Viltė Auruškevičienė

Studijų ir mokslo prorektorė

Profesorė

Telefonas: +370 5 2123960

El. paštas:

Prof. dr. Viltė Auruškevičienė yra ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studijų ir mokslo prorektorė. ISM Vadybos ir ekonomikos universitete dirba nuo 2004 metų.

Socialinių mokslų (vadyba ir verslo administravimas) daktaro laipsnį įgijo studijuodama jungtinėje Kauno Technologijos universiteto ir Vytauto Didžiojo universiteto doktorantūroje. Habilitacijos procedūrą atliko Vytauto Didžiojo universitete. 2008 metais ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Senatas suteikė profesoriaus pedagoginį vardą.

Ji yra JAV rinkodaros edukologų asociacijos (MEA) tarptautinė direktorė Rytų Europai, JAV rinkodaros asociacijos (AMA) narė, žurnalo „Baltic Journal of Management“ redakcinės kolegijos narė. Stažavosi Vokietijos, Didžiosios Britanijos ir Lenkijos mokslo ir studijų institucijose.

Pagrindinė tyrimų sritis – tarpkultūrinė vartotojų elgsena. Skaitė paskaitas Aarhus universitete (Danija), Liublianos universitete (Slovėnija), Mančesterio universitete (Jungtinė Karalystė), ADVANCIA (Prancūzija), IPAM Instituto Portugues de Administracao de Marketing (Portugalija). Skaitė konferencijų pranešimus trylikoje pasaulio šalių, dalyvauja nacionaliniuose ir tarptautiniuose mokslinių tyrimų projektuose. 2013-2015 buvo LMT finansuojamo mokslininkų grupių projekto „Santykių rinkodaros transformacijos į e-rinkodarą poveikis regioninių įmonių globalizacijai“ vadovė, šiuo metu dalyvauja Lietuvos-Japonijos mokslo projekte „Funkciniai maisto produktai: vartotojų pasirinkimą lemiantys veiksniai“ (2016-2018). Ji yra ISM Vadybos krypties doktorantūros komiteto narė, doktorantūros gynimo tarybų narė (VU, VDU, ISM, KTU), penkių daktaro disertacijų oponentė (VU, KTU, ISM, VDU), vienos sėkmingai apgintos disertacijos vadovė.

Viltė Auruškevičienė yra Lietuvos mokslo tarybos ekspertė, Studijų kokybės vertinimo centro ekspertė, Lietuvos universitetų Rektorių konferencijos Studijų komiteto narė, LAMA BPO tarybos narė, ISM Senato narė (2013-3016).

Apdovanojimai:

Geriausios ISM metų tyrėjos apdovanojimas už mokslinių tyrimų vystymą ir jų sklaidą (2008).

Apdovanojimas už geriausią mokslinį pranešimą Marketingo vadybos asociacijos (MMA) konferencijoje Čikagoje (2008)

EmeraldLiteratiNetwork apdovanojimas už geriausią straipsnį žurnale „Baltic Journal of Management“ (2012).

Tyrimų sritys:
– Tarpkultūrinė vartotojų elgsena
Dėstymo sritys:
– Rinkos analizė
– Rinkodaros strategija

Publikacijos

Dėstomi dalykai