Darbo pasiūlymai

Paskelbta: 2021.10.21
Siųsti CV iki: 2021.11.21

Your roles will be:

  • Support in month-end close activities and communicate financial results in a timely manner
  • Support the preparation of presentations and financial analysis used for Senior Leadership reviews
  • Working closely with business stakeholders providing analytical and strategic support
  • Prepare efficient and accurate financial analysis of budgets, forecasts, and actual results
  • Simplification of finance processes and foster a culture of best practice sharing
  • Support in planning process for the business, in line with company planning/reporting cycles
  • Reporting automatization, BI program administration, BI reports creation and integration in group companies (local and foreign);
  • KPI monitoring, analysis, and proposals for improvement
  • Financial evaluation of projects and recommendations for Top Management (expansion to new markets and new products launches)

Paskelbta: 2021.10.18
Siųsti CV iki: 2021.11.19

Your responsibilities will include:

  • Support fast-growing B2B software companies with systemized potential clients research
  • Use the latest technology to find and enrich ideal contacts in North America, Europe, the Middle East and the Asia Pacific regions
  • Collaborate with colleagues on shared projects with group targets
  • Reach and exceed your weekly personal targets

Paskelbta: 2021.10.18
Siųsti CV iki: 2021.11.19

Apie darbą

  • UV dezinfekcijos sistemų diegimo projektų koordinavimas po pardavimo – kliento „onboard‘inimas“, supažindinimas su diegimo procesu, trišalis proceso suderinimas tarp kliento, UVIRESO ir montavimo komandos, įrangos tiekimo užtikrinimas, diegimo proceso priežiūra.
  • Rūpinimasis esamais klientais, kontaktavimas su atsakingais asmenimis
  • Dalyvavimas plėtros veikloje – dalyvavimas pardaviminiuose susitikimuose Lietuvoje ir užsienyje kartu su CEO
  • Sutarčių, sąskaitų rengimas, pagalbiniai darbai vadovui

Paskelbta: 2021.10.15
Siųsti CV iki: 2021.10.28

The campus team at Moody’s will be hosting a virtual event called Discover Moody’s early career opportunities in EMEA on the 28th October from 16:00 – 17:30 (BST). In this event  the Moody’s Campus Recruitment team will provide insights into our collaborative culture and impactful role in the market, but we will also feature alumni of the Moody’s Analytics Graduate Program and Associate Analysts from Moody’s Investors Service. During interactive panels, these team members will share details of their roles as well as feedback on their individual experiences as early career talent at Moody’s. We will also provide tips on how to stand out in the recruitment process and take your questions.

Paskelbta: 2021.10.13
Siųsti CV iki: 2021.11.14

Atsakomybės:

  • Įmonės parduodamų produktų išmanymas;
  • Taktinių rinkodaros veiksmų planavimas ir įgyvendinimas, koordinuojant darbus su pardavimų skyriumi Lietuvos ir užsienio rinkose;
  • Konkurentų Lietuvoje ir kitose aktualiose eksporto rinkose analizė;
  • Reklaminės medžiagos apie naudojimąsi paslauga bei informacijos apie įmonę rengimas;
  • Socialinių tinklų komunikacijos planavimas ir įgyvendinimas;
  • Pasiruošimo parodoms koordinavimas, medžiagos paruošimas;
  • Atsakomybė už internetinės svetainės savalaikį atnaujinimą;
  • Darbų koordinavimas su laisvai samdomais darbuotojais, susijusiais su rinkodarinės medžiagos paruošimu.

Paskelbta: 2021.10.12
Siųsti CV iki: 2021.11.12

Darbo pobūdis

  • Duomenų apdorojimas, sisteminimas ir pateikimas;
  • Produktų kainodaros ir pelningumo rodiklių analizė;
  • Gamybos kaštų analizė;
  • Produktų sąnaudų kontrolė;
  • Finansinio mėnesio ataskaitų teikimas;
  • Gamybos nuokrypių stebėsena;
  • Dalyvavimas biudžeto ir prognozių sudaryme, biuždeto vykdymo kontrolė.

Paskelbta: 2021.10.07
Siųsti CV iki: 2021.11.07

RATO – viena didžiausių kredito unijų Lietuvoje. Kviečiame tave

  • jei nori išbandyti save dirbant finansų įstaigoje;
  • jei turi įgūdžius dirbti su MS Excel;
  •  jei nebijai darbo ir iššūkių.

Paskelbta: 2021.10.07
Siųsti CV iki: 2021.11.07

You will

  • Contribute to new products development, will look for innovative packaging solutions, follow the trends and will help marketing team with labelling tasks.
  • Will contribute to developing new retail concepts and take care of implementation of in store tools.
  • Spend half of your time actively selling company`s products in local and foreign markets and will take care of customer service.
  • Will look for new clients and develop new collaboration models
  • Will help with operational business set up and day to day tasks for the team.

Paskelbta: 2021.10.07
Siųsti CV iki: 2021.11.07

At „Baltic Virtual Assistants” we are always open for new talent! We strongly believe in the value of individuality, so one of our top priorities is providing our team with the best conditions for personal and professional growth.

As a business outsourcing services company that was established to break what is considered the „normal” way of working, we create remote job opportunities that offer our team members flexibility and a chance to unlock their full potential while working with various international projects. Accordingly, at „Baltic Virtual Assistants” you will have access to our top finance and accounting experts, who are always open to share their knowledge, expertise, and advice with willing young professionals. And at times when you feel like you have „outgrown” your current position or need to try a different direction, we will provide you with opportunities within the company and guide you in the entire process.

During these challenging times, outsourcing services have become even more important to businesses around the world, so join „Baltic Virtual Assistants” in this momentum and help us in our continuous quest to innovate and provide the best business solutions to our clients.

Paskelbta: 2021.10.07
Siųsti CV iki: 2021.11.07

Esame tarptautinė įmonių grupė, kurios vienas iš esminių siekių – užtikrinti užsienio klientams geriausius žaliavų pervežimo logistikos sprendimus. Mūsų įmonė, taip pat, vykdo vagonų, jūrinių konteinerių ir įvairiausių žaliavų prekybą, jų mainus bei nuolat ieško naujų plėtimosi galimybių kituose kontinentuose.

Pagrindiniai reikalavimai – aukštasis išsilavinimas verslo/ekonomikos srityse ir stiprios anglų kalbos žinios. Rusų kalbos žinios – būtų didelis privalumas, kadangi viena didžiausių rinkų, su kuria dirbame – NVS šalys.

Pardavimų darbo pobūdis:

  • ieškoti būdų, kaip didinti vagonų/ jūrinių konteinerių/ logistinių sprendimų pardavimus
  • nuolatos analizuoti rinkos situaciją, planuoti ir įgyvendinti pirkimo/pardavimų skatinimo veiksmus
  • identifikuoti potencialius naujus verslo klientus, inicijuoti ir kurti ilgalaikius verslo santykius
  • pradžioje būtų asistavimo užduotys pardavimų vadybininkams

Atlyginimas : nuo 750 EU į rankas – galimos derybos, kurios priklauso nuo patirties ir turimų kompetencijų.

Paskelbta: 2021.10.07
Siųsti CV iki: 2021.11.07

Esame tarptautinė įmonių grupė, kurios vienas iš esminių siekių – užtikrinti užsienio klientams geriausius žaliavų pervežimo logistikos sprendimus. Mūsų įmonė, taip pat, vykdo vagonų, jūrinių konteinerių ir įvairiausių žaliavų prekybą, jų mainus bei nuolat ieško naujų plėtimosi galimybių kituose kontinentuose.

Pagrindiniai reikalavimai – aukštasis išsilavinimas verslo/ekonomikos srityse ir stiprios anglų kalbos žinios. Rusų kalbos žinios – būtų didelis privalumas, kadangi viena didžiausių rinkų, su kuria dirbame – NVS šalys.

Tiekimo projektų darbo pobūdis:

  • aptarnauti kliento gamyklas užtikrinant jų poreikius ir krovinių specifiką atitinkančias transporto rūšis bei maršrutus
  • planuoti, organizuoti ir koordinuoti multimodalinius pervežimus jūromis ir geležinkeliais
  • palaikyti nuolatinius ryšius su verslo partneriais, vežėjais bei klientais
  • pradžioje būtų administracinio pobūdžio darbai bei pagalba vadybininkams

Atlyginimas : nuo 750 EU į rankas – galimos derybos, kurios priklauso nuo patirties ir turimų kompetencijų.

Paskelbta: 2021.10.07
Siųsti CV iki: 2021.11.07

Sėkminga užsienio kino gamybos įmonė ieško specialistų:

Darbo pobūdis

  • Pirminių apskaitos duomenų ir operacijų vedimas, įrašų teisingumo užtikrinimas
  • Skolų su tiekėjais derinimas;
  • Komunikacija su partneriais kasdieniais klausimais;
  • Darbas su atskaitingais asmenimis;
  • Dalyvavimas audito procese;
  • Dalyvavimas apskaitos vystymo projektuose;
  • Pagalba vyr. buhalteriui kitais su buhalterine apskaita susijusiais klausimais.

