Darbo pasiūlymai

Paskelbta: 2021.07.29
Siųsti CV iki: 2021.08.30

Paskelbta: 2021.07.26
Siųsti CV iki: 2021.08.04

Paskelbta: 2021.07.26
Siųsti CV iki: 2021.08.27

Pasimokome.lt – korepetitorių mokyklų tinklas, siekiantis tapti Nr. 1 Lietuvoje, ieško naujo komandos nario.

Tikimės, kad Tu:

  •  Turi sėkmingą patirtį marketingo srityje (nuo 2 metų);
  • Domiesi marketingo naujienomis, subtilybėmis ir nori jas išbandyti praktikoje;
  • Mėgsti nuolat stebėti reklaminių kampanijų rodiklius ir rezultatus;
  • Gebi tilpti į nustatytą tikslinės užklausos kainos rėmą;
  • Esi iniciatyvus, punktualus, atsakingas, greitai prisitaikai prie pokyčių ir esi smulkmeniškas bei atidus detalėms;
  • Gali pasigirti puikiomis lietuvių k. žiniomis;
  • Nori kilti karjeros laiptais, tobulėti ir plėsti savo kompetencijos ribas;
  • Puikiai žinai, koks svarbus marketingo specialisto vaidmuo įmonėje, supranti atsakomybę ir tai, jog nuo tavo darbo priklausys ne tik įmonės įvaizdis, bet ir užklausų kiekis bei planų įvykdymas.

Paskelbta: 2021.07.23
Siųsti CV iki: 2021.08.23

Paskelbta: 2021.07.22
Siųsti CV iki: 2021.08.23

Paskelbta: 2021.07.22
Siųsti CV iki: 2021.08.23

Paskelbta: 2021.07.22
Siųsti CV iki: 2021.08.20

Paskelbta: 2021.07.22
Siųsti CV iki: 2021.08.20

Ieškome atsakingo ir į rezultatus orientuoto internetinės parduotuvės administratoriaus. Jūs padėsite mums analizuoti prekybos rinką, pagal surinkta informaciją užsakyti reikiamas prekes iš europos tiekėjų.

Pagrindiniai darbai:
Rinkos tyrinėjimas ir analizavimas
Prekių užsakymas iš europos tiekėjų
Viso proceso apjungimas ir sklandus įgyvendinimas

Reikalavimai:
Anglų kalbos pagrindai
Analitinis mąstymas ir sugebėjimas sistemiškai apdoroti informaciją.
Orientacija į detales

Mes jums siūlome:
Didelės tarptautinės karjeros galimybės.
Atlyginimą, priklausantį nuo darbo rezultatų.
Visas priemones darbui atlikti.
Pilną palaikymą iš įmonės vadovybės.
Mokymus, konferencijas ir kitus tobulėti leidžiančius įrankius.

Atlygis:
600-800 €/mėn. į rankas

Paskelbta: 2021.07.22
Siųsti CV iki: 2021.08.20

Ieškome atsakingo ir į rezultatus orientuoto internetinės parduotuvės klientų aptarnavimo vadybininko, prisijungti prie dinamiškos ir jaunatviškos komandos. Jūs padėsite mūsų klientams viso pirkimo proceso metu, užtikrinsite tik geriausią patirtį ir rūpinsitės klientu kaip savo draugu.

Pagrindiniai darbai:
Sėkmingos kliento patirties užtikrinimas
Problemų sprendimas
Komunikacija su klientais el. paštu ir telefonu
Administraciniai darbai

Reikalavimai:
Gebėjimas savarankiškai spręsti problemas
Komunikabilumas
Proaktyvumas
Anglų kalbos pagrindai

Mes jums siūlome:
Didelės tarptautinės karjeros galimybės.
Atlyginimą, priklausantį nuo darbo rezultatų.
Visas priemones darbui atlikti.
Pilną palaikymą iš įmonės vadovybės.
Mokymus, konferencijas ir kitus tobulėti leidžiančius įrankius.

Atlygis:
500-800 €/mėn. į rankas

Paskelbta: 2021.07.22
Siųsti CV iki: 2021.08.20

Darbo pobūdis:
Ar jūs svajojate prisijungti prie itin pažangios ir ateitį matančios e-commerce komandos? Mes mPort’e laužome mitus, kad prekyba yra nuobodus ir “senoviškas” verslas. Junkitės prie mūsų jaunatviškos komandos, kuri turi sėkmingos tarptautinės e-commerce patirties jau nuo 2010 metų. Padėkite verslams augti Vokietijoje, Lenkijoje, Baltijos šalyse ar Jungtinėse Amerikos Valstijose! Esame jauni ir ambicingi, junkitės jei norite būti tokios komandos dalimi.

Ieškome atsakingo ir į rezultatus orientuoto internetinės parduotuvės vadybininko. Jūs padėsite mums analizuoti prekybos rinką bei plėsti parduotuvės asortimentą, kartu su patyrusia komanda.

Neturinčius patirties pilnai apmokome!

Pagrindiniai darbai:
Bendravimas telefonu bei el. paštu su klientais;
Prekių kėlimas į internetinę parduotuvę;
Naujų prekių paieška;
Inventoriaus valdymas;
Užsakymų vykdymas.

