Studijų ir mokslo prorektorė
Profesorė
Telefonas: +370 5 2123960
El. paštas: *protected email*
Prof. dr. Viltė Auruškevičienė yra ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studijų ir mokslo prorektorė. ISM Vadybos ir ekonomikos universitete dirba nuo 2004 metų.
Socialinių mokslų (vadyba ir verslo administravimas) daktaro laipsnį įgijo studijuodama jungtinėje Kauno Technologijos universiteto ir Vytauto Didžiojo universiteto doktorantūroje. Habilitacijos procedūrą atliko Vytauto Didžiojo universitete. 2008 metais ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Senatas suteikė profesoriaus pedagoginį vardą.
Ji yra JAV rinkodaros edukologų asociacijos (MEA) tarptautinė direktorė Rytų Europai, JAV rinkodaros asociacijos (AMA) narė, žurnalo „Baltic Journal of Management“ redakcinės kolegijos narė. Stažavosi Vokietijos, Didžiosios Britanijos ir Lenkijos mokslo ir studijų institucijose.
Pagrindinė tyrimų sritis – tarpkultūrinė vartotojų elgsena. Skaitė paskaitas Aarhus universitete (Danija), Liublianos universitete (Slovėnija), Mančesterio universitete (Jungtinė Karalystė), ADVANCIA (Prancūzija), IPAM Instituto Portugues de Administracao de Marketing (Portugalija). Skaitė konferencijų pranešimus trylikoje pasaulio šalių, dalyvauja nacionaliniuose ir tarptautiniuose mokslinių tyrimų projektuose. 2013-2015 buvo LMT finansuojamo mokslininkų grupių projekto „Santykių rinkodaros transformacijos į e-rinkodarą poveikis regioninių įmonių globalizacijai“ vadovė, šiuo metu dalyvauja Lietuvos-Japonijos mokslo projekte „Funkciniai maisto produktai: vartotojų pasirinkimą lemiantys veiksniai“ (2016-2018). Ji yra ISM Vadybos krypties doktorantūros komiteto narė, doktorantūros gynimo tarybų narė (VU, VDU, ISM, KTU), penkių daktaro disertacijų oponentė (VU, KTU, ISM, VDU), vienos sėkmingai apgintos disertacijos vadovė.
Viltė Auruškevičienė yra Lietuvos mokslo tarybos ekspertė, Studijų kokybės vertinimo centro ekspertė, Lietuvos universitetų Rektorių konferencijos Studijų komiteto narė, LAMA BPO tarybos narė, ISM Senato narė (2013-3016).
Apdovanojimai:
Geriausios ISM metų tyrėjos apdovanojimas už mokslinių tyrimų vystymą ir jų sklaidą (2008).
Apdovanojimas už geriausią mokslinį pranešimą Marketingo vadybos asociacijos (MMA) konferencijoje Čikagoje (2008)
EmeraldLiteratiNetwork apdovanojimas už geriausią straipsnį žurnale „Baltic Journal of Management“ (2012).
Programos kodas
MNG144
Kreditai
15
Mokymosi kalba
Dalyko anotacija
Tai praktinis kursas, skirtas pritaikyti žinias ir įgūdžius, įgytus studijų metu praktiniams vadybos uždaviniams spręsti. Kurse dėmesys kreipiamas į tuos praktinius vadybos momentus, kurie studentams dažnai nėra akivaizdūs dėl jų santykinai nedidelės praktinės veiklos patirties.
Praktikos metu studentai dirba pasirinktoje įmonėje. Yra galimi 2 įmonės pasirinkimo variantai:
Dirbdami įmonėje, studentai gilinasi į įmonės veiklą įtakojančius vidinius ir išorinius veiksnius. Tuo tikslu jie renka bendrą informaciją apie įmonę bei atlieka įmonės išorinių ir vidinių veiksnių strateginę analizę. Praktikos tvarkaraštyje nustatytu laiku studentas studijų skyriui pateikia praktikos ataskaitą (2 egz.) bei į e-mokymo sistemą įkelia kolegos darbo recenziją.
Bendra praktikos apimtis – 15 ECTS (405 valandos), iš kurių:
Dalyko tikslai
Verslo vadybos praktika skirta praktiniams verslo aspektams įsisavinti. Praktikos tikslai:
Dalyko studijų siekiniai
Dėstytojai
GRAV032
6
Course Description
This course guides students to prepare for their thesis writing process by surveying various topics in the field of International Marketing. The three main foci are: literature review, research methodology, and hypotheses. First, by systematically highlighting the differences between the annotated bibliography and the literature review, we emphasize the link between the existing literature and the research questions at hand. Second, by skimming through the preliminary data, we check the data availability and the feasibility of the chosen research method. Third, by articulating the hypotheses, we evaluate the proposed research design. The course lasts throughout the semester and concludes with the written Research Proposal and its defence.
Learning Outcomes
During this course, you will: