Profesorė
Telefonas: +370 5 2123960
El. paštas: *protected email*
Prie ISM komandos 2020 metais prisijungė skaitmeninės rinkodaros ir inovacijų ekspertė, savo srities profesionalė bei tyrėja, socialinių mokslų daktarė Monika Mačiulienė. Į skaitmeninės rinkodaros sritį ji gilinasi ir ją dėsto jau beveik dešimtmetį, o savo atradimus ir įžvalgas pristato tarptautinėse konferencijose bei publikuoja moksliniuose žurnaluose ( „Journal of Business Research“, „Journal of Innovation and Knowledge“, „Internet Science“ ir „Kybernetes“).
Tad šiandien, kuomet bene viskas keliasi į virtualią erdvę, o gebėjimas dirbti skaitmeniniais įrankiais yra būtinybė, Monikos žinios apie skaitmeninę rinkodarą ir inovacijas leis greitai prisitaikyti prie kintančios aplinkos, puikiai įvaldyti dabar ir ateityje reikalingus įrankius.Kaip sako pati Monika, skaitmeniniai įrankiai suteikia galimybes dalintis idėjomis, kurti tvaresnę ir sumanesnę visuomenę bei lengviau burti bendruomenes.
Beje, Monika yra ir ISM alumnė, tad ji puikiai pažįsta ISM kultūrą, bendruomeniškumo svarbą, vertybes ir tikslus. Į savo Alma Mater Monika grįžo su tikslu sukurti įtraukiančią edukacinę aplinką, kuri ne tik suteiktų studentams kertines žinias apie verslo valdymo struktūras ir procesus, bet ir įkvėptų juos būti smalsiems, kritiškai mąstyti ir nuolat save tobulinti.
Programos kodas
GRAV022
Kreditai
6
Mokymosi kalba
Course Description
The study of brand management is considered a crucial area in marketing and business curriculum as brands are one of the most valuable assets a company can have in today’s highly competitive marketplace. An understanding of the psychological aspects of consumers’ awareness, preference, and loyalty to brands is vital in developing long-term company growth. The course aims to develop the necessary knowledge and skills needed to prepare the managers to create an enduring advantage for their products in a competitive marketplace. It deals with important issues both at the individual product and the firm level and is designed both for those anticipating careers in brand and product management as well as for those with an interest in marketing management or general management. Particular emphasis is placed on hands-on experience of analyzing, assessing and managing brands.
Learning Outcomes
During this course, you will:
Dėstytojai