Lektorė
Telefonas: +370 5 2123960
El. paštas: *protected email*
Dr. Dominyka Venciūtė baigė Verslo vadybos ir analitikos bakalauro studijas ISM universitete. Prancūzijos bei Škotijos universitetuose praleidau 1,5 metų kaip mainų programos studentė, o pastarajame įgijau dvigubą bakalauro laipsnį. Studijos užsienyje sužavėjo, tad magistrantūrai nusprendė pasirinkti Ekonomikos ir verslo studijas Erasmus universitete Roterdame, kur gilinosi į rinkodarą. Jau studijų metu, pradėjusi kaip praktikantė, sėmėsi patirties rinkodaroje. Grįžusi į ISM doktorantūros studijoms, dirbo Viešosios politikos ir vadybos institute, vėliau pradėjo vadovauti Verslo vadybos ir analitikos programai ir dėstyti. Praėjusiais metais įgyvendino dar vieną savo svajonę – įkūrė asmeninių prekių ženklų vystymo ir rinkodaros konsultacijų projektą „Persona Cognita“ ir šiuo metu konsultuoja asmenis ir įmones, siekiančius stiprinti savo ar organizacijos įvaizdį.
„Asmeninių prekių ženklų vystymo tema, kuria domiuosi tiek iš praktinės, tiek iš mokslinės pusės yra itin aktuali konferencijų įvairių sričių profesionalams tema, tad vien per 2019 m. šia tema kaip pranešėja kalbėjau daugiau nei 30-yje renginių. Ši tema leidžia neigti stereotipus žmonių, sakančių, kad mokslas ir praktika – du skirtingi pasauliai, o man – suprasti rinkos skaudulius ir siūlyti geriausius sprendimus konsultuojant.
Vertę studentui kuria paskaitų metu įgytos žinios, galimybė patiems analizuoti situacijas, apgalvoti alternatyvas ir siūlyti savo sprendimus. Užduočių metu studentai gali dirbti prie realių atvejų, kuriais jų pasiūlytos idėjos kartais tampa realiais įgyvendintais veiksmais. Tai įrodo, kad paskaitų turinys yra pritaikomas praktiškai. Nors iš pirmo žvilgsnio kartais gali atrodyti, kad paskaitose nemažai teorijos, praėjus keliems metams dažnai iš studentų, pradėjusių dirbti rinkodaros srityje, išgirstu, kaip studijų metų įgytas žinias jie dabar taiko savo darbe ar pradėtame versle.
Rinkodara – tai ne tik mokslas, bet ir menas, ir tokį apibūdinimą jai sugalvojau ne aš, bet pasaulyje pripažinti šios srities mokslininkai. Ji įvairialypė, apima daug skirtingų temų, todėl mano paskaitų metu studentai kartais nustemba, kad nagrinėjame dalykus, apie kuriuos jie negalėjo net pagalvoti. Tikiu, kad rinkodaros paskaitų metų nagrinėjami praktiniai pasaulio ir Lietuvos pavyzdžiai ir jose apsilankantys svečiai paskaitas padaro dar įdomesnes.
Programos kodas
GRAV033
Kreditai
6
Mokymosi kalba
Annotation
Communication is a fundamental part of most marketplace transactions. In its purest form, price communicates the information necessary for a transaction. In most cases, however, marketers have to communicate more than just price in order to establish, sustain, and grow their business. So how does communication in the marketplace work? How can marketers succeed in nowaday’s increasingly digital and international communication environment? In order to address these important questions, this course aims to provide a deep understanding of marketing communication, both in terms of real-life application and as a field of scientific research.
Over the duration of the course, students will work in groups to develop a communication strategy for a real industry client. The lectures will provide inspiration for the group projects in two ways:
1) It discusses key theories and findings in communication planning and consumer psychology. These insights are applied in the communication strategy, but we will also pay close attention to theoretical and methodological challenges in these research areas.
2) We will meet guest speakers holding various key functions in marketing communication (e.g., on the agency side, the client side, the media side). These practitioners will provide insights into the daily business and the current challenges of marketing communication.
Course Aims and Objectives
This course aims to provide students with a systematic knowledge and understanding of the core concepts of integrated marketing communications.
Learning Outcomes
Dėstytojai
MNG103
Aim of the course
To provide students the fundamental knowledge of current marketing theory and to put backgrounds for market oriented thinking, both strategically as well as tactically. It also aims to train skills in analysing business situations, written and oral presentations. the course is that students will be able to analyze various business situations.
Learning outcomes
MNG259
The course aims at providing balanced and well-designed training in the principles of digital marketing, especially focusing on inbound and outbound marketing, various online platforms, tools and techniques, such as Google, social networks, and influencers. A particular focus will be given to tracking success in digital marketing and growth hacking, as a new field in marketing focused on growth.
The syllabus is a combination of theoretical knowledge and practical skills. By the end of this course, the students will be able to understand the core processes of planning and executing a digital marketing strategy by employing the major online channels and be able to apply growth hacking techniques in developing their business ideas.