Reikalavimai:
Geri komunikaciniai gebėjimai;
Organizuotumas;
Domėjimasis internetine prekyba;
Atsakomybės jausmas už savo atliktus darbus;
Analitinis mąstymas ir sugebėjimas sistemiškai apdoroti informaciją;
Anglų kalbos pagrindai.

Mes jums siūlome:
Didelės tarptautinės karjeros galimybės.
Atlyginimą, priklausantį nuo darbo rezultatų.
Visas priemones darbui atlikti.
Pilną palaikymą iš įmonės vadovybės.
Mokymus, konferencijas ir kitus tobulėti leidžiančius įrankius.

Atlygis:
500-800 €/mėn. į rankas

Paskelbta: 2021.07.20
Siųsti CV iki: 2021.08.23

UAB „Eurointegracijos projektai“ inovatyvi strateginio valdymo konsultacijų įmonė, jau daugiau nei septyniolika metų viešojo sektoriaus ir privačioms įmonėms teikianti konsultavimo paslaugas projektų rengimo ir valdymo, tyrimų bei mokymų srityse.

Ieškome jaunų talentų, siekiančių profesinio augimo, asmeninio tobulėjimo ir patirties konsultacinėje veikloje. Jeigu esate specialistas, gebate efektyviai valdyti laiką, dirbti tiek komandoje, tiek savarankiškai, siūlome jungtis prie mūsų praktikai arba pradinio lygio pareigoms ir čia pradėti profesionalaus konsultanto karjeros kelią.

Darbo aprašymas:

  • Informacijos rinkimas, sisteminimas, struktūravimas bei atvaizdavimas;
  • Investicijų projektų, galimybių studijų, strateginio planavimo dokumentų, ataskaitų rengimas;
  • Tarptautinių patirčių analizė;
  • Komunikavimas ir ryšių palaikymas su projektų vadovais, klientais bei išorės ekspertais;
  • Kiti su projektų rengimu ir įgyvendinimu susiję darbai.

Paskelbta: 2021.07.20
Siųsti CV iki: 2021.08.09

PROGRAM DESCRIPTION

Manufacturing Leadership Program (MLP) participants serve two years of their program at an Owens Corning manufacturing plant for technical and leadership training. During this time, participants will be mentored by seasoned technical and operations professionals. They will be challenged by the varied leadership challenges found in a manufacturing environment.

Paskelbta: 2021.07.15
Siųsti CV iki: 2021.08.15

Inbalance is an energy tech startup based in Vilnius, which develops intelligent electric vehicle
charging solutions for business and grid operators. The company designs, customizes,
produces, and implements solutions that utilize existing electrical capacities and manages
them through cloud-based software and controllers integrated in charging stations made by
Inbalance team.

Inbalance core team has experience in lasers, space-tech, aviation, food technology startups
& corporations. Now we are focused on creation of next-generation sustainable technology,
which includes every aspect of the electric vehicles charging industry – from hardware
manufacturing and implementation to software development. Join us!

In this position you will be responsible for:

  • Managing sales by developing a business plan that covers sales, revenue and expense controls
  • Tracking sales goals and reporting results as necessary
  • Working on business development strategies
  • Identifying and meeting decision makers
  • Setting individual sales targets with the sales team
  • Overseeing the activities and performance of the sales team
  • Coordinating with marketing on lead generation

Paskelbta: 2021.07.15
Siųsti CV iki: 2021.08.15

Inbalance is an energy tech startup based in Vilnius, which develops intelligent electric vehicle
charging solutions for business and grid operators. The company designs, customizes,
produces, and implements solutions that utilize existing electrical capacities and manages
them through cloud-based software and controllers integrated in charging stations made by
Inbalance team.

Inbalance core team has experience in lasers, space-tech, aviation, food technology startups
& corporations. Now we are focused on creation of next-generation sustainable technology,
which includes every aspect of the electric vehicles charging industry – from hardware
manufacturing and implementation to software development. Join u

In this position you will be responsible for:

  • Assisting team members in sales process
  • Answering queries from customers
  • Preparing sales presentations by compiling data, and developing presentation formats
    and materials
  • Providing sales vs. projection results by preparing and forwarding sales tracking reports
  • Maintaining customer databases by inputting customer profiles and updates

Paskelbta: 2021.07.13
Siųsti CV iki: 2021.12.31

Prometeia fosters and respects equal opportunities, promotes all differences and considers them a value.

Paskelbta: 2021.07.05
Siųsti CV iki: 2021.08.06

Tu gali tikėtis:

  • Nuolatinio įdomaus darbo tarptautinėje INCHCAPEįmonių grupėje ir draugiškoje Vilniaus atstovybės komandoje
  • Galimybės dirbti vasarą su terminuota darbo sutartimi
  • Mokymosi ir tobulėjimo galimybių
  • Galimybės siektikarjeros automobilių pardavimo, serviso,centrinių funkcijų srityjeDraugiškos ir motyvuojančios darbo aplinkos
  • Atlyginimo, atitinkančio Tavo patirtį bei kompetenciją
  • Atlyginimo rėžiai 1000 -1200 EUR (neatskaičius mokesčių)
  • Papildomų naudų ir sveikatos draudimo paketo

Paskelbta: 2021.02.05
Siųsti CV iki: 2022.01.01

Paskelbta: 2020.09.04
Siųsti CV iki: 2022.01.01

Paskelbta: 2020.07.28
Siųsti CV iki: 2021.12.31