Docentė
Telefonas: +370 5 2123960
El. paštas: *protected email*
Dr. Lineta Ramonienė užima docentės pareigas ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Ji yra Magistrantūros Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė. Ji specializuojasi strateginio valdymo ir rinkodaros srityse ir daugiau kaip dvidešimt metų dėsto, kuria ir plėtoja verslo programas. Lineta taip pat aktyviai konsultuoja įmones strateginio valdymo ir rinkodaros srityse. Ji aktyviai dalyvauja tarptautinėse konferencijose ir skaitė pranešimus daugiau nei dešimt pasaulio šalių. Lineta šiuo metu yra Amerikos rinkodaros asociacijos (American Marketing Association, AMA) narė. Pastaraisiais metais stažavosi IESE Business School (Ispanija), University of Chicago Booth School (JAV), University of South Florida (JAV), University of Leuven (Belgija), ir University of Twente (Nyderlandai).
Programos kodas
GRAV016
Kreditai
30
Mokymosi kalba
The Master’s Thesis is the culminating experience in graduate level education for Master degree candidates. It is an individual endeavour of analytical nature, which contains elements of originality and is performed in conformity with general requirements of academic papers and scholary projects. For the student, the Master’s thesis should be a learning activity that is stimulating and engenders a sense of pride and accomplishment.
The intent of the thesis is to provide an opportunity for Master’s degree candidates to refine, in some cases acquire, a range of skills at an appropriate level to do capable and competent research. A successful thesis is evidence that the candidate has acquired the minimum level of research skills required and can therefore be accredited a Master‘s degree. Skills required of thesis writers are those associated with research design, data collection, information management, analysis of data, synthesis of data with existing knowledge and critical evaluation of the writer’s own ideas and those presented in the literature reviewed. The thesis should be written in English, within a given period of time and comply with commonly accepted principles of academic ethics.
Dėstytojai
MNG155
15
Course annotation
It is a practical course which is designated for practical application of knowledge and skills that were acquired during the studies. The major focus in the course is on practical managerial and business aspects that are usually not evident to students because of the lack of practical experience in business.
During the internship students work in selected company. There are two ways of finding a company for an internship:
While working in a company student gets knowledge on the factors that affect international activity of a company. Therefore they collect general information on a company and implement strategic analysis for the entire company or selected product/brand/branch in the foreign market. Students submit internship report to Study department on appointed time and present (defend) it in class on appointed time.
Overall volume of internship is 15 credits (405 academic hours). Out of them:
Goals of the internship
Learning outcomes
30 ETCS
Mokymosi valandų skaičius
1 semestras
Pastaruoju metu organizacijose pokyčiai tampa tiek įprasti, kad neturi pradžios ir pabaigos. Tai nebe projektai su aiškiu apibrėžtumu ir terminais, o įprastinė būsena, kai sprendžiamos problemos, greitai reaguojama į besikeičiančią aplinką, ieškoma inovatyvių idėjų ir vystoma organizacija. Tačiau daug pokyčių vyksta nesklandžiai, ne taip, kaip tikėtasi, neapibrėžtai ilgai bei nekryptingai ar netgi skausmingai.
To priežastys – neteisingai nustatomos problemos, standartiniai ir siaurai taikomi metodai („kai turi plaktuką, viskas aplink atrodo kaip vinys“), nurodomasis vadovavimas, o ne įtraukiantis sprendimų priėmimas, menkas suinteresuotųjų šalių įtraukimas ir darbuotojų nuosavybės jausmas priimtiems sprendimams.
Gero pokyčių valdymo pradžia – teisingas ir įtraukiantis sprendimas. Tam vadovas turi gebėti atsitraukti nuo savo išankstinio žinojimo ir sprendimo „nuleidimo žemyn“. Gera praktika – praeiti sprendimo paieškos procesą taip, tarsi tai darytų išorinis konsultantas:
Įvaldęs šiuos principus, kiekvienas vadovas bus pasirengęs ugdyti organizacijas, priimti pokyčius kaip natūralią būseną, kuri vyksta sistemingai, įtraukiančiai ir kryptingai, nebijoti situacijos neapibrėžtumo, nes daugybė šiame modulyje įsisavintų modelių, įrankių ir technikų padės suteikti užtikrintumo sprendimams.
PILNAS MODULIO APRAŠYMAS
Modulio vadovė | Rasa Katilienė
ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto dėstytoja. R. Katilienės interesų sritys – lyderystės ir organizacijos kultūros ypatumai. ISM akademikė yra verslo konsultantė, „ICF ACC“ ugdomojo vadovavimo specialistė, lektorė. R. Katilienė yra sertifikuota Spiralinės Dinamikos teorijos „SDi“ praktikė, „DeepChange SQ21“ dvasinio intelekto ugdymo konsultantė, turi dvylikos metų praktinę patirtį vadovavimo, projektų valdymo, pardavimo ir klientų aptarnavimo srityse, sukauptą dirbant telekomunikacijų bendrovėje, asmenybės ugdymo srityje – savanoriaujant ir konsultuojant.
Studentų atsiliepimai:
Diana Macevičė | Gyvybės draudimo UAB „SB draudimas“, komercijos direktorė
Studijų metu praėjau įvairius etapus savo suvokime, kas yra konsultavimas, kiek tai yra man tinkama ir kiek aš esu jam tinkama. Čia ne kartą išgirdau ir supratau prasmę teiginio, kad nuo klausimo priklauso ir atsakymas, kad uždavę neteisingą klausimą, įstringame, o mąstymo pokyčius skatina klausimas „kodėl?“ Pastebėjau, kad po šio studijų pusmečio darbe ir gyvenime pradėjau sąmoningai naudoti daugiau atvirų klausimų, ne tik klausyti, bet ir girdėti, taikau „koučingo“ metodo elementus, kas duoda rezultatų – leidžia žmogui, su kuriuo bendrauju, tendencingai kreipti savęs analizės link, padėti rasti atsakymus pačiam. Įpratau analizuoti save ir vis įsitikinu, kad tik pats būdamas autentišku, gali būti nuoširdus ir taip pasiekti rezultatų, kad bendras atsakymų ieškojimas yra svarbesnis už nurodymus, klausimai už atsakymus, o įtampa už komfortą – analogiškai kaip konsultavimo procese.
Skirmantas Rumševičius | UAB ,,Druskininkų viešbutis Pušynas“ direktorius
Modulis suteikė teorines ir praktines žinias kurias sėkmingai taikau profesinėje veikloje. Šio modulio metu įgytos žinios įgalino mane lengviau pasiekti užsibrėžtų profesinių tikslų, geriau pažinti save ir kitus. Atrastas ir identifikuotas, mano kaip vadovo stilius, padeda man atsirinkti tinkamus darbuotojus, kurti norimą organizacijos kultūrą ir spręsti tarpasmeninius santykius komandoje.
Jūratė Labeckienė | Veiklos architektė, Procesų valdymo ekspertė, Koučerė
Savo profesinėse srityse mes kasdieną tobulėjame, augame ir manome, jog tampame savo srities žinovais, ekspertais. Tačiau čia slypi ir nemažas pavojus tapti vienpusiais, įstrigusiais į tam tikrą kiekį metodikų, kurios puikiai veikė vienoje situacijoje, bet nebūtinai tiks ir veiks kitoje. Šis modulis paskatino praplėsti akiratį, kiekvienoje situacijoje pritaikyti ne vieną ir ne du analizės metodus, bei parinkti tinkamiausius sprendimus.
Šis modulis ženkliai prisidėjo prie mano profesinio tobulėjimo. Esu dėkinga visiems lektoriams, bei rekomenduoju šį modulį visiems vadovams, kurie siekia nuolatinio tobulėjimo.
GRAV025
6
Course Description
The course deals with two main processes: innovating the business model and innovating products and services. In the first part of the course we will focus on business model innovation. To do that we will rely on the business model “Canvas” as developed by Alexander Osterwalder & Yves Pigneur (Business Model Generation, John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, New Jersey). In parallel to frontal lessons, students will work in groups with the aim of analyzing and improving the business models of three (real) firms/start-ups participating to the course. In the second part we will focus on the process of new product development (NPD) and deepen the stage-gate approach. Examples related to real firms (small firms and multinationals) will be provided. The course is based on a mix of class discussions, frontal lectures, case-study discussions and experimentation. A willingness to work in group and to interact in class is a necessary prerequisite to successfully complete the course.
Learning Outcomes
During this course, you will: