is finished;
• An exciting opportunity to work in a vibrant international environment for a fast growing USA based company;
• Inspiring, positive, innovative team, friendly and cooperative colleagues with team work culture;
• Work from home office or workspaces and “stress free” environment;
• A multitude of possibilities to improve professionally and personally (training courses of your choice, books, conferences, etc.);
• Flat hierarchies with the opportunity to influence the company from the beginning and a lived, mutual feedback culture;
• There’s a freedom to explore ideas and to get unlimited career growth opportunities!

Requirements
• Student (of the last year) or graduate from Digital Marketing, Communications, Marketing, Creative industries or similar field;
• Basic knowledge in digital marketing (Google ads or RTB/ Programmatic Display Advertising, paid media and real-time bidding);
• Experience and/or Google Ads/ Youtube and Google Analytics certificates are an advantage.

Perks & Benefits:
• Welcome package;
• Virtual team’s lunch;
• Six flexible Days a month;
• Training, courses, events (not only online);
• Mini team buildings, Workations, Off sites, Business trips, Training abroad;
• Online events, games, degustations, outside speakers, etc.;
• National Lithuanian days off.

More information

Published: 2022.06.08
Send CV till: 2022.07.03

About The Job
We are looking for a remote Social Media Advertising Intern to join our team at IMPACT BRANDS. IMPACT BRANDS is a fast growing, innovative USA based company, which specializes in health, beauty, and pet products development.

IMPACT BRANDS is on a mission to help improve the lives of people all over the world with its owned and operated family of brands that empower people to live their best life (PureHealth Research, Pureance, Trumeta, Pawmade).

Can you imagine the thrill and excitement of making a positive impact on billions of people? Join our diverse movement of top talented people around the world!

What We Offer
• Possibility to join the team as an employee after the internship is finished;
• An exciting opportunity to work in a vibrant international environment for a fast growing USA based company;
• Inspiring, positive, innovative team, friendly and cooperative colleagues with team work culture;
• Work from home office or workspaces and “stress free” environment;
• A multitude of possibilities to improve professionally and personally (training courses of your choice, books, conferences, etc.);
• Flat hierarchies with the opportunity to influence the company from the beginning and a lived, mutual feedback culture;
• There’s a freedom to explore ideas and to get unlimited career growth opportunities!

Requirements
• Student (of the last year) or graduate from Digital communication, Marketing, Digital media, Creative Industries or a similar field;
• Excellent writing and proofreading skills, with a high degree of attention to detail, and the ability to present information in English;
• Good understanding of social media content and trends;
• Be self-motivated and hardworking, able to work independently both effectively and efficiently, as well as teamwork with colleagues.

Perks & Benefits:
• Welcome package;
• Virtual team’s lunch;
• Six flexible Days a month;
• Free Fridays in August & Shorter Fridays in June and July;
• Training, courses, events (not only online);
• Mini team buildings, Workations, Off sites, Business trips, Training abroad;
• Online events, games, degustations, outside speakers, etc.;
• National Lithuanian days off.

More information

Published: 2022.06.08
Send CV till: 2022.07.03

About The Job
We are looking for a remote Amazon Specialist Intern to join our team at IMPACT BRANDS. IMPACT BRANDS is a fast growing, innovative USA based company, which specializes in health, beauty, and pet products development.

IMPACT BRANDS is on a mission to help improve the lives of people all over the world with its owned and operated family of brands that empower people to live their best life (PureHealth Research, Pureance, Trumeta, Pawmade).

Can you imagine the thrill and excitement of making a positive impact on billions of people? Join our diverse movement of top talented people around the world!

What We Offer
• Possibility to join the team as an employee after the internship is finished;
• An exciting opportunity to work in a vibrant international environment for a fast growing USA based company;
• Inspiring, positive, innovative team, friendly and cooperative colleagues with team work culture;
• Work from home office or workspaces and “stress free” environment;
• A multitude of possibilities to improve professionally and personally (training courses of your choice, books, conferences, etc.);
• Flat hierarchies with the opportunity to influence the company from the beginning and a lived, mutual feedback culture;
• There’s a freedom to explore ideas and to get unlimited career growth opportunities!

Requirements
• Graduate from Digital Marketing, Communications, Marketing, Creative Industries or similar field;
• Ability to prioritize and juggle many activities while maintaining strong attention to detail;
• Data driven approach and ability to analyse data to decide on the appropriate course of action.