Reikalavimai

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas buhalterinės apskaitos srityje
  • Analogiško darbo patirtis
  • Kompiuterinis raštingumas (patirtis dirbant su Rivile programa – didelis privalumas)
  • Anglų kalba būtų privalumas

Atlyginimas: Nuo 1300 €/mėn. į rankas

Daugiau informacijos telefonu +37065668897

 

Paskelbta: 2021.10.05
Siųsti CV iki: 2021.11.05

Darbo pobūdis:

  • Vykdysite biudžetų priežiūrą ir kontrolę;
  • Teiksite pagalbą sudarant verslo ir finansų biudžetą, prognozes, taip patvykdant analizę;
  • Būsite atsakingas už mėnesio uždarymo proceso koordinavimą ir tobulinimą;
  • Koordinuosite, prižiūrėsite ir tobulinsite valdymo apskaitos procesą;
  • Teiksite pagalbą atliekant grupės finansinių ataskaitų konsolidaciją, rengsitemėnesinių verslo ataskaitų paketą;
  • Kartu su kitais komandos nariais tobulinsite esamas bei kursite naujasapskaitos, analizės, kontrolės ir valdymo priemones;
  • Analizuosite verslo rezultatus, teiksite įžvalgas bei rekomendacijas dėlprocesų, veiklos tobulinimo;
  • Pagal poreikį, kompetencijų ribose, teiksite pagalbą ir įžvalgas finansų irkitiems departamentams.

Paskelbta: 2021.10.05
Siųsti CV iki: 2021.11.05

Darbo aprašymas:

  • Informacijos rinkimas, sisteminimas, struktūravimas bei atvaizdavimas;
  • Investicijų projektų, galimybių studijų, strateginio planavimo dokumentų, ataskaitų rengimas;
  • Tarptautinių patirčių analizė;
  • Komunikavimas ir ryšių palaikymas su projektų vadovais, klientais bei išorės ekspertais;
  • Kiti su projektų rengimu ir įgyvendinimu susiję darbai.

Paskelbta: 2021.10.05
Siųsti CV iki: 2021.11.05

Your tasks will include:

  • Research, identify and qualify new potential customers;
  • Data management – work with world leading CRM Salesforce and top-notch lead generation tools;
  • Take a part in analyzing data and contributing to our lead generation and outreach strategies;
  • Work closely with the SDR team to reach and exceed your weekly personal and team targets.

Paskelbta: 2021.10.01
Siųsti CV iki: 2021.11.01

Duties & Responsibilities:

  • Oversee the local office and lead the team.
  • Ensure that operations of the company are in line with all the requirements set by the Bank of Lithuania.
  • Coordinate the development of key performance goals for functions and direct reports.
  • Maintain budgets and optimize expenses/revenues.
  • Manage the roadmap
  • Liaise and coordinate with respective heads of departments to ensure targets and deadlines are met
  • Prepare regular reports for upper management.
  • Act as a contact person to local institutions, including the Bank of Lithuania.
  • Oversee the production of the monthly management accounts and reporting assisting the team wherever required to ensure timely and accurate accounts.
  • Manages and oversee the Company Liquidity/ short term position
  • Work with the Senior Management team to manage financial elements of supplier contracts and present business performance to all internal and external stakeholders.
  • Manage the preparation of the departmental budgets and forecasts, liaising with both internal and external stakeholders in a timely and appropriate manner.
  • Establish and maintain a robust controls environment providing mitigation and minimization of risks of fraud and error in the books
  • Presenting financials to respective boards

Paskelbta: 2021.10.01
Siųsti CV iki: 2021.11.01

Šioje pozicijoje jūs turėsite:

  • Analizuoti reklamos rinkos porekius, dinamiką ir konkurencinę aplinką;
  • Rinkti, analizuoti ir sisteminti duomenis iš įvairių organizacijos vidinių sistemų ir išorės šaltinių;
  • Pateikti ir pristatyti duomenų analizės rezultatus pagal suformuotas užklausas;
  • Prisidėti prie ataskaitų teikimo sprendimų kūrimo;
  • Pagalba įgyvendinant įmonės plėtros ir kainodaros strategiją;
  • Rengti ir teikti periodines įžvalgas

Paskelbta: 2021.10.01
Siųsti CV iki: 2021.11.01

Kickstart your finance career at „Baltic Virtual Assistants”! For the past six years our company has been continuously growing and expanding into international markets, because we do not go by the established rules – we create our own. So, if you are passionate about finance/accounting and have the outside-of-the-box kind of mind, then you are just the person we are looking for! By joining our team of talents, you will have the opportunity to learn from some of the best experts in the market and, also, have the chance to make an impact of your own.

