Dominyka Venciūtė

Lektorė

Telefonas: +370 5 2123960

El. paštas:

Dr. Dominyka Venciūtė baigė Verslo vadybos ir analitikos bakalauro studijas ISM universitete. Prancūzijos bei Škotijos universitetuose praleidau 1,5 metų kaip mainų programos studentė, o pastarajame įgijau dvigubą bakalauro laipsnį. Studijos užsienyje sužavėjo, tad magistrantūrai nusprendė pasirinkti Ekonomikos ir verslo studijas Erasmus universitete Roterdame, kur gilinosi į rinkodarą. Jau studijų metu, pradėjusi kaip praktikantė, sėmėsi patirties rinkodaroje. Grįžusi į ISM doktorantūros studijoms, dirbo Viešosios politikos ir vadybos institute, vėliau pradėjo vadovauti Verslo vadybos ir analitikos programai ir dėstyti. Praėjusiais metais įgyvendino dar vieną savo svajonę – įkūrė asmeninių prekių ženklų vystymo ir rinkodaros konsultacijų projektą „Persona Cognita“ ir šiuo metu konsultuoja asmenis ir įmones, siekiančius stiprinti savo ar organizacijos įvaizdį.

„Asmeninių prekių ženklų vystymo tema, kuria domiuosi tiek iš praktinės, tiek iš mokslinės pusės yra itin aktuali konferencijų įvairių sričių profesionalams tema, tad vien per 2019 m. šia tema kaip pranešėja kalbėjau daugiau nei 30-yje renginių. Ši tema leidžia neigti stereotipus žmonių, sakančių, kad mokslas ir praktika – du skirtingi pasauliai, o man – suprasti rinkos skaudulius ir siūlyti geriausius sprendimus konsultuojant.

Vertę studentui kuria paskaitų metu įgytos žinios, galimybė patiems analizuoti situacijas, apgalvoti alternatyvas ir siūlyti savo sprendimus. Užduočių metu studentai gali dirbti prie realių atvejų, kuriais jų pasiūlytos idėjos kartais tampa realiais įgyvendintais veiksmais. Tai įrodo, kad paskaitų turinys yra pritaikomas praktiškai. Nors iš pirmo žvilgsnio kartais gali atrodyti, kad paskaitose nemažai teorijos, praėjus keliems metams dažnai iš studentų, pradėjusių dirbti rinkodaros srityje, išgirstu, kaip studijų metų įgytas žinias jie dabar taiko savo darbe ar pradėtame versle.

Rinkodara – tai ne tik mokslas, bet ir menas, ir tokį apibūdinimą jai sugalvojau ne aš, bet pasaulyje pripažinti šios srities mokslininkai. Ji įvairialypė, apima daug skirtingų temų, todėl mano paskaitų metu studentai kartais nustemba, kad nagrinėjame dalykus, apie kuriuos jie negalėjo net pagalvoti. Tikiu, kad rinkodaros paskaitų metų nagrinėjami praktiniai pasaulio ir Lietuvos pavyzdžiai ir jose apsilankantys svečiai paskaitas padaro dar įdomesnes.

Publikacijos