Bonus:
• Experience in marketing, e-commerce and SEO
• Experience in Amazon, eBay, Walmart

Perks & Benefits:
• Welcome package;
• Virtual team’s lunch;
• Six flexible Days a month;
• Free Fridays in August & Shorter Fridays in June and July;
• Training, courses, events (not only online);
• Mini team buildings, Workations, Off sites, Business trips, Training abroad;
• Online events, games, degustations, outside speakers, etc.;
• National Lithuanian days off.

More information

Published: 2022.06.08
Send CV till: 2022.06.30

Published: 2022.06.06
Send CV till: 2022.07.08

Šiuo metu neapmokamai praktikai „SB draudimo“ biure Vilniuje siūlome prisijungti
rinkodaros ir komunikacijos praktikantui (-ei) bei dalyvauti:
• Kasdieninėje bendrovės veikloje gyvai biure Vilniuje;
• Rinkodaros ir komunikacijos projektų valdyme;
• Bendradarbiavime su agentūromis ir partneriais;
• Tekstų rašyme;
• Socialinių tinklų turinio ruošime ir komunikacijoje;
• Renginių organizavime.

Iš tavęs tikimės, kad:
• Esi rinkodaros, komunikacijos, vadybos, kūrybinių industrijų ar pan. srities
studentas (-ė);
• Nori studijų metu sukauptas žinias pritaikyti praktikoje;
• Trišalės sutarties su mokymo įstaiga.

Published: 2022.06.06
Send CV till: 2022.07.06

We are looking for you – Intern in Logistics Department – the one who is result – oriented, cooperative, friendly and interested in car industry itself. The role will learn how to manage large volumes of car buying / selling and manage various types of documentation.

Main responsibilities of the role:

  • Helping and assisting other team members;
  • Preparation, administration, archiving of necessary documents;
  • Administration of cars registration documents;
  • Filling in the information in the car warehouse database;
  • Support core functionality of the supply chain teams while looking for opportunities for improvement.

Requirements
To be our perfect fit we expect you to:

  • Have a good knowledge of MS Office;
  • Be a student of related fields (logistics/administration/finance or similar);
  • Perfect Lithuanian skills and good knowledge and use of English language;
  • Have a good logical and critical thinking;
  • Be responsible and initiative team player;
  • Have strong attention to detail and ability to work with high degree of accuracy.

Benefits
Here is what to expect from the day you join our team onwards:

  • Career opportunities within the businesses of Modus Group – no country is too far, no business is unfamiliar, no position is too high;
  • Have a look at one of the largest car importers in the Baltic States;
  • Acquire practical knowledge and skills in the field of logistics;
  • Friendly, helpful and youthful team;
  • And most important – freedom to think outside the box, create and implement your ideas.

Unpaid internship with a possibility to start your career!

Published: 2022.06.06
Send CV till: 2022.07.06

We are looking for you – Intern in Maserati & Aston Martin showroom in Klaipėda – the one who is eager to get more knowledge of all steps in the sales process and start your career. You will be involved in various activities and initiatives.

Requirements
To be our perfect fit we expect you to:

  • To have perfect communication skills;
  • Have interest in cars;
  • Be well organized and attentive to details;
  • Have a positive “can-do” attitude and an ambition to learn;
  • Look for and implement alternative solutions.

Your responsibilities will include:

  • Take care of showroom’s cars;
  • Prepare contracts and be responsible of various reports;
  • Communication with clients and representation of our products;
  • Cold calls;
  • Learning about our products, procedures and operations;
  • Assistance to the manager on other tasks.

Benefits

Here is what to expect from the day you join our team onwards:

  • Career opportunities within the businesses of Modus Group – no country is too far, no business is unfamiliar, no position is too high
  • A network for sharing knowledge and best practices among colleagues and experts from different sectors and countries are always hand-reachable;
  • And most important – freedom to think outside the box, create and implement your ideas.

Unpaid internship.

Published: 2022.05.24
Send CV till: 2022.06.30

A career opportunity for ambitious students:

Not sure if you heard, but 70V & 500Leaders have launched free certified sales training. The program is a leading B2B software sales training in Northern Europe.
Once you pass the academy, 500Leaders will introduce you to 3-5 tech companies from their network. Every week at least one candidate gets hired for the Sales Development Representative role.

It is a perfect starting role and does not require prior experience.

More information

Published: 2022.02.02
Send CV till: 2022.12.31

Placement Slovakia is an internship programme providing comprehensive service for individual higher education students, graduates and young professionals interested in doing an Erasmus+ internship in Slovakia.