Some of your tasks would include:

  • Primary bookkeeping.
  • Collection, analysis, and processing of financial and administrative data.
  • Bank reconciliations, accounts payable and receivable.
  • Preparation of periodic reports.
  • Liaise with the clients.
  • Assist accountants on deliverable tasks.

Paskelbta: 2021.10.01
Siųsti CV iki: 2021.11.01

Šioje pozicijoje būsi atsakingas (-a) už:

  • Analitinių ataskaitų rengimą pagal poreikius, jų analizavimą ir įžvalgų teikimą vadovybei;
  • Įmonės veiklos rodiklių sekimą bei pasiūlymų, šių rodiklių gerinimui teikimą;
  • Periodinių ataskaitų rengimą, informacijos paruošimą prezentavimui;
  • Aktyvų bendravimą su kolegomis iš finansų, rinkodaros, eksplotacijos, IT, sporto skyrių kasdieniais veiklos efektyvinimo klausimais.

Paskelbta: 2021.10.01
Siųsti CV iki: 2021.10.29

Ieškome eksperto, kuris norėtų ir galėtų:

  • Organizuoti ir koordinuoti universiteto veiklos tobulinimo srities Projekto veiklų planavimą, įgyvendinimą bei atsiskaitymą už projekto eigą ir pasiektus rezultatus;
  • Bendradarbiauti su skirtingų šalių donorais siekiant užtikrinti finansinius resursus;
  • Organizuoti Projekto komandos darbą, kad Projekto rezultatai būtų pasiekti pagal Projekto aprašymą ir patvirtintą darbo planą;
  • Koordinuoti ir skirstyti užduotis tarptautiniams ir nacionaliniams ekspertams;
  • Atstovauti Projektą užtikrinant nuoseklų ryšį su Projekto įgyvendinimą finansuojančia ir prižiūrinčia ES institucija bei Projekto partneriais;
  • Dalyvauti Projekto ataskaitų rengimo procese, parengti ir/ar koordinuoti ataskaitoms reikalingą medžiagą (informaciją), taip pat pagal poreikį rengti kitus dokumentus susijusius su Projekto įgyvendinimu;
  • Planuoti ir įgyvendinti projekto viešinimo, komunikacijos veiklas lietuvių bei anglų kalbomis.

Paskelbta: 2021.10.01
Siųsti CV iki: 2021.11.01

Your main responsibilities will be:

  • Understanding business and clients’ needs
  • Communicating with stakeholders to understand their requirements
  • Designing, analyzing and implementing efficient ideas and solutions for government organizations and state owned enterprises
  • Delivering of consulting projects primarily in Lithuania but depending on interests, around the world
  • Strong analytical skills, problem-solving abilities, excellent interpersonal skills
  • Group-wide development initiatives

Paskelbta: 2021.09.30
Siųsti CV iki: 2021.10.31

The team you will be part of is responsible for:

  • Working in the daily existing processes within AP

  • Managing and supporting all activities within the Invoice to Pay process from invoice received to payment

  • Contributing to continuous improvement through enhanced cost effectiveness

  • Relating financial period end closing activities within the AP area

  • Engage in supporting both internal and external stakeholders

Paskelbta: 2021.09.30
Siųsti CV iki: 2021.10.31

Your tasks will be:

  • Handling operational activities (Purchase requisitions validation, Purchase Order changes and follow-up, Contract implementation, Catalogues implementation and follow-up, resolving tickets etc.);

  • Understanding the overall end-to-end process;

  • Closely collaborating with Sourcing Managers, Stakeholders, Accounts Payable team, and other departments;

  • Reporting and escalating issues and/or challenges (if any);

  • Staying on the look-out for opportunities to simplify processes and work in more efficient way;

  • Moving from executing to becoming a trusted advisor.

Paskelbta: 2021.08.25
Siųsti CV iki: 2021.12.31

What Will You Do

  • Communicate with customers via live chat and email;
  • Ensure excellent customer experience;
  • Answer customers’ queries & provide reliable information;
  • Work alongside techies to understand IT business logic;
  • Build and develop customer relationships that will turn clients into advocates;

Paskelbta: 2021.07.13
Siųsti CV iki: 2021.12.31

Prometeia fosters and respects equal opportunities, promotes all differences and considers them a value.

Paskelbta: 2021.04.20
Siųsti CV iki: 2021.12.31

Paskelbta: 2021.04.20
Siųsti CV iki: 2021.12.31

Paskelbta: 2021.02.05
Siųsti CV iki: 2022.01.01

Paskelbta: 2020.09.04
Siųsti CV iki: 2022.01.01

Paskelbta: 2020.07.28
Siųsti CV iki: 2021.